𝓩𝓱𝓪𝓵𝓮𝓮𝔂𝓪 𝓣𝓱𝓪𝓷𝓪𝓽𝓸𝓼
Las comanda pe masa,fug la tejghea,insa nu ma pot abtine sa nu mai arunc cate o privire catre el. Un domn adevarat,purtand o camasa de un albastru royal,cu pantaloni negri. Ochii lui,la fel de patrunzatori,care-mi fac organele sa freamate si obrajii sa-mi ia foc.
Imi framant mainile si ma incurc in ceea ce am de facut,insa nu-l las sa observe asta. Imi vibreaza telefonul in buzunar,insa am atatea de facut,nu-mi gasesc un ragaz de doua minute sa-l verific,asa ca abandonez asta pana la pauza.
Trece valul orei de varf a diminetii,cand il vad si pe domnul in camasa albastra cum se ridica de la masa. Vine in dreptul casei de marcat si-mi intinde o bancnota:
-Pastreaza restul,servirea este excelenta.
-Va multumesc!balmajesc eu in timp ce simt electricitate in tot corpul,pentru ca degetele noastre tocmai s-au atins,iar valul de parfum masculin pe care-l, poarta imi inmoaie picioarele.Cand cofetaria se goleste,ma asez pe un fotoliu din spate,si deschid telefonul. Aveam un mesaj de la o tipa,care-mi pare vag cunoscuta din poza de profil,care promova petrecerea cu cocktail-uri din seara aceasta. Ma uit peste mesajul informativ,insotit de un afis digital colorat,si nu prea ma gandesc sa refuz aceasta ocazie,in plus,poate va fi si el acolo...As merge si-n gura lupului doar sa-i mai intalnesc o data privirea...O privire data naibii,ca ma facea sa ma zvarcolesc pe interior si sa-mi impleticesc picioarele a dorinta. La dracu! Nu stiu ce facea omul asta cu mintea mea,insa nu puteam sta cu picioarele pe pamant in prezenta lui.
Cofetaria se umple iar,cand se apropie ora pauzei de masa la liceul din zona,insa eu nu ma pot concentra nici acum,in permanenta cu mintea la ochii lui,si la buzele pe care le-am admirat astazi de la distanta fara rusine. Am ganduri fierbinti cu omul acesta,nu-mi explic cum imi face asta,insa-mi place atat de mult. In timp ce un baiat striga dupa mine de la masa 4,eu ma trezesc gandindu-ma ce gust ar avea buzele lui dupa cafeaua aceea cu scortisoara.
Ma cert in minte pentru ca ma las sa gandesc in felul asta,clipesc des si incerc sa imi revin. Fac tot ce este necesar,pana vine colega mea sa preia tura de dupa amiaza. Imi scot sortul negru si imi schimb bluza,ca apoi sa ies in viteza pe usa. In fata cofetariei,ma asteapta Aryan si Ianis,parand foarte distrasi. Aparent ziua aceasta fusese una buna pentru toata lumea.
-Ce faci,printeso?intreaba Aryan si imi zambeste complice.
-Am terminat tura,a fost o zi plina. Ati primit si voi mesajul?
-Da,l-am primit.zise Ianis umflandu-se in pene. Blonda aia nu avea cum sa ma uite asa usor.
-Sa te puna dracu' sa-ti plimbi mataranga aia pe unde nu trebuie,ca nu mai mut uun pai pentru tine!maraie Aryan,cand Ianis isi da ochii peste cap si il imita,ceea ce-i aduce un cot in coaste.Rad in timp ce ei se ciondanesc,si ma uit pierduta pe geamul masinii,sperand sa il revad pe acel domn deseara...
CITEȘTI
𝑼𝒏 𝒔𝒂𝒓𝒖𝒕 𝒕𝒆 𝒕𝒊𝒏𝒆 𝒊̂𝒏 𝒗𝒊𝒂𝒕𝒂
Romance𝑼𝒏 𝒔𝒂𝒓𝒖𝒕 𝒕𝒆 𝒑𝒐𝒂𝒕𝒆 𝒕𝒊𝒏𝒆-𝒏 𝒗𝒊𝒂𝒕𝒂 𝒔𝒂𝒖 𝒕𝒊-𝒐 𝒑𝒐𝒂𝒕𝒆 𝒍𝒖𝒂? 𝑪𝒂̂𝒏𝒅 𝒆𝒙𝒕𝒓𝒆𝒎𝒆𝒍𝒆 𝒔𝒆 𝒂𝒕𝒓𝒂𝒈,𝒏𝒖 𝒆𝒙𝒊𝒔𝒕𝒂 𝒄𝒂𝒍𝒆 𝒅𝒆 𝒔𝒄ă𝒑𝒂𝒓𝒆. 𝑬𝒍 𝒖𝒏 𝒕𝒊𝒑 𝒔𝒖𝒑𝒆𝒓𝒇𝒊𝒄𝒊𝒂𝒍 𝒄𝒂𝒓𝒆-𝒔𝒊 𝒂𝒔𝒄𝒖𝒏𝒅𝒆...