𝓒𝓱𝓪𝓷𝓪𝓽𝓱𝓪𝓷 𝓜𝓪𝓾𝓻𝓻𝓮𝓷
Este ora 20:45,iar eu sunt deja gata pentru marea petrecere. Am optat pentru ceva lejer,fiind un party cu cocktail-uri. Am o maleta neagra pe care am asortat-o cu niște blugi albastru închis,ceasul de la verisoara mea și câteva inele.
Când cobor,le vad pe Amyna și Azaleeya îmbrăcate cu rochiile asortate cu paiete de culoarea șampaniei,cred ca ele vor fi globurile disco în seara asta.
-Eu sunt gata. Voi mai aveți ceva de făcut?
- Da. Ne așteptăm masculii.spune verisoara mea chicotind cu Azaleeya și dandu-si coate una alteia.
-Mm...aveți grjja,eu am plecat,va aștept acolo și sper sa nu întârziați.
-Da,da,nu-ti face griji. Venim în maxim un sfert de ora.Îmi dau ochii peste cap,imi iau cheile de la masina,imi pun sacoul și pornesc spre club.
Parchez masina in fata clubului,cobor si privesc in jur si observ ca nu a ajuns toata lumea. Tot privind,realizez ca de fapt, din priviri, inconstient o cautam pe ea. Fata cu parul de foc,care-mi arde pieptul cu o singura privire. Intru in local si deja simt mirosul de fum si alcool,ce avea sa persiste o noapte intreaga. Ma asez la masa rezervata,la loja,pe canapelele rosii din catifea,masuta de sticla,in centrul careia era la rece ,intr-o frapiera cu gheata,o sampanie scumpa de la conducerea clubului. Imi aprind trabucul,si privind la usa,o vad pe ea intrand.
Poarta o rochie visinie,genul de rochie care te impinge in pacat,te poarta prin iad,iar apoi,cand pica,iti ofera un orgasm divin. Corpul ei,armonios proportionat,cu picioare cocotate pe tocuri,intr-o culoare neutra. Se uita ratacita in jur pana cand o chelnerita vine langa ea,iar judecand dupa gesturi,ii indica masa rezervata. O privesc fix,si recunosc ca sunt putin surprins cand se asaza la masa mea,iar eu zambesc in colt de gura cand vad ca se fastaceste.
- Sigur nu este o greseala? intreaba ea,fara a-si ridica privirea din masa.
Pozitia ei de falsa supunere,imi trimite un val de caldura direct in membru. Vocea ei timida,ma face iar sa visez cu ochii deschisi si sa-mi aminteasca de cele intamplate dimineata. As da orice sa mi se adreseze si acum cu "domnule",iar masa sa ne fie singurul punct de ancora cu realitatea cat timp i-as fi dat orgasmul acela de care am vorbit mai devreme.
- Si daca este,pare sa fie cea mai frumoasa greseala din viata mea. replica mea ii face obrajii sa roseasca si palmele sa i se framante in poala. Eu sunt Chanathan, iar tu esti...?
- Eu? Pai...fata de la cofetarie...adica Zhaleeya.Numele ei provoaca un uragan in mintea mea,iar pieptul imi este acaparat de furnicaturi electrice. Ne privim fix,adanc,acel fel de privire care ar aprinde un chibrit intre noi. Incer sa o domin,dar surprinzator,ceva din privirea ei ma face sa-mi arunc armele,sa-mi scot scutul si sa stau predat in fata ei.
-Se pare ca cineva s-a cunoscut deja. spune Amyna si imi face cu ochiul.
Privesc la ea,insotita de cei doi baieti,de Azaleeya si chicotesc amandoua. Facem un scurt schimb de priviri,apoi ii sagetez pe cei doi,care incearca sa mi se opuna nonverbal.
-Nu v-am crezut cand ati spus de baieti,si daca va credeam,nu la asta m-as fi asteptat.
-Nu fii rautacios,haideti sa petrecem mai bine,cocktail-urile nu se beau singure in seara asta. Ospatar,un rand de fiecare te rog! spune Azaleeya incercand sa destinda atmosfera.
-E timpul sa inceapa distractia!zise unul dintre baieti,care statea enervant de aproape de verisoara mea.
CITEȘTI
𝑼𝒏 𝒔𝒂𝒓𝒖𝒕 𝒕𝒆 𝒕𝒊𝒏𝒆 𝒊̂𝒏 𝒗𝒊𝒂𝒕𝒂
Romance𝑼𝒏 𝒔𝒂𝒓𝒖𝒕 𝒕𝒆 𝒑𝒐𝒂𝒕𝒆 𝒕𝒊𝒏𝒆-𝒏 𝒗𝒊𝒂𝒕𝒂 𝒔𝒂𝒖 𝒕𝒊-𝒐 𝒑𝒐𝒂𝒕𝒆 𝒍𝒖𝒂? 𝑪𝒂̂𝒏𝒅 𝒆𝒙𝒕𝒓𝒆𝒎𝒆𝒍𝒆 𝒔𝒆 𝒂𝒕𝒓𝒂𝒈,𝒏𝒖 𝒆𝒙𝒊𝒔𝒕𝒂 𝒄𝒂𝒍𝒆 𝒅𝒆 𝒔𝒄ă𝒑𝒂𝒓𝒆. 𝑬𝒍 𝒖𝒏 𝒕𝒊𝒑 𝒔𝒖𝒑𝒆𝒓𝒇𝒊𝒄𝒊𝒂𝒍 𝒄𝒂𝒓𝒆-𝒔𝒊 𝒂𝒔𝒄𝒖𝒏𝒅𝒆...