Part 30

71 1 1
                                    

Ahogy fekszek az ágyban és nézem ahogy szuszog eszembe jutnak az eltelt idő történései. Hát elég érdekes volt az elmúlt idő, sok minden történt, de nem bánok semmit. Ellie már kezd helyre jönni, de még mindig nem az igazi, nagyon sokat fogyott amíg nem voltam vele. Nem hiszem el, hogy nem vettem észre amit csinál, pedig én tényleg próbáltam rá figyelni, de ezek szerint nem eléggé sikerült. Tisztában voltam azzal, hogy ha ebből lesz valami komolyabb, akkor időt kell majd szakítsak más dolgokra is, sok minden meg fog majd változni. Abba viszont nem gondoltam bele, hogy ennyi mindennek kell majd megváltoznia. Más lett az életem, jobb lett és ez miatta van, de sajnos ez sok veszéllyel jár. Ha valaki is rájön, hogy nekem mennyit jelent abból nagy bajok is lehetnek, ha bármi baja esne már azon túl ami lett, soha nem bocsájtanám meg magamnak. Nagyon veszélyes az én világom és kezdem megbánni, hogy több ember belekerült a kelleténél, nem akartam, hogy ez legyen a vége, de így az idő elteltével nagyon sokat gondolkodok. Mi lett volna, ha aznap este nem mentem volna sehova? Mi lett volna, ha kimegyek és nem csináltam volna semmit csak szétvertem volna valakit és utánna visszajöttem volna? Mi lett volna, ha csak simán megöltem volna és nem hoztam volna haza? Vajon más lenne az életem? Valószínűleg igen, ugyan olyan szürke lenne, mint mielőtt megláttam volna. Nem lenne benne boldogság, csak a kegyetlenség és a magány. Nem bírnám elképzelni nélküle az életem, de más részről félek is emiatt. Nem én lennék az első, se az utolsó akivel e romlott világ miatt a szerettei megsérülnének, vagy rosszabb, eltűnnének és soha senki nem találná meg őket. Ilyenekbe jobb lenne, ha bele se gondolnék, de sajnos minden tettnek következménye van és ezt nem lehet megváltoztatni. Nem akarok ilyeneken gondolkodni, de sajnos muszáj. Nem szeretek az ilyen dolgokon aggódni, talán azért lehet ez, mert eddig sose kellett. Eddig nem volt ki miatt aggódjak, Steve tudta mire vállalkozott, nem mondom, hogy őt nem féltettem, mert de, de ez Ellivel más helyzet. Ő is tudja valamilyen szinten, hogy mibe keveredett, de szerintem ő nem fogja fel minden ezzel járó veszélyt. A másik dolog ami mostanában nagyon nyugtalanított, az az amit nemrég láttam Steve és Ryan között. Tudom, hogy Steve milyen és félek, mert szokása tönkre tenni amit már egyszer megkapott, jelen esetben nem valami hanem valaki. Ryan nem nagyon izgat, de Ellie annál inkább. Ha Steve Ryant tönkre teszi, félek mi lesz kettőnkkel, ez olyan bonyolult dolog. Stevvel is beszélnem kéne, hogy ez ne történjen meg a szobájukon kívül. Nem azért, mert nem szeretném látni, tényleg nem szeretném látni, de az már más téma, nem akarom, hogy Ellie rajtakapja őket. Nem tudom mit szólna hozzá és azt végképp nem tudom mi a véleménye erről a témáról. Lehet kéne vele beszélnem erről, de ezt hogy hozzam fel neki, ilyen még sose jött fel közöttünk. Azt se tudom, hogy kezdjek bele, csak simán kérdezzem meg mi a véleménye az ilyen fajta kapcsolatokról? Ahh ez túl nyers lenne így felhozni szegénynek. Fhuuu fogalmam sincs, hogy hogyan kezdjek bele, azt se tudom, hogy eggyáltalán fel kéne neki ezt hozzam. Végülis nem az én dolgom, hogy elmondjam, hogy a testvére Stevvel kavargat, na mindegy. Az biztos, hogy Stevvel el fogok beszélgetni, hogy beszéljen Ryannel és mondják el neki. Miközben nagyban elmélkedtem észre se vettem hogy ráírtam Stevere, csak a telefonom rezgésére lettem figyelmes.

