O luna mai tarziu,Phuket-Thailanda
𝓩𝓱𝓪𝓵𝓮𝓮𝔂𝓪 𝓣𝓱𝓪𝓷𝓪𝓽𝓸𝓼
Ies din hotel alaturi de Chan,pasind in picioarele goale pe nisipul fin,purtand o rochie de plaja intr-o nuanta de alb imaculat,pe sub am doar costumul de baie din doua piese,de culoarea liliacului inflorit,iar pe umar o geanta mare cu toate cele necesare unei zile pe plaja. Chan poarta un short colorat si o pereche de ochelari de soare,mergand agale langa mine si tinandu-ma de mana.
Ajunsi pe malul apei turcoaz,il simt foarte nerabdator,stare oferita mai mult ca sigur de peisajul de poveste din fata noastra. Las totul de-o parte,atingand usor apa cu varful degetelor de la picioare. Este placuta,usor calduta,abia asteptam sa ma cufund in ea,sa inot si sa ma bucur de ea ca un copil mic. Imi iau un moment,ma asez turceste langa apa si privesc infinitul albastru. Momentul este intens,simt briza usoara mangaindu-mi pielea,caldura razelor de soare cum ma imbraca usor,imi las gandul sa zboare liber.
Priveam ratacita de cateva minute,cand il simt pe Chan cum se apropie de mine,iar mana lui se odihneste pe soldul meu. Ceilalti inca nu venisera alaturi de noi,dar nu ma plang de acest moment special alaturi de barbatul pe care-l iubesc. Mi se pare ireal ca am ajuns aici,ca a facut toate astea pentru mine...Ma facea sa ma simt cu adevarat speciala. Ca in sfarsit sunt pe primul loc in viata cuiva,ca obiectivul lui Chan,era ca eu sa fiu fericita.
-Multumesc,iubitule!spun si-l sarut cu pofta,fiind cu adevarat recunoscatoare pentru ceea ce facuse pentru mine.
-Orice ca sa te vad zambind,iubito.imi cuprinde fata usor si ma saruta iar.Ne ridicam de acolo si mergem in apa,unde jucandu-ne si inotand pierdem notiunea timpului. Parca visez,locul acesta sfideaza realitatea,iar eu ma bucur din plin de fiecare secunda petrecuta aici,in apa calduta si limpede,sub soarele arzator,alaturi de Chan,care pana nu de foarte mult timp era un mister pentru mine.
Ne intoarcem la mal,pe cearsaful nostru si pregatim mici gustarele,extenuati dupa joaca de cateva minute bune. Mancam si povestim,admiram peisajele si ne pierdem printre norii cu forme diverse,asemeni unor adolescenti,unor copii care descopera pentru prima data dragostea,si ca asemeni cerului,ochii persoanei iubite capata vastitatea infinituluin daca privesti atent.
Ochii mei verzi ca o padure tropicala,se pierd cu usurinta in oceanul agitat al ochilor sai de un albastru inchis,tulburator. Are acei ochi in care te ineci fara sanse de a te salva,nici nu pot si nici nu vreau sa ies din transa creata de ei. Cerul incepe sa capete nuante de roz si portocaliu ca de pastel,imbinandu-se armonios cu apa care incepe usor sa se agite,incercand parca sa ne vorbeasca prin fosnetul valurilor.
Chan se ridica si merge mai aproape de apa,iar eu il urmez,ma prinde de maini,ma saruta si apoi imi spune:
-Un loc atat de special nu putea fi marcat decat de o persoana si mai speciala. Am ajuns pana in acest punct,iubito. Multumesc ca mi-ai fost alaturi si ca m-ai primit in viata ta,ca-mi apartii sufleteste si ca ti-ai lasat cu atat de multa incredere inimioara in palma mea,iar eu o tin cu cea mai mare grija cat sa nu o scap si nici sa o strivesc. In ochii tai am gasit refugiu,in bratele tale adapost,iar in pieptul tau camin. Mi-as dori sa fii a mea pe vecie,Zhaleeya Thanatos.spune,apoi se asaza pe un genunchi,in timp ce ochii mei se umplu de lacrimi,in imposibilitatea de a procesa intreg momentul. Asa ca,mai am o ultima intrebare...Vrei sa fii sotia mea?
-Da!raspund eu si ii sar in brate,cand se aude pocnetul unei sticle de sampani,aplauze si urale parca de nicaieri.Il sarut cu dragoste,apoi reusesc sa privesc in jur,cand imi vad fratii,impreuna cu iubitele lor bucurandu-se alaturi de noi in acest moment important. In timp ce Aryan imi inmaneaza paharul de sampanie si se apleaca sa-mi sarute ambii obraji cu o sclipire de mandrie in privire,il vad pe Ianis in genunchi in fata Azaleeiei,si nu pot decat sa simt un val de mandrie absoluta,urmat de unul de fericire,ca apoi sa fiu iar coplesita de emotii cand aud si raspunsul afirmativ al cumnatei mele,dat cu acelasi nod in gat ca si al meu.
Coplesita de emotii las capul pe pieptul lui Chan si las lacrimile firbinti sa-mi cada pe fata. Eram in al noualea cer,nu doar ca ma marit,dar si zglobiul de frate-meu se insoara.
CITEȘTI
𝑼𝒏 𝒔𝒂𝒓𝒖𝒕 𝒕𝒆 𝒕𝒊𝒏𝒆 𝒊̂𝒏 𝒗𝒊𝒂𝒕𝒂
Romans𝑼𝒏 𝒔𝒂𝒓𝒖𝒕 𝒕𝒆 𝒑𝒐𝒂𝒕𝒆 𝒕𝒊𝒏𝒆-𝒏 𝒗𝒊𝒂𝒕𝒂 𝒔𝒂𝒖 𝒕𝒊-𝒐 𝒑𝒐𝒂𝒕𝒆 𝒍𝒖𝒂? 𝑪𝒂̂𝒏𝒅 𝒆𝒙𝒕𝒓𝒆𝒎𝒆𝒍𝒆 𝒔𝒆 𝒂𝒕𝒓𝒂𝒈,𝒏𝒖 𝒆𝒙𝒊𝒔𝒕𝒂 𝒄𝒂𝒍𝒆 𝒅𝒆 𝒔𝒄ă𝒑𝒂𝒓𝒆. 𝑬𝒍 𝒖𝒏 𝒕𝒊𝒑 𝒔𝒖𝒑𝒆𝒓𝒇𝒊𝒄𝒊𝒂𝒍 𝒄𝒂𝒓𝒆-𝒔𝒊 𝒂𝒔𝒄𝒖𝒏𝒅𝒆...