Ethan hirtelen le szált rólam és felöltözött, én meg csak kérdően néztem rá.
-Most mi van?kérdezem tölle flegmán mert nekem valami nem tetszik
-Öltözz fel!mondta miközben ő már a melegítójét vette fel.
-De miért?Most meg....-nem engedte hogy befejezzem a mondndómat
-Elizabeth öltözz fel még szépen mondom-!ajaj itt baj lesz. Elizabethnek csak akkor hív ha valami baja van velem.
-Jó jó csak ne kiabálj.-mondtam majd felvettem Ethan pólóját és le ültem az ágyra. -Igy már jobb?
-Igen és most kifele!-nyitotta ki az ajtót és mutattta nekem az utat a falnak dölve.
-És mi lesz ha nem megyek?Tán megbüntetsz mert rosz kislány voltam?-néztem rá kérdően de mint kiderült nem kellet volna.
-Elli nem mondom még egyszer!-itt már ténylegesen ordibált velem
-Jól van ha ezt akarod.-feláltam és elmentem előtte úgy hogy rá se néztem.
-A konyhába irányúlj még mielőtt be hisztiznél.mikor beérünk a konyhába Steve már várt ránk.
-Na végre hogy itt.....vagytok!?-halkult el a végére az arcomat látva.
-Lényeget fiuk nincs kedvem hajnalig itt ülni.-Steve már kezdte volna a mondandóját de Ethan befogta a száját.
-Mi a franc van veled haver?
-Ezt én mondom el neki, ne üsd bele az orrod olyanba ami nem a te dolgod.
-Azért még úgyis itt maradok azt ugye vágod!?
-Felőlem de pofa be.Először is sajnálom ahogy az előbb veled beszéltem.-fordult felém én meg csak bólintottam.-A lényeg az az hogy a csapatból sokan kiléotek és ha esetleg .....hogy is mondjam ......hát öhm-vakarta a tarkóját idegességében.
-Azt szeretnéd hogy lépjek be igaz?
-Igen de te ezt honan tudtad?
-Maffiás film.
-És mi lenne a válaszod?-nézett rám kérdően.
-Igen.- mondtam amire meg akart volna csokolni de felraktam a kezem, hogy várjon-De van egy feltételem.
-Mondjad -vakarta a fejét
-Lemondasz a kurváidról!-mondatom hallatán mind két fiu szeme kikerekedett.
-Te mondtad el neki te semmire kellő!-ugrot neki Stevnek.
-Én nem mondtam semmit eskü.
-Elég legyen!-kiáltom el magam amire mind a ketten rám kapják a fejüket és abba hagyják ezt a nevetséges cica harcot.
-Üll mind a kettő.-és ők ügyesen szót is fogadtak és le ültek.-Én jöttem rá Steve nem mondott semmit.
-Na de hogy?-nézett rám értetlenül Ethan.
-Valamejik nap a polódat vettem fel és éreztem rajta a női parfümöt.
-Igazi főnyeremény a csaj jobban nyomoz az FBInál is.-röhogte el Steve a dolgot.
-Na akkor haljam a választ.
-Azt nem tehetem....sajnálom.
-Vagy ez vagy boldogulj ahogy akarsz!
-Lemond róla igaz Ethan!-nézett ra Steve szikrázó szemekkel.
-Igen.-mondta motyogva.
-Na akkor én megyek is.-mondta Steve és fel is ált.
-Steve a te felelőséged a kikézése.-mondta Ethan és eltünk a folyosón
-jó jó.........Várj mi van -nézett hátra Steve de már csak én voltam ott.-A picsába! A jó büdös kurva anyádat Ethan azt!
VOCÊ ESTÁ LENDO
GYILKOS SZERELEM
RomanceEgy tini lány élete egyszer csak egy óriási fordulatot vesz. A rosz családi életéből ki szakadva egy szerelembe csöppen. Csak vajon a szerelme mivel foglalkozik? Vajon viszont szereti?A drága Elizabeth eléri a hatsó szándekát?Vagy már az elején lebu...