Könyvtáros incidens...

5.4K 80 0
                                    

Megbeszéltük a tervet és abban egyeztünk meg hogy Adam 7re eljön értem és belógunk a könyvtárba!
Idők közbe Josh kijött a kórházból de én azóta nem beszélek vele és szinte rá sem nézek a családom már megszokhatta hogy alig vagyok velük de szerintem ez eléggé érthető, hisz ki akarna egy olyan ember közelébe lenni mint Josh?
Anyám 5 fele ért haza a munkából és neki is látott a vacsorának.
Én gyorsan bepakoltam egy fekete táskába a füzeteket és amik nekem kellett majd be vágtam a ruhás szekrényembe nehogy még a végén bárki meglássa!

-Maya, Cassandra!-szólt fel anyu az emeletre.
-Igen?
-Üljetek le vacsizni!-le is ültünk és én amilyen gyorsan csak tudtam befaltam az összes tányéromon lévő kaját ugyanis fél hét volt...
-Mivan nem ettél egy hete?-nevetett Maya
-De csak fáradt vagyok!
-Aha értem..
-Azt hiszem én le is fekszem jóéjszakát!-mondtam majd szobámba siettem.

Felvettem egy fekete szaggatott farmer nadrágot és egy fekete trikót meg egy bőrdzsekit, takarómat alulról párnákkal kitömködtem mintha valóban csak én aludnék a takaró alatt, elég élethűre sikeredett majd miután örültem egy sort hallottam ahogy valaki az ablakomat dobálgatja.
Kinézve az ablakon Adam-et pillantottam meg.
Gyorsan a ruhás szekrényemhez szaladtam majd kikaptam a fekete táskát.
-Ugorj elkaplak!-suttogta mire elrugazkodtam az ablakpárkányról de a számításaim kicsit másak voltak és Adam kezei helyett a földdel találkoztam.
-Te kancsal vagy?-kezdett el nevetni.
-Nehogy segíts!-néztem rá mire felsegített a földről.
-Tudod Cass amikor azt mondtam hogy ugorj úgy gondoltam hogy a kezembe!-cukkolt.
-Jolvan már azt hittem hogy oda fogok érkezni de nem kaptál el!
-Esélyem sem volt!-tárta szét kezeit.

Miután megállapodtunk abban hogy persze Adam volt a hibás elindultunk a könyvtár felé.
-Ott van egy szellőző!-mutatott az iskola elég magason lévő falára a fiú.
-És oda hogy jutunk fel?
-Hoztam egy széket.-mutatott büszkén a székre mire elkapott a röhögő görcs -Most mivan?
-Semmi!-mondtam komolyan és megráztam fejemet de újból rám tört.
-Annyira gyerekes vagy!-forgatta meg szemeit.
-É-énh?-alig tudtam megszólalni a nevetéstől.
A fiú fel állt a székre és bemászott a szellőzőn, amint lenyugodtam én is így tettem!
Pár percig a szellőzőbe négykézláb járkálgattunk mikor zsákutcába értünk.
-Basszameg most mi lesz?-pánikoltam.-Hogy bízhattam ezt is rád?-nyavajogtam mire Adam berúgta a zsák utcának hitt kis ajtót és lemászott.
-Igen??-nézett rám nagyképűen.
-Oké csak az a kérdés hogy te ezt honnan tudtad?-másztam ki a szellőzőből.
Adam válaszként csak megvonta vállát.

-Na és miről tanultok?-kérdezte Adam a sorokat járva.
-Az emberi test.
-Hm ezt tapasztalatból is megcsinálhattad volna!-nevetett.
-Valóban?-léptem elé egy könyvel a kezembe.
-Igen igen!-hajolt hozzám közelebb de elhúztam fejem.-Ez csúnya volt!
-Van az úgy!-húztam meg orrom.
-Oké jó te akartad!-vonta meg vállát mire röhögve elszaladtam előle.
Úgy fogócskáztunk a könyvtár sorai között akárcsak két óvodás gyerek!
Épp amikor már azt hittem leráztam megálltam hogy pihenjek de Adam egy pillanat alatt velem szembe jött, összefogta arcomat és nagy hévvel megcsókolt.
-Annyira utállak Cassandra Steel!-lehelte ajkamra.
-Ez kölcsönös Adam Anderson!-néztem szemébe majd újra megcsókoltam.
Adam az egyik könyvsornak lökött de egy percig sem szakította meg csókunkat, kezemet fejem fölött összefogta mire kénytelen voltam megszakítani a pillantot.
-Az volt a terv hogy gyűjtő munkát csinálok!-lihegtem.
-Te komolyan elhitted ezt?-nevetett.
-Picsába!-csókoltam meg.

A fiú nyakamat kezdte csókolgatni, egy pillanat alatt kigombolta nadrágomat és alhasamat csókolgatta majd így haladt lejjebb.
Lehúzta bugyimat és nem várva semmire nyalni kezdett mire felnyögtem.
Adam tudta a dolgát...
Kis idő múlva ő is megszabadult nadrágjától és ölébe kapott a könyvsornak támasztotta hátamat majd belém hatolt nyögéseim egyre többek és hangosabbak lettek mire befogta számat.
Miután mindketten elmentünk gyorsan visszaöltöztünk.
-Jó nagy szemét vagy!-néztem szemeibe mire csak vigyorogni kezdett.

Az idő későre járt és semmit sem haladtam a munkával de legalább egy újabb furcsa helyen szexeltünk Andersonnal :')
Az egyik ablakon távoztunk és haza indultunk.

-Jó éjt Anderson!-köszöntem neki.
-Jó éjt Cassandra!
Beestem szobámba és az ágyra dőltem.
Kis idő múlva el is aludtam!

Másnap az iskolába érve mindenki sürgött forgott volt aki felvolt háborodva volt aki le volt sokkolva mi lehetett ennek a ki váltó oka???
Nem igazán tudtam meg a nap végére sem de végül igazából ugy voltam vele hogy biztos valami új faszság kering az interneten vagy mit tudom én de nem nagyon izgatott!
Ahogy haza értem anyám felháborodottan tanácskozott apámmal.
-Sziasztok!-épp mentem volna fel a szobámba.
-Cassandra te hallottad hogy mik folynak az iskoládba?Teljesen felháborító kik lehettek azok a mocskosok?-támaszkodott a konyha pultnak anyám.
Mivan ő meg miről beszél?
-Mi az anyu?
-Valakik a könyvtárba szexeltek!-mondta mondatait mire lefagytam azt hiszem most ájulok el!!
-T-tessék??-mondtam elcsukló hangon.
Ez most valami rossz vicc??????Ne mond hogy a kibaszott könyvtár be volt kamerázva!!!!!
-Még nem tudják kik voltak azok de azon vannak hogy kiderítsék!
-Úristen ki lehet ennyire beteg?-színleltem meglepődöttségem, közbe meg az a beteg kurvára én vagyok!!!!!
Jaj istenem csak meg ne tudják!
Nekem lőttek ha ez kiderül azt hiszem egy életre szoba fogságot kapnék sőt kitagadnának a családból!
Jóságos isten...

Másnap az iskolába kora reggel az igazgatónő a torna terembe hívatott minket.
Jaj ez rosszul kezdődik!
-Nos kedves gyerekek!Megdöbbentő hogy mik folynak a mai világba...Szerintem mindenki tudja hogy miért hívtalak ide titeket!
Felkerült az internetre amint a mi iskolánkba a könyvtárba két pár szeretkezett...-mondta szavait mire egyből Adam rám nézett én pedig rá, láttam a fiún a pánikot.
Mindketten elfelejtettünk szinte levegőt is venni...
Szerintem semelyikőnk nem gondolt arra hogy be van kamerázva a kibaszott könyvtár...
-Ez nagyon elszomorító!Sajnos a kamera felvételen nem látszik kik voltak azok de azon vagyunk hogy minél előbb kézre kerítsük a tetteseket!Akit esetleg furdal a lelkiismeret hogy ilyen dolgot tett jelentkezzen a titkárságon és talán nem kap olyan nagy büntetést mintha én magam deríteném ki!-lefagytam...Lesokkoltam ezer és ezeregy dolog cikázott a fejembe egyszerre egy csomó kérdés és válasz!

Ellenség extrákkalWhere stories live. Discover now