𝑪𝒂𝒑𝒊𝒕𝒐𝒍𝒖𝒍 22

627 29 0
                                    

𝓒𝓱𝓪𝓷𝓪𝓽𝓱𝓪𝓷  𝓜𝓪𝓾𝓻𝓻𝓮𝓷

     Ii priveam si m-am prins deja de micul lor joculet,insa gelozia tot imi invada pieptul. Stiam ca nu este posibil,insa Zhaleeya era genul de femeie care stia sa se joace cu nervii mei,lucru ce ma excita la culme. Refuzul ei a lovit dur in pieptul meu,dar stiam ca mai am o sansa sa o fac sa se razgandeasca,asa ca mai aveam de facut un singur lucru,sa aflu unde va avea sa iasa deseara.

   Toata ziua de lucru este haotica,nu ma pot concentra,capul meu este doar la cele intamplate dimineata,iar Amyna abia asteapta ocazia perfecta pentru a ma certa,a-mi spune ca-s doar un maimutoi si sa las prostiile in aceasta perioada atat de prospera a afacerii noastre. Ma durea undeva ,prima data de cand aveam hotelul,de parteneriate si afacere. Inima mea avea nevoie de ea,mai mult decat de bani,ochii mei aveau nevoie sa o vada pe ea,mainile mele sa ii mangaie corpul,dar pot sa inghit in sec,la amintirea noptii fierbinti.

    Este aproape ora pranzului,iar cheful meu de munca a scazut sub nivelul marii,asa ca inventez cea mai penibila scuza si plec spre casa. Aveam nnevoie sa ies sa alerg putin,sa-mi pun gandurile in ordine. Ajuns acasa,imi las costumul de-o parte si ma schimb in  pantalonii mei de trening si un tricou de un albastru pastelat. Cand sa ies pe usa ma uit iar peste conversatia mea cu Zhaleeya si observ ca citise mesajele,insa niciun raspuns. Pufnesc in ras si o pornesc spre parc,gandindu-ma la cat imi poate da foc femeia asta,la felul in care ma fierbe la foc mic si cum eu reusesc sa rezist.

    Dupa ce dau o tura de parc ma intorc casa si ma tolanesc pe canapea,rasfoind retelele sociale in asteptarea unei postari,indiciu unde se va afla ea deseara. Constat ca e totusi devreme inca si prefer sa ma relaxez putin la un film. Linistea dinaintea furtunii,stiti voi cum se spune. Privesc absent la filmul ales aleatoriu al carui titlu nu m-am obosit sa-l citesc macar.Gandul meu zboara in permanenta la ea,la ce am facut cu doar cateva zile in urma,iar in penisul meu se resimte un impuls electric,ce-mi face toracele sa arda. Mintea mea incepe sa rataceasca si sa se incetoseze de dorinta,asa ca profit de momentul asta si cedez tentatiei de a-mi oferi singur placere. Mi-o cuprind usor cu mana si inghitind in sec incerc sa ma eliberez dar nu pot. Nimic nu se mai compara cu atingerea ei,cu felul in care vaginul sau imi imbraca penisul pulsand.

     Oftez profund si continui sa privesc filmul,cu un cuplu de adolescenti privindu-se de la fereastra,cat de siropos...Dar poate si eu voi avea parte de o impacare dulce si o noapte furtunoasa. Ma ridic din canapea si merg sa-mi pregatesc o gustare,cand dau cu ochii de o notificare pe WhatsApp,asa ca deschid aplicatia. Mesaje de la verisoara mea in care probabil mentioneaza toate motivele pentru care sunt o persoana afurisita ca o las cu toate pe cap,insa vad si un punctisor alb la stare. Cineva postase o poza,deschid si o vad pe Zhaleeya,frumos aranjata,machiata simplu si cu rujul acela rosu,pe care as da toata viata sa i-l intind.

    Apas pe cerculet si vad undeva in josul pozei un stiker cu "soon->"si alaturi numele unui local popular din orasul nostru,unul destul de elegant si select. Voia sa-mi faca in ciuda la nivel inalt,voia sa-mi risipesca nervii si stiu ca a mentionat localul in mod intentionat. Stia mai mult ca sigur ca veam sa-mi fac cumva aparitia acolo,de fapt asta era ceea ce-si dorea. 

    Tinea mai mult ca sigur sa ne facem de cap in aceasta seara,isi dorea probabil la fel de tare ca si mine sa scapam de haine si sa ne simtim respiratia umeda pe pielea fierbinte.Voia s-o duc in cel mai dulce pacat din nou,voia sa mai simta flacarile iadului in interiorul ei.

𝑼𝒏 𝒔𝒂𝒓𝒖𝒕 𝒕𝒆 𝒕𝒊𝒏𝒆 𝒊̂𝒏 𝒗𝒊𝒂𝒕𝒂Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum