4.rész

394 12 0
                                    

Mikor újra magamhoz tértem rájöttem, hogy egy ágyban fekszek. Először azt hittem, hogy az elmúlt éjszaka történtek csak rossz álom volt, ami még sem történt. De erre hamar rájöttem, hogy nagyon is valós volt az az álom. A szobából nem láttam semmit, mert nem volt semmi fény bent. Az elején semmi furcsa nem volt, azt hittem, hogy a saját szobámban vagyok.De az a szoba mégse hasonlított rá, valahogy olyan más volt. Talán a kisugárzása, meg nem éreztem azt a bizonyos alkohol szagot amit a ház árasztott magából. De ezzel nem foglalkoztam, mert általában mindent túl gondolok. Azt hittem hogy ez is csak az én fejemben van ennyire túl gondolva és én még mindig a pokolra hasonló házamban vagyok . Mikor azonban nyúltam volna a telómért nem találtam. De nem hogy a telefonom nem volt az éjjeli szekrényen, még az éjjeli szekrényem sem volt a helyén. Itt már kezdtem pánikolni, de sikerült lenyugtatnom magam. Miután megnyugodtam fel ültem az ágyon és próbáltam összerakni a történteket.
-Hol vagyok? -kérdeztem meg suttogva magamtól
Még gondolkodtam rájöttem, hogy mi is történhetett. Amire utoljára emlékszem az az,hogy egy sikátorban vagyok és egy srác odaszorít a falhoz. De mondott nekem valamit. De vajon mit? Kérdezem magamtól. Majd később beugrik. „Én egy gyilkos vagyok bogaram." Ezek után csak feküdtem az ágyban és azt tettem, hogy alszok. Nem tudom meddig feküdtem ott, talán egy fél órát, de lehet hogy többet, amikor veszekedésre lettem figyelmes.
-Mégis, hogy képzelted, hogy ide hozod? Meg kellett volna ölnöd, nem pedig ide hozni a nyakunkra! -hallottam egy ismeretlen srác hangját
- Tudom, tudom de nem voltam rá képes. Ő is olyan mint mi, ő is menekült valaki elől -mondja szerintem ugyan az a srác aki ide hozott.
-Én levettem rólad a kezem, ez a te gondod lesz.
- Nyugi majd én elintézem.
-Ajánlom is! -egy hatalmas ajtó csapódással vége lett a vitának.
Nagyjából 5 perc után hallottam, hogy valaki az ajtó felé közeledik, majd kinyitja. Ahogy kinyílik az ajtó, a beszűrödő  fényben meglátom ugyanazt a srácot, akivel tegnap a sikátorban találkoztam. Szerintem észrevette, hogy fent vagyok, mert mikor már ment volna ki visszafordult és elindult felém.
„Most meg fog ölni! " Ez az egy mondat hangzott a fejemben újra és újra.

GYILKOS SZERELEMМесто, где живут истории. Откройте их для себя