*Steve fent vagy még?-1:13

*Igen, csak dolgom volt, de már rá érek, mondjad mit szeretnél-2:53

*Akarom én tudni a te dolgaidat?

*Hát attól függ milyen részletesen akarod te azt tudni, de szerintem nem szeretnéd tudni

*Naa pont erről akarok veled beszélni

*Te most tanácsot szeretnél kérni, hogy hogy lehet férfit megbaszni, vagy most nem értem

*Nem te idióta

*Jó igazad van hallgatlak

*Naaaaaa

*Ajjaj rosszul kezdődik

*Na végig mondhatnám?

*Igen hallgatok

*Na végre! Szóval az akarom elsőnek is, hogy mi van köztetek Ryannel?

*Hát az jó kérdés, őszintén fogalmam sincs. Mikor pont jókor jöttél be a konyhába utána én bementem a szobába és nekem esett, nem azt mondom, hogy bánom amit tettünk, de nem ilyen korán akartam, ő nekem tényleg más mint az előzőek. Őt nem fogom, legalábbis nem akarom összetörni meg semmi. Na mindegy. Az a lényeg, hogy fogalmam sincs, hogy mi van köztünk, ahhhj nem tudom, hogy mondjam....

*Ahogy akarod, most nem érdekel a fogalmazási képességed

*Hát jó. Na az a lényeg, hogy így kúrogatunk, de még nem lett kimondva semmi.

*Pont erről akartam veled beszélni. Ellienek szerintem nem lenne jó most, hogy csak úgy random rátok találjon az asztalon, úgy mint én a múltkor. Szóval vagy beszéljétek meg ezt Ryannel, hogy akkor most mi van köztetek és beszéljétek meg ezt Ellievel higgattan, vagy csak csöndben kúrogassátok egymást és ha lehet zárt ajtók mögött csináljátok ha lehet.

*Ebben igazad van, megpróbálom vele megbeszélni ha majd felkel. De amúgy figyelj már, ha nekem csendben kell akkor te is hallkíthatnál magadon, már nem azért.

*Naaa. Először is ez az én házam szóval azt csinálok benne amit akarok. A másik meg én nem nyúltam Elliehez amióta visszajöttem. Nem tudom te mit hallasz, de azok biztos nem mi vagyunk.

*Én nem is rólatok beszélek, hanem csak Ellieről. Csak őt hallom néha napján

*Én nem nyúltam hozzá amióta visszajöttem, igen akkor este nem aludt egyikünk se, de azóta nem. Félek, hogy baj lesz, érted annyira szeretem, hogy még hozzáérni is félek. Nem akarom, hogy bármi baja legyen.

*Én értem, de te biztos vagy abban, hogy ha nem érsz hozzá az jót tesz neki, meg amúgy neked is. Tudom, hogy félsz, hogy baja lesz, mert megértem aggódsz miatta én is aggódok, de azzal, hogy nem érsz hozzá azzal csak még jobban eltolod magadtól. Ezzel azt mutatod felé, hogy nem kívánod ilyen állapotban, és ettől nem lesz jobban csak egyre szarabbul.

*Dehogyis nem kívánom, még szép hogy kívánom, de nem merem. Én is érzem, hogy egyre fruszráltabb vagyok a szex hiány miatt. De mit tegyek, támadjam le én is úgy mint Ryan téged?

*Ne, isten ments! Csak úgy szépen finoman, érted. És ne úgy csináld, mint ahogy szoktad, hogy azt várom már mikor jösz át ágyastól a falon.

*Jó azt gondoltam, de félek. Na mindegy, majd megpróbálok valamit.

*Hát jó lenne. De mostmár feküdj le

*Jó

*És ne gondolkozz, mint ahogy szoktál!!!


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 11 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

GYILKOS SZERELEMKde žijí příběhy. Začni objevovat