𝓒𝓱𝓪𝓷𝓪𝓽𝓱𝓪𝓷 𝓜𝓪𝓾𝓻𝓻𝓮𝓷
Dupa o lunga asteptare,primesc mesajul Zhaleeyei,cum ca as putea merge sa o iau la ora 19.Eram in extaz,ma pregateam deja sa intru in dus,sa ma pregatesc meticulos pentru ce avea sa fie o seara de vis,cand telefonul meu suna,parcca cu disperarea Amynei,vesnic avand ceva sa-mi comunice.
-Da,Amyna! raspund eu cu un ton plictisit,care speram sa ma scape de ceea ce aveam de facut.
-Chan,nu avem timp de discutii. Stiu ca este o dupa amiaza de weekend,insa trebuie sa-ti dau putin planurile peste cap.
-Amyna eu...
-Nu,acum ma asculti si o data-n viata nu te smiorcai. Am primitv o oferta de colaborare de la o multinationala si nu avem cum sa ratam asta. Trebuie sa vii cat mai repede,sa negociem contractul,iar ca tine,nimeni nu se pricepe la asta. Nu accept un refuz,trebuie sa vii la hotel in cel mult jumatate de ora.Si pur si simplu imi inchide. Ah,la dracu',mereu intervine cate ceva. Ma grabesc sa-mi fac totusi acel dus bine meritat dupa o zi de alergare,apoi aleg unul dintre cele mai elegante costume pe care le detin,de un albastru inchis,iar pentru contrastul elegant aleg o camasa alba si un papion in nuanta costumului. Imi infasor ceasul pe mana,imi dau cu parfum,ma incalt si imi ciufulesc parul in drum spre masina. Urc la volan si demarez,conducand cca un maniac pe strazile inguste,doar pentru ca domnii de la multinationale aparent n-au planuri de weekend. Ce plictisitor pare sa fie sa fii miliardar.
Am capul in toate directiile si abia de pot fi atent la trafic,caut din priviri semafoarele sa nu cumva sa trec pe rosu,desi pe majoritatea le fortez la culoarea galbena,insa e o cauza nobila. Parchez in fata hotelului,unde masina verisoarei mele este deja,inspir adanc dupa ce cobor sa nu para ca si cum am fugit pe jos pana aici,apoi cu cel mai credibil zambet fals imi intampin noii posibili parteneri,iar dupa ce ne strangem mainile oficial,mergem spre sala de sedinte,unde aveam sa negociem preturile contractuale.
𝓩𝓱𝓪𝓵𝓮𝓮𝔂𝓪 𝓣𝓱𝓪𝓷𝓪𝓽𝓸𝓼
Este aproape de ora 18:00,iar Chanathan nu imi daduse un raspuns,dar vazuse mesajul,asa ca am presupus ca avea sa vina oricum sa ma ia. Scotocesc in dulap dupa o rochie decenta,dar ajung in cele din urma sa urlu exasperata,realizand ca am doar doua. Una pe care o purtasem deja la petrecere,iar cealalta era perfecta,daca mergeam undeva in anii '90 la un bairam in sufragerie cu paine alba si mancare gatita.
-S-a intamplat ceva,printesa?vocea calda a lui Aryan ma face sa ma intorc spre el
-Ti-am zis ca tipul de la petrecere m-a invitat la cina si...Nu prea am ce anume sa port.
-Imbraca orice,arati perfect in toate. Opteaza pentru pantaloni,sunt mai comozi,o bluzita frumoasa si...Gata! Tinuta perfecta.Il privesc si nu ma pot abtine sa nu rad. El face totul sa para atat de simplu.Totusi ii urmez sfatul si aleg o pereche de pantaloni evazati,negri,care-mi pun picioarele in evidenta si o bluza cu umerii goi de un visiniu superb. Aleg un machiaj simplu,o linie de tus si buze rosii,imi las parul liber si sunt gata de plecare. Termin in jurul orei 18:55,cand ii las un mesaj lui Chanathan.
"Eu sunt gata. Poti veni sa ma iei. Te astept."
Ma asez in bucatarie pe scaun si astept un raspuns sau macar un sunet de masina,dar nimic. Imi torn un pahar de apa cu care mai mult ma joc intre degete,incercand sa-mi retin o iesire nervoasa. Trec 15 minute si nu a vazut nici macar mesajul...Nu stiu ce sa mai cred,insa nu ma mira faptul ca tipul asta mi-a jucat-o exact cum a vrut el. Il sun,dar casuta ma anunta ca are telefonul inchis. Privesc numele lui pe ecran,cand simt o lacrima intepandu-mi ochii,dar nu. Nu am de gand sa plang pentru unul ca el...Tipul asta poate chiar nu e pentru mine.
CITEȘTI
𝑼𝒏 𝒔𝒂𝒓𝒖𝒕 𝒕𝒆 𝒕𝒊𝒏𝒆 𝒊̂𝒏 𝒗𝒊𝒂𝒕𝒂
Romance𝑼𝒏 𝒔𝒂𝒓𝒖𝒕 𝒕𝒆 𝒑𝒐𝒂𝒕𝒆 𝒕𝒊𝒏𝒆-𝒏 𝒗𝒊𝒂𝒕𝒂 𝒔𝒂𝒖 𝒕𝒊-𝒐 𝒑𝒐𝒂𝒕𝒆 𝒍𝒖𝒂? 𝑪𝒂̂𝒏𝒅 𝒆𝒙𝒕𝒓𝒆𝒎𝒆𝒍𝒆 𝒔𝒆 𝒂𝒕𝒓𝒂𝒈,𝒏𝒖 𝒆𝒙𝒊𝒔𝒕𝒂 𝒄𝒂𝒍𝒆 𝒅𝒆 𝒔𝒄ă𝒑𝒂𝒓𝒆. 𝑬𝒍 𝒖𝒏 𝒕𝒊𝒑 𝒔𝒖𝒑𝒆𝒓𝒇𝒊𝒄𝒊𝒂𝒍 𝒄𝒂𝒓𝒆-𝒔𝒊 𝒂𝒔𝒄𝒖𝒏𝒅𝒆...