𝑪𝒂𝒑𝒊𝒕𝒐𝒍𝒖𝒍 25

621 30 0
                                    

6 luni mai tarziu

     𝓩𝓱𝓪𝓵𝓮𝓮𝔂𝓪  𝓣𝓱𝓪𝓷𝓪𝓽𝓸𝓼

      Ma trezesc usor,cand o raza timida a soarelui imi gadila ploapele prin sticla ferestrei. Mormai usor si ma rasucesc in pat,iar langa mine doarme barbatul visurilor mele. E atat de perfect si cand doarme. Ma cuibaresc langa el,pe coltul pernei,langa umar si parca nu ma mai satur sa-l privesc,sa-i simt mirosul,sa-l am in brate. S-a intamplat neprevazut in viata mea,iar acum nu ma mai percep fara acest om.  Este una dintre diminetile acelea de duminica,tarzii si lenese,cu noi doi in camera noastra,in patul nostru,traindu-mi visul indeplinit. Probabil imi simte privirea insistenta de pe chipul sau,si incepe sa clipeasca somnoros,apoi cand ochii lui ii intalneste pe ai mei,zambeste si ma asaza pe pieptul sau,sarutandu-mi crestetul,facandu-ma sa ma simt atat de mica in bratele sale mari,puternice si doar ale mele. Daca maine planeta s-ar distruge,in bratele lui nu as simti un strop de teama. 

      -Buna dimineata,iubito!spune el cu vocea aceea de dimineata,care de fiecare data imi provoaca fluturasi in stomac.
     -Buna dimineata,iubitule!raspund,iar apoi imi cuprinde fata in palme si ma saruta delicat si tandru.

      Ne ridicam impreuna si ne indreptam spre bucatarie,pentru a pregati micul dejun,una dintre partile mele preferate. Facem totul impreuna,mereu purtandu-se ca un copil in preajma mea,lucru ce ma face sa simt ca am reusit cu adevarat. Daca ar putea simti ceea ce eu simt in preajma lui,probabil s-ar inrosi din cap pana-n picioare. Ne invartim prin bucatarie,mai furand cate un sarut de pe buzele lui dulci din cand in cand pe acordurile ritmate ale unei melodii de la radio.

    Dupa ce am pregatit ceva de mancare si doua cafele imense si bine meritate,ne asezam pe canapeaua din living si incepem sa cautam ceva pe Netflix,care sa ne ocupe timpul. Gasim un serial de un singur sezon,iar la scurta vreme,in livingul nostru isi fac aparitia si fratii mei,Aryan si Ianis,insotiti de iubitele lor Azaleeya si Amyna. De cand cu ele si dispozitia lor s-a schimbat semnificativ,si nu pot decat sa fiu fericita sa-i vad asa impliniti pe toti. Poate si eu sunt o alta persoana,pana la urma iubirea poate schimba omul...Langa persoana potrivita este imposibil sa nu evoluezi,iar asta este vizibil in cazul tuturor.

     Restul zilei il petrecem impreuna,la filme si jucand tot felul de jocuri si amuzandu-ne pe diferite teme. 
       -Cat fetele pregatesc celalalt joc,ce spuneti sa mergem pe balcon sa fumam o tigara,baieti?intreaba Chan ridicandu-se alene din fotoliu. 
    -Dupa ce am pierdut la toate jocurile,eu zic ca asta mi-ar prinde bine.raspunde Ianis cu falsa tristete so se ridica toti trei si ies pe usa de termopan.

    𝓒𝓱𝓪𝓷𝓪𝓽𝓱𝓪𝓷  𝓜𝓪𝓾𝓻𝓻𝓮𝓷

       Ma ridic usor de la masa si o sarut pe crestet pe iubita mea,iau tigarile de pe masa si ies alaturi de cumnatii mei.

     -Vad ca te porti foarte frumos cu sora noastra.spune Aryan dupa ce-si aprinde tigara.Chiar ma bucur ca m-am inselat in privinta ta,desi pana acum cateva luni erai ultimul om langa care mi-as fi dorit sa o vad.

    -Nu-s asa un neghiob pana la urma,asa-i?
    -Asa-i,dar nu-ti lua nasul la purtare. Multumim ca ai grija de surioara noastra.spune Ianis,iar in ochii lui vad siguranta. 
     -Baieti,sinxer sa fiu cu voi,pana la Zhaleeya nu stiam ce e iubirea,nu am mai simtit asa ceva pana acum...Femeia asta mi-a dat lumea peste cap...

     Zabovesc cateva secunde privindu-ma,apoi momentul nostru este intrerupt de vocea Amynei:

       -Haideti,baieti!Jocul e gata.

       Fratii ei si iubitele acestora aleg sa ramana peste noapte,iar desi maine este luni,nu ne-am retras mai devreme de ora 2:00 dimineata. Ne simteam foarte bine impreuna,iar activitatile de acest gen parca legau sforile invizibile ale unei prietenii frumoase intre noi toti.

    Cand in sfarsit ne-am retras in dormitor,am asezat capul Zhaleeiei pe pieptul meu si i-am inspirat mirosul delicat,floral,al gelului de dus. Isi ridica usor capul si ma priveste zambind,iar eu nu ma pot abtine sa nu ii gust buzele acelea pline. 

     -Te iubesc prea mult!ii spun si o mai sarut inca o data.
    -Eu te iubesc prea mult!imi raspunde apoi se ghemuieste langa mine.

𝑼𝒏 𝒔𝒂𝒓𝒖𝒕 𝒕𝒆 𝒕𝒊𝒏𝒆 𝒊̂𝒏 𝒗𝒊𝒂𝒕𝒂Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum