𝑪𝒂𝒑𝒊𝒕𝒐𝒍𝒖𝒍 10

837 39 0
                                    

𝓒𝓱𝓪𝓷𝓪𝓽𝓱𝓪𝓷 𝓜𝓪𝓾𝓻𝓻𝓮𝓷

      Pentru prima data in ultima vreme ma trezesc chiar increzator. Este vineri,sunt in intarziere,insa nimic nu-mi clinteste starea. ma ridic alene din pat,de parca am tot timpul din lume,ma privesc in oglinda,fac contact vizual cu mine,cand in mintea mea rasar ochii aceia. Acea pereche de ochi verzi,anonimi de la petrecere,aceiasi ochi si o figura splendida,ca cea de la cofetarie.

     Nu imi pregatesc cafeaua,pentru vreau sa o revad,asa ca imi iau "hainele de duminica" si ies val vartej pe usa,pentru ca simt o pofta nebuneasca sa revad ochii aia in care ma pierd si la care mintea mea rataceste. Urc la volanul masinii si ies usor din curte,telefonul meu suna nebuneste si nu raspund. Stiam ca e doar Amyna,care abia asteapta sa se ratoiasca la mine pentru ca deja este prea tarziu,insa seful sunt eu,asa ca n-am sa-mi semnez concedierea,propusa iar de ea,a nu stiu cata oara.

       Deschid usa cofetariei cu un clinchet dulce,iar cand intru o vad pe ea. Creata si roscata,ca o minge de foc,impartind cu viteza comenzile la mese si incasand produsele din sectiunea "to go",sectiune de unde si eu ar trebui sa-mi iau micul dejun,insa si asa fapta rea e facuta. Ma asez la masuta obisnuita si o astept pentru a-mi comanda micul dejun.

     -Buna dimineata,domnule! Cu ce va pot servi?o spune atat de formal,iar acel "domnule" imi trimite un fior rece care se rasfrange electric chiar in penisul meu.
    -3 briose sarate si o cafea mare...Cu ce o poti aromatiza?
    -Sirop de biscuiti,caramel,vanilie sau cu putina scortisoara.
    -Scortisoara.spun simplu,in timp ce mintea mea freamata de curiozitate,insetata sa stie ce aroma au buzele ei atat de pline si lucioase.

    Cat astept comanda,pe ecranuul telefonului imi apare un mesaj de la Anays:

" In aceasta seara,in Central PUB va avea loc cea mai exploziva petrecere cu cocktail-uri si muzica live. Te gandesti sa refuzi? Nu este o varianta! Toata lumea este invitata,la ora 21:00. Te-am facut curios? Ne vedem la petrecere."

     Normal,ea se ocupa cu organizarea petrecerilor de weekend ale pub-ului local. Nu aveam de gand sa ratez petrecerea,dar oare ea avea sa fie acolo? Se va afla tot in compania celor 2 pacalici? Sper doar sa nu...

   -Comanda dumneavoastra este aici.spune cu un zambet cald si asaza cu grija tavita pe masa.

     Ne sustinem privirea cateva secunde,cand incepe sa roseasca si pur si simplu vrea sa plece,dar ceva o tinea ancorata acolo. Mintea mea porcoasa incepe sa lucreze,intrebari indecente imi inunda ratiunea,pana ce clipesc si vraja se rupe.

    -Pofta buna,domnule!
   -Multumesc!reusesc sa ingaim cu gura apa,insa nu din cauza bunatatilor de pe masa.

    Privesc lung dupa ea,nu-i sunt un oarecare,insa nici ea pentru mine. Femeia asta imi accelereaza semnele vitale si totodata ma lasa fara ele.Inghit in sec ca apoi sa iau o gura zdravana de cafea dulce cu scortisoara...Oare buzele ei au si ele gust de scortisoara?

𝑼𝒏 𝒔𝒂𝒓𝒖𝒕 𝒕𝒆 𝒕𝒊𝒏𝒆 𝒊̂𝒏 𝒗𝒊𝒂𝒕𝒂Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum