/Ethan szemszöge/
Reggel korán keltem hogy meglepjem az én kis szerelmem. Várjunk mi "szerelmem"? Agh hagyjuk inkább. Gofrit csináltam hiszen az minden lánynak ízlik nem? Elképzeléseimhez híven imádta, aminek én nagyon örültem. Miután ettünk le ültünk filmezni. Én választottam a filmet és nekem nagyon tetszett. De sajnos mikor lenéztem rá akkor az arcára nem nagyon mutatott érdeklődést a film iránt. Nem tetszett neki, és ez nagyon elszomorított. De nem mondott semmit én meg nem kérdeztem. Csak ültünk ketten a kanapén. Ő a melkasomra rakta a fejét és olyan jól esett. Hirtelen gyorsan kezdett el verni a szívem.
(Így nézték a tv-t.)
Miután vége lett a filmnek megkérdeztem hogy rendeljek e pizzát. Amire ő lelkesen igent mondott. Megrendeltem majd megfogtam a kezét és megmutattam neki a kertet ami nagyon tetszett neki. Szerintem a legjobban ezen csodálkozott.Majd rohantunk mert hallottuk a csengőt. Miközben ettünk kérdezett valami nagyon váratlant.
-Ha nem sértő a kérdés, hogy hogy ilyen házban laktak? A gyilkolás mellett mivel foglalkozol, mert az biztos hogy aval nem keresel ennyit? Vagy de?-e kérdés hallatán fal fehér lettem de a végén elmondtam neki mindent. Azt hogy egy maffia feje vagyok és hogy Steve a jobb kezem ezért lakik velem.
A válaszom hallatán majd kiestek a szemei úgy nézzet. De ez hamar elmúlt mikor azt mondtam hogy majd később még el fogom neki magyarázni. Miután ettünk megfogtam a kezét és kihúztam a verandámra. Tudtam hogy tetszeni fog neki a csillagos ég látványa. És pont úgy sikerült ahogy vártam, kivéve hogy majdnem oda fagytunk. Na de egy kis szenvedésért megérte ez a látvány. Miután vissza bementünk elkezdtünk egy újabb filmet nézni de én nem maradtam sokáig. Mielőtt elmentem volna fürödni megpusziltam a homlokát amitől teljesen vörös lett a feje. És én megelégedve a munkámmal el siettem fürödni. Hogy őszinte legyek fogalmam sincs miért csináltam. Egész fürdés alatt csak rá gondoltam. Ránk és erre az egészre. Vajon ő is szeret? Vajon hogy érez irántam? Vajon rájött hogy én szeretem? Mondjuk az előbbi viselkedésemből ki nem jött volna rá hogy szeretem. Mikor végeztem felvettem egy bő pólót és egy alsó gatyát( pizsamám).
Ahogy bementem a nappaliba láttam hogy alszik. Felvettem az ölembe és bevittem a szobámba ahol aludni szokott. Már indultam volna ki amikor megfogta a kezem. Ő volt az és azt mondta "Ne hagyj itt kérlek! " . Olyan volt mintha rémálma lenne így be feküdtem mellé és én is elaludtam.(Így aludtak)
Olyan hajnali 3 körül felkeltem és hallottam hogy csörög a telóm. Steve volt az, biztos sürgős úgy lehet.
-Szia. Mi a baj.
-(Cső. Nagy a baj nagyon nagy)
-Hogy mi van? Mi történt?
-(Nem telefon téma! Gyere most a találkozó helyére!)
- Jó máris ott vagyon!
Ijedtem meg e pár percnyi telefonálás után. És ami még rosszabb volt hogy Elizabeth is felkelt miattam.
ČTEŠ
GYILKOS SZERELEM
RomanceEgy tini lány élete egyszer csak egy óriási fordulatot vesz. A rosz családi életéből ki szakadva egy szerelembe csöppen. Csak vajon a szerelme mivel foglalkozik? Vajon viszont szereti?A drága Elizabeth eléri a hatsó szándekát?Vagy már az elején lebu...