28. rész

132 2 0
                                    

/Ethan szemszöge/

Már vagy 2 hónapja vagyunk itthon. Ellie az elején nagyon zárkózott volt nem akart újra a közelébe engedni ami persze érthető volt. Nem bírtam nézni ahogy tönkre teszi magát így hát elő jöttem egy ötlettel. Úgy viselkedtem vele mintha egy kis hercegnő lenne. Ágyba kapott reggelit, ebédet, vacsorát, mert nem volt energiája még arra se hogy fel keljen. És ennek hála hogy kényszerítéssel de sikerült meg etettnem hamarosan helyre jött. Míg mi távol voltunk ő lett a maffia főnök. Amit meg kell hagyni elég jól csinálta. Vissza nyerte a régi erejét és a zsaruk is le koptak rólunk. Na de ami nem tetszett az az hogy Ellie tesója Ryan meg Steve nagyon szoros kapcsolatba kerültek. Jó oké értem én hogy barátság meg minden de akkor se kerek a történet. Főleg úgy hogy Ryannek fel lett ajánlva az új vendég szóba de Steve azt mondta hogy nem, jól el vannak ők ott tehát felőle maradhat minden ugyan így. A másik dolog pedig az hogy Ryan is így akarta hogy maradjanak ők ott ketten. Nem tetszik ez nekem főleg úgy hogy tudom hogy Steve milyen. Na de ez már nem az én dolgom 2 felnőtt férfiról van szó el tudják dönteni hogy nekik mi a jó.

/ Steve szemszöge/

Már egy ideje eléggé közel kerültem Ryanhez és eléggé megkedveltem. Ahogy észre vettem ő is hasonlóan érezhet irántam.
Éppen a konyha pultnál szarakodok egy csomó papírral meg számlával amikor egy hangra fel kapom a fejem.
- Te vagy az álom őrző mára? -kérdezi vigyorogva Ryan.
-Édes szívem éjfél van mi a francot keresel te itt és nem alszol? - kérdeztem gúnyolódva.
- Csak inni jöttem nyugi van haver. -haver bárcsak több lennék a szemedbenholni havernel.
Nem tudtam nem észre venni hogy csak egy alsónadrág van rajta. És én persze hogy a fenekét kellet bámuljam egész végig még ki vette a gyümölcslét a hűtőből.
-Tudod a fenekem nem TV hogy bámulni kéne. -zokentett ki a saját kis világomból Ryan.
-Kár pedig jó volt nézni-vontam meg a vállam.
-Hogy lehetsz ekkora tapló -mondja miközben próbálja elérni a legfelső poharat.
-Ha tapló lennék nem segítenék neked- mentem a háta mögé és direkt hozzá simultam a hátának. És ha jól láttam eléggé zavarba jött mikor le raktam elé a poharat.
-Meg tudtam volna oldani egyedül is. -mormolja az orra alatt.
-Aha persze. - és fogtam magam és vissza ültem a pulthoz.

Már egy jó ideje a pulthoz van dőlve és engem néz ami mondhatnám hogy zavar de nincs így egyáltalán nem zavar hogy csak ott áll és néz.
-Mire vársz még mindig ott? - nézek rá felhúzott szemöldökkel.
-Semmit csak gondolkozok.-vonja meg a vállát.
-Na gyere ülj ide és még segítesz nekem addig panaszold el a bajaidat.-le is ült mellém. -Na mi a baj szépségem?
- Semmi csak Picúr nem tetszik nekem. Meg az se tetszik hogy kivel bújik ágyba.
-Ellie már elég nagy ahoz hogy eldöntse kivel akár lefeküdni. A másik dolog pedig az za hogyha meleg lennék én is simán lefeküdnék Ethannel. - kíváncsi vagyok mit fog erre mondani.
-De hát te meleg vagy nem? -hirtelen felállt mert érezte hogy ezt nem kellett volna, de én elkaptam a csuklóját és az asztal és a két karom közé szorítottam.
-Erre most őszintén kéne válaszóljak ?
-Hát ahogy gondolod .
-Ha igent mondok akkor mit csinálsz?
-Nem gondolkodtam még rajta nem is akartam ilyet kérdezni.
-Hat akkor itt a válaszod. -és ezzel rá tapadtam a kulcscsontjára és megszivtam.
-Ezt igennek veszem. Az Isten álldanna már meg. -fogta meg a fejem és vont bele egy szenvedéllyes csókba.
Én meg bele mosolyogtam a szájaba had tudja csak hogy erre vágytam.
Meg fogtam a lába alatt és fél raktam az asztalra ő meg a derekamra fonta a lábát és közelebb húzódott hozzám. Már éppen a nyakát akartam volna kiszívni csak hogy hogy nem, lett egy váratlan látogatónk.
-Hát itt meg mi a fasz folyik? -nézett minket értetlenül Ethan.
-Mindig a legjobbkor tudsz te megjelenni úgye? -iróniának szántam.
-Én asszem megyek is.-mondta Ryan de még egy arcra puszit kaptam tőle mielőtt el tűnt volna a folyosón.
-Te mit keresel itt?
-Csak inni jöttem.
-Hát ő is csak inni jött.
-Akarom én tudni hogy ti mióta vagytok ilyen kapcsolatban? - nézett rám a hűtő elől.
-Ha akarod akkor most rontottad el az első alkalmat.
-Jaj de megtisztelő. -vigyorhott rám szarkasztikussan.
-Bár ne jöttél volna le.
-Figyi nekem8 hogy mi folyik köztetek de Ellie ne tudja még meg és nem is itt csináljatok ahol ő is meg láthat titeket.
-Ez mondjuk jó ötlet.
-Azokat meg hagyd a francba majd holnap megcsinálom én. -mutatott a számlákra a pulton. -De én megyek mert eddig nem nagyon aludtam semmit. Neked is jó lenne már aludni.
-Jó ötlet megyek én is mindjárt.

GYILKOS SZERELEMDonde viven las historias. Descúbrelo ahora