14.rész 🔞

277 5 0
                                    

Koromsötét volt bent, de Ethan nyilván azonnal odatalált az ágyhoz és lefektetett rá, aztán felkapcsolta az éjjeliszekrényén található, halványan világító lámpát. Mellém könyökölt,hüvelykujjával megcirógatta alsó ajkamat, majd tenyerét finoman lecsúsztatta a nyakamra. Felemelte a fejemet az államnál fogva és lágy csókokkal hintette be először a nyakamat, majd a kulcscsontomat. A szívem őrült tempóban dübörgött mellkasomban, a levegőt pedig csak zihálva voltam képes venni. Ethan keze a combomra siklott, aztán lassan feljebb. Belsőcombomat simította végig, majd ujjai a máris átnedvesedett bugyimra siklottak és az alsóajkába harapott.
- Annyira akarlak!- lehelte. 
- Hát mire vársz?- suttogtam.
Felült az ágyon, aztán engem is felültetett. Birtokba vette ajkaimat és közben szépen lassan teljesen levetkőztetett. Már csak a bugyim volt rajtam. Ethan egy csókot lehelt az egyik mellemre, miközben a másikba szenvedélyesen belemarkolt. Ösztönösen nyögtem egyet. Ekkor ő lassan, csábítóan végigvezette ujjait a testemen, majd a bugyim szélébe akasztotta ujjait és letolta, majd az ágy lábához ejtette. Kezei a combomon voltak, majd kissé lejjebb húzott az ágyon. Lábaim közé térdelt és mire levegőhöz jutottam, majd nyelvével a puncimat kényeztette.A számra szorítottam a tenyerem, és nyöszörögni kezdtem. Annyira, de annyira észbontóan csinálta!
De aztán abbahagyta. Csalódottan néztem le rá.
- Itt nem kell csendben lenned bébi. Hallani akarom, mennyire élvezed.- mondta csábító hangon majd ismét belémnyalt.
Felsikoltottam."Uramatyám! Ez valami hihetetlen!" csak ez járt a fejemben.
Ethan már az ujjait is szolgálatba helyezte. A lepedőt markolásztam és hangosan nyögdécseltem, majd hirtelen az édes megsemmisülés söpört rajtam végig.
Ethan elégedetten vigyorgott rám.
- Még nem végeztünk.- mormogta Ethan elégedetten vigyorgott rám.-
Végignyalta a belsőcombomat, aztán a hasamat csókolgatta, majd mire észheztértem, már a melleimet markolászva hevesen csókolt engem. Ekkor tudatosult bennem, hogy ő még le sem vetkőzött. Elszakadtam tőle és levettem róla a pólót, majd az övével kezdtem el ügyetlenkedni, de Ethan aztán besegített.
Lerángattam róla a boxerével együtt a nadrágját, majd szerszáma látványára nagyot nyeltem. Feltekintettem Ethanre és kezemet végighúztam a farkán.
Nyögés szakadt fel belőle,aztán elvettem onnan a kezemet. Meglepve néztem rá.
- Ezt majd legközelebb. Most más terveim vannak bébi.- mondta olyan hangon, hogy alsó izaim azonnal összehúzódtak.-
Finoman lefektetett az ágyra ismét. Forrón megcsókolt aztán az éjjeliszekrénye fiókjában kezdett matatni, s egy óvszerrel a kezében feltérdelt az ágyon.A szemembe nézett, mintha némán még utoljára engedélyt kért volna.
- Igen. Csináld!- ziháltam izgatottan
Feltépte a csomagolást, majd felrakta a farkára az óvszert. Lábaim közé térdelt, majd combjaimnál fogva kissé közelebb húzott magához. Megfogta a farkát és a bejáratomhoz helyezte. A szemeimbe nézett, miközben óvatosan belémcsúsztatta, de épp csak a hegyét. A fájdalomtól halkat sikoltottam, s behunytam szemeimet. Ethan megijedt és kihúzódott belőlem.
- Hé!- suttogta, mire kinyitottam a szemem -Vigyázok rád. Ígérem. A fájdalom hamar elmúlik.-nézett szemeimbe és bólintottam- Erre Ethan ismét belémvezette a farka hegyét, majd fokozatosan a teljes hosszát. Pokolian fájt. De néhány másodperc múlva elviselhetőbbé vált. Ethan az arcomat nézte
- Jól vagy?- kérdezte aggodalmasan és én csak bólintani tudtam.
-Most mozogni fogok. Próbáld meg kizárni a fájdalmat. Csak rám koncentrálj! -lihegte-
Aztán óvatosan kihúzódott belőlem, majd vissza. Ethan karjait szorítottam, miközben a szúró, feszítő fájdalom átjárt. Ahogyan ki-be mozgott bennem, Ethan rám figyelt, engem nézett, hogy hogyan vagyok. Ez nagyon sokat jelentett. Kis idő múlva pedig már egyáltalán nem is fájt, csupán kissé kellemetlen volt. Ethan halkan nyögött, ahogyan bennem mozgott. Láttam rajta, hogy próbál nem gyorsan mozogni, de ahogyan közeledett az orgazmus felé, átvették az ösztönök az irányítást. Majd egy erősebb lökés, aztán felkiáltott és elélvezett. Zihálva simította meg egyik kezével arcomat.
- Szeretlek. Sajnálom, hogy neked ez most nem volt még jó. Hidd el, borzasztó volt a tudat, hogy fájdalmat okozok neked. De sajnos ez elkerülhetetlen. A következő már sokkal jobb lesz bébi.- mosolyodott rám 
- Tudom, hogy nem akartál bántani. Szeretlek és már alig várom, hogy én is azt érezhessem amit te.- pirultam el
Ethan megcsókolt, majd lassan kihúzódott belőlem és felállt az ágyról. Lenéztem és kirázott a hideg a véres lepedőtől.
- Atyaég! Ethan annyira sajnálom!- sírtam el magam
Ethan ijedten felém fordult mert nem értette, mi történt. Lenézett a lepedőre és elmosolyodott.
- Bébi, ne sírj! Erről nem tehetsz. Ez van, ezzel jár. Kurvára nem érdekel, hogy véres a lepedő.- nevetett halkan, aztán kezei közé fogta az arcom- Csak te érdekelsz.- nézett lágyan a szemembe és letörölte hüvelyk ujjaival könnyeimet. -
Felkeltünk, Ethan pedig gyorsan lehúzta a lepedőt majd míg újat hozott felöltöztem. Leültem az ágyra Ethan pedig átölelt.
- Jól vagy?
- Igen.- néztem fel rá
- Megbántad?- kérdezte kicsit szomorúan
- Dehogy! Nem!- vágtam rá sietve és hozzábújtam -Szeretlek Ethan és köszönöm, hogy ennyire óvatos és figyelmes voltál.
- Szeretlek Elizabeth - mondta és szorosabban ölelt
Alig tudtam elhinni, hogy ez a heves, szexi, vonzó, szenvedélyes és lélegzetelállító pasi az enyém. Néhány perc után egymás karjaiban el is aludtunk.

GYILKOS SZERELEMМесто, где живут истории. Откройте их для себя