Mit hittél?

3.8K 67 0
                                    

Reggel kivételesen korábban ébredtem mint Adam ő még békésen aludt mellettem.
Lementem a konyhába ahol egy cetlit találtam

"El mentünk bevásárolni hamarosan jövünk!
Puszi"

Megmondom kicsit megörültem hogy egyedül vagyunk itthon Adammel!
Elkezdtem reggelit csinálni amikor egyszer csak egy sikítást hallottam az emeletről...
Maya sikítását.
Ahogy felszaladtam megláttam ahogy Adam és Maya egymással szemben állnak.
Mi a fasz nem mindenki elment itthonról????
-Maya megtudom magyarázni!-sokkoltam le.
-Adam?
-Maya...
-T-ti ismeritek egymást?-makogtam.
-Igen...-mondta furcsán Maya.
-Maya!-szóltam rá.-Honnan ismeritek egymást?-néztem a fiúra.
-Az mindegy!-mondta Adam.
-Lefeküdtetek?-akadt ki nővérem.
-Nem nem feküdtünk le!Maya kérlek ne szólj anyuéknak!
-Nem szólok nyugi már de ő menjen el!-nézett a mellettem álló fiúra aki azt sem tudta milyen bolygón van.
-Már reggel van?-nézett rám mire megingattam fejem hülyesége hallatán.
Adam kezébe nyomtam egy almát.
-Ezt edd meg és utána húzz el innen okés?-néztem rá.
-Miért gondoskodsz te annyira róla??-nézett rám gyanakvóan Maya.
-Mert másnapos...
-És?
-Mindegy!-vontam meg vállamat.
Miután a fiú kicsit össze szedte magát az ajtó felé indult.
-Tudod nem szép kitenni ilyen csúnyán!-csipkelődött az ajtóban állva.
-Örülj hogy haza hoztalak!
-Ja bocss asszonyom!-emelte fel két kezét.
-Menj mielőtt lebukok!
-Hétfőn találkozunk!-mondta majd nyomott egy csókot számra és elment.

Mi a jóságos fene folyik itt????
Zaklatottan felvánszorogtam szobámba és az ágyra dőltem.
-Oké Cassandra most mindent hallani akarok!-rontott be szobámba Maya.
-Jaj én azthittem hogy ma sem vagy itthon úgy ahogy soha se...-forgattam meg szemem.
-Na ez nem szép!Tudom hogy nem vagyunk vérszerinti tesók de úgy szeretlek mint a húgomat és nem akarom hogy ilyen emberekkel barátkozz mint Anderson....
-De ő nem rossz ember!-harsantam fel.
-De az Cassie...
-Miért is?Velem tök rendes...-nyeltem el a mondat végét
-Tudod...Ő egy átkozott drogdíler, bevallom egyszer lefeküdtem vele és utána elújságolta mindenkinek...-sújtotta le tekintetét
-De...Az te voltál és nem én, Maya!
-Oké de megfog bántani!-mondta ki utolsó szavait majd kiment a szobámból.
Igen fura és rossz helyzetbe kerültem...
Csak annyiban reménykedtem hogy Maya nem jártatja el a száját...
Egyszerűen nem tudom feldolgozni ezt a sok információt amit be kellett fogadnia az agyamnak...
Talán elhaltak az agysejtjeim!
Szóval igaz hogy Adam kb minden lányt megdugott az iskolából és az a gond hogy köztük én is ott vagyok!

Adam az egy éjszakás kalandokról volt híres de velem többször is lefeküdt...Nem gondolnám hogy pont most pont miattam változna meg?!
Faszság az egész...

Mivel otthon voltam unalmamba és valamivel el kellett terelnem a figyelmemet elkezdtem sütit sütni.

-Mitcsinálsz?-villant fel telefonom képernyője, az emlegetett szamár írt...Adam Anderson!
-Sütit sütök te?
-Wao te sütni is tudsz?
-Ennyire életképtelennek tűnök hogy ne tudnék sütit sütni? 😂
-Hááát
-Kapd be!
-Majd te 😉
-Komolyan ezért írtál rám?
-Remélem nekem sütöd azt a sütit!
-Még mit nem!😂
-Na most elszomorítottál Cass ☹️
-Sajnálom vígasz képp még is kapsz sütit!😂
-Na azért!😘

Miután kész lettem a sütivel szedtem egy kis dobozkába és a szobámba osontam vele a többit pedig lent hagytam családomnak, igazából meglepően finomra sikeredett!
Miután haza értek szüleim megvacsoráztunk, vacsora után úgy gondoltam hogy akkor meglepem Adam-et az áhított süteményével!
Megvártam míg mindenki elalszik és elindultam hogy át adjam neki az édességet.
Ám amikor a házhoz értem a villanyok le voltak kapcsolva...
Kicsit elszomorodtam de megcsörgettem Adam telefonját remélkedve hogy valaki felveszi de nem így lett!
Akkor jutott eszembe hogy megtudom nézni hogy hol kószál a báránykám snap térképen!
Igen tudom ez egy kicsit bizarr de most mivan?
És ha esetleg bajban van??
Elindultam a helyhez ahol Adam állítólag tartózkodott.

Ahogy oda értem egy hatalmas házat pillantottam meg a zenét szinte a sarokról hallottam szóval Adam eljött egy buliba nélkülem!
Na szégyellje magát!!!
A házba egy nagy tömeggel jutottam be akik éppen a házi buliba igyekeztek úgyhogy nyert ügyem volt!
A fiút kezdtem keresni abban reménykedve hogy örülni fog nekem!
Mikor már vagy 10 perce kereshettem úgy döntöttem hogy megkérdezek valakit hátha tudja hol van!
-Bocsánat láttad valahol Adam Andersont?-mentem oda egy lányhoz.
-Az emeleten láttuk utoljára!
-Köszönöm!-mondtam majd mosolyogva az emeletre indultam.
Egy szobába nyitottam be ahol megláttam amint Adam épp a Kenedy nevű lánnyal voltak elég közel egymáshoz...
Túlságosan is közel!
Ahogy benyitottam azzal a lendülettel fordultam is ki a szobából...
Bevallom szar volt!
Megint elhittem hogy én vagyok az egyetlen..
Mayának pedig igaza lett!
Miért nem hallgattam rá...
Kirohantam a házból majd a földhöz vágtam a sütiket.
-Cass!-hallottam Adam hangját.
Én amilyen gyorsan csak tudtam mentem és próbáltam meg sem hallani a fiút.-Várj már!-szaladt utánam, megfogta kezemet és maga felé fordított.
Letöröltem gyorsan könnyeimet majd szemébe néztem.
-Hagyj Adam menj vissza szórakozni!-rántottam ki kezemet kezéből majd elviharoztam.

Haza érve ágyamba dőltem és bár megfogadtam hogy soha de soha többé nem sírok egy fiú után sem...
Most megtörtént és szégyellem magam miatta!
Gyorsan letöröltem könnyeimet és átvettem pizsamámat, amilyen gyorsan csak tudtam el aludtam hogy elnyomjam érzéseimet....
Mikor reggel felkeltem telefonom szinte bedöglött a sok értesítéstől amik Adamtől jöttek!
Adam te balfasz...
Ahogy megnyitottam üzeneteimet bocsánatkérések, találkozzunk, ez nem az volt aminek látszott üzenetek halmoztak be.
Meglepődtem nem hittem volna hogy ennyire fog fájni neki hisz nekem sokkal de sokkal jobban fáj...
És akkor jöttem rá...Akkor jöttem rá hogy kurvára belé szerettem, nem így terveztem de így lett!
Jól tudom hogy hülyeséget csináltam és ennek amilyen gyorsan csak tudok véget fogok vetni megígérem...
Nem fogok még egyszer egy újabb hibába beleesni, megfogadtam hogy többé nem leszek szerelmes...
De Adam, talán csak szexből egyáltalán nem csak szex lett mert egy láthatatlan kötelék fűződött kettőnk közé, mit is hittem??
De eskü hogy az elején egész jól tartottam magam ehhez!
Talán ez akkor tört meg amikor a magán életünkről kezdtünk beszélgetni..
A kurva kibaszott éjszaka amikor legelőször Adam úgy ölelt hogy minden egyes fájdalmam elillant és ez megbélyegzett...Adam belém mélyesztette karmait és attól az éjszakától fogva újra és újra érezni akartam azt az ölelést azt az illatot azt az érzést amit eddig sohase...
A sok szar után jött Adam és ez úgy tűnt nekem mintha az eső után jött volna a szivárvány azthittem ő lesz aki megment...
De mit is hittem?
Hogy majd miattam megváltozik egy örökös hazudozó nőcsábász...
Hogy majd miatta fog minden helyre jönni?

Ellenség extrákkalWhere stories live. Discover now