Csak szex!

9.6K 103 2
                                    

Adam nem várta meg míg elmegyek kihúzta belőlem ujjait majd szemem láttára lenyalta nedvemet, szinte eltátottam számat!
Nekem sem kellett több nyomtam egy csókot szájára majd nyakára néhol meg meg szívtam lilás foltot hagyva magam után, majd letérdeltem elé lehúztam boxerét szemem elé tárult eléggé nagy férfiassága valójában elég nagyot néztem...Nem tökölve elkezdtem verni neki majd kis idő után számba vettem először csak játszadoztam vele láttam hogy türelmetlenkedik de ez tetszett!

Mikor láttam már hogy nagyon ki van gyors tempóba szopni kezdtem, mélytorkozni kezdtem mire felnyögött.
-Te aztán tudod a dolgod!-mondta elismerő hangon nagy zihálások közepette.
A fiún kb még hármat torkoztam és el is ment, szemébe nézve lenyeltem az összes spermáját.

Mindketten felöltöztünk és rendbe kaptuk magunkat.
-Nyugi én ugyanúgy utállak!-néztem rá miközben hajamat fogtam fel lófarokba.
-Nyugi énis!-nézett szemembe.-Holnap folyt köv?
-Oké de csak szex!!
-CSAK szex!-nyújtotta kezét mire kezébe raktam enyémet és kezet fogtunk.
Ezután mindketten vissza mentünk az iskolába mintha mi sem történt volna.

Részt vettem egy unalmas és borzalmas fizikán szerencsére az volt az utolsó órám ahogy kicsöngettek egyből kiviharoztam a teremből és haza indultam vagy az volt a terv.
-Cass!-hallottam egy mély rekedtes hangot hátam mögül mire megfordultam.
-Cass?-vontam meg szemöldököm a velem szembe álló Adam Anderson pedig mintha süketté vált volna.
-Ma este akkor?
-Nem és ne hívj Cass-nak!-forgattam szemet.
-Különben?-válaszolt szokásához hívően, flegmán.
-Majd megtudod amúgy is erről senki nem tudhat!-néztem szemébe.
-Jolvan jolvan!-emelte fel kezeit mintha megadná magát.

                                         *
Péntek:
Végre utolsó nap a suliba!
Ahogy beértem megláttam Adam-et ahogy láttam rajta elég szomorúnak tűnt.
-Veled meg mivan?-mentem oda hozzá.
-Nem mindegy foglalkozz magaddal!-mondta dühösen majd faképnél hagyott.Hát akkor bassza meg!

Első órám matek volt amit szinte végig aludtam!
-Cassandra!-hallottam rikácsoló hangját a tanárnőnek.
-Igen??-kaptam fel fejemet ijedten anyád picsáját ijeszgesd!
-Miért alszol az órámon?
-Mert fáradt vagyok!?
-Elfáradt a sok gyónásba!-hallottam Adam egyik haverjának hangját majd elkezdtek röhögni én csak rájuk néztem, Adam is nevetett...
Hogy esnének ki a fogaitok!

Utolsó órám volt Etika ez össze volt vonva a másik osztállyal semmi