25.rész

100 2 0
                                    

-Te idióta mit csinálsz! És ha megölsz?!- rival rám és ha úgy vesszük jogosan

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

-Te idióta mit csinálsz! És ha megölsz?!- rival rám és ha úgy vesszük jogosan.
- Ssss. Hallgass már el. Ha nem vennéd észre ép az életedet próbálom megmenteni. -mutatok az ajtóra ahol épp elhalad valaki.
-Mi a fasz?-ámul el
-És csak hogy tudd sose lövök mellé.
-Nincs senki sehol. Meg léptek volna?
-És aval a szobával mi van még senki nem ment be! -halljuk a hangokat az ajtó felől és mind a ketten ugrunk egyet.
-Igyekeznünk kell! Steve hol a francba vagy ?
- Itt kint csak ki kéne nyitnod az ajtót a hempergés helyet.
-Kivel beszélsz és mi folyik itt? -értetlenkedett az alattam elterülő személy.
-Steve majd elmagyarázza. -mondtam és kinyitottam az ajtót amin bejött Steve és még egy alak kissé belőve.
-Ethan gyere már ide egy kicsit. -Mentem ki az erkélyre ő meg hűségessen jött utánam. -Sajnálom lehet fájni fog. -mondom amit ő értetlenül néz végig. -Sajnalom- mondtam utoljára majd megcsókoltam és lelöktem az erkélyről.
-Tudod van lépcső is. -mondja Steve és indul el az irányába.
-Lehet de úgyse tudtad volna levinni ott. Siessetek vigyázzatok magatokra. Szeretlek titeket. - mondom Stevenek és ő csak egy búcsú csókot küld felém mielőtt még eltűnnek a sötétségben.
Én vissza megyek a szobába és a fejem elfordítva le lövöm azt az embert aki ott feküdt az ágyban ahogy az előbb meg Ethan. Miután lelőttem rám törték az ajtót és csapatostól jöttek be rajta. Utoljára Tom jött be az ajtón önelégült vigyorral az arcán.
-Szép munka kölyök. -jön oda hozzám és próbál válba veregetni.
-Anyád a kölyök bazd meg.
Mondom szemrehányóan majd ki viharzok a házból és leülök a lépcsőre de a könnyeim csak meg erednek a picsába már. A helyszínelés során több kiló kábítószert, egy csomó fegyvert, késeket foglatak le. És ráadásnak a pincében 5 velem egykoru lányt találtak amin nekem is kipattant a szemem. Ezért még el fogunk beszélgetni már ha szoba fog állni velem egyáltalán.
- A bátyád mindjárt itt lesz.
-A házzal mi lesz?
- Az adó hivatal felszámolja és árverésen el lesz adva. Apró jut eszembe. -Megy oda a kocsijához és kivesz belőle egy fekete táskát. -Ez a tiéd vérdíj a barátod ért. -dobja oda nekem mint egy kutyának a csontot.
Megfogom a gallérjánál és a falhoz nyomom. Kikapom a késem és a nyakához teszem. Már ép akarnám elvágni a torkát mikor egy hirtelen jött hangott hallok a hátamtól.
-Picúr nem éri meg. -mondja Ryan én meg a nyakába ugrok.
-Hiányoztál Ryan.
-Te is nekem Picúr. Te is nekem.

Time skip

Nagyjából fél év telt el mióta utoljára láttam Ethant. Azóta nem történt sok izgalmas dolog számomra. Ryannel meg vettük a házat a pénzből amit Tom dobott elém. Én maradtam a közös szóbánkban Ethannel Ryan pedig ideiglenesen beköltözött Steve szobája. Persze előtte megkérdeztem Stevee is hogy megengedi-e ő meg persze hogy igent mondott. Ryannek nem mondtam el mindent. Nem kell ő tudjon az én kapcsolatomról Ethannel és hogy hogy ismertük meg egymást. Tehát amit tud az annyi hogy apa meghalt és hogy ide költöztem. Röviden ennyi. Steve se mondott el mindent Ethannek mert szerinte jobb ha tőlem tudja meg ezeket mert idézem "Téged biztos nem nyirna ki na de ha én mondom már áshatom is a sírom". Hát kösz. Ryan pedig elvan a kis világában mint mindig. Közel vagyunk egymáshoz de mégsem. Rég nem láttam és ez meg is látszik. Nagyon megváltozott. Valahogy más lett de még nem tudom hogy miben van az a változás.
Steve és Ryan nemsokára érkeznek meg újra haza. Én meg kedveskedek nekik valamivel. Ethannel még van elbeszélni valónk nem is kevés de utána ő is megkaphatja amire vágyik. Steve meg már nem kisgyerek keres magának valakit de lehet hogy már tálat is. A lányokról annyit hallottam hogy elkapták őket pont úgy mint engem és meg lettem erőszakolva utána meg valami bárba akarták őket be rakni.
És ez kurvára fel baszott szerintem és pofonnal fogom üdvözölni mind ketött.

GYILKOS SZERELEMМесто, где живут истории. Откройте их для себя