𝕋𝕚𝕞𝕖 𝕤𝕜𝕚𝕡
"Nagy nap juhú!".Legalábbis ezt szokták mondani az emberek ha a " nagy nap" szó felhozódik. De én inkább ezt mondanám a mai napra:"Nagy nap buhú!". Hát igen. Ez vagyok én. És az én gyönyörű szerencsém. Ma kell idéző jelesen kinyírjam a pasimat. Bár még úgy nem mondtuk ki hogy egy pár lennénk csak egy ágyban alszunk ész neki adtam már magam párszor. Ahhh tényleg le kéne már ülnünk megbeszélni ezt az egészet. Na de mindegy. Mivel Ethan nem volt ithon szinte egész nap, mit is beszélek mire felkeltem ami ki kérem magamnak reggel 6 volt Ethan köddé vált. E miatt volt időnk alaposan átbeszélni a pontos tervet Stevevel.
𝕋𝕚𝕞𝕖 𝕤𝕜𝕚𝕡
8:00 Ethan hazajön és lefekszik
8:30 Elizabeth is alvást kezd színlelni
9:15 CIA megérkezik a ház elé
9:20 Tom értesíti Elizabethet
9:50 mindenki készen áll Rajtaütés
Kiérek a ház előtt minden hol fekete terepjárók és maszkos kommandósok. Tom engem betessékelt az egyikbe és be dobott nekem egy mellényt meg egyenruhát hogy vegyen fel. Fel is vettem majd a kezembe nyomott egy pisztolyt. Chhh mintha nem lenne a lábamhoz rögzítve a kések mellé még egy. Thhh amatőr. (Valami ilyesmi a ruci)Bementünk én közben magamhoz vettem a már Steve által jól elrejtett poloskát.
-Mindenki körém. -ordít az a majom Tom mintha így se lettünk volna hangosak.
Valamelyik barom eltört egy vázát a másik meg a vizein ajtónak az ablakjáj törte ki. Ezeknél idiótább embert nem tudtak volna össze szedni.
-Mindenki egy egy szobát néz át. Világos? -mindenki bologatott én meg csak megforgattam a szemem- Te pedig meg keresed és ide hozod vagy kinyírod bánom is én. Érted?
-Jaja meg minden faszság. -forgalom a szemem
-Hé Ellie hallasz? -szól Steve a poloskán át
-Aha -mondom a lehető legfeltűnés mentesen.
-Akkor jó. Menj fel és ahogy megbeszéltük én az erkélyen várlak a pasi ki van ütve Ethant meg csak pofozd fel és ki pattan egyből a szeme. Higyj nekem már próbáltam.
-Aha vettem.
Felmentem és azt tettem amit Steve mondott. Felpofoztam és tényleg egyből fel kelt. Majd meg fogtam a fegyvert rá céloztam és lőttem.
Boldog Valentin napot mindenkinek is. Még azoknak is akik egyedül töltik még ezt a csodálatos napot is mint én. Épp ezért írók ilyen kor is és ilyen későn.
Kíváncsi vagyok hogy szerintetek mi lesz a folytatás.
Na pusz. <3
أنت تقرأ
GYILKOS SZERELEM
عاطفيةEgy tini lány élete egyszer csak egy óriási fordulatot vesz. A rosz családi életéből ki szakadva egy szerelembe csöppen. Csak vajon a szerelme mivel foglalkozik? Vajon viszont szereti?A drága Elizabeth eléri a hatsó szándekát?Vagy már az elején lebu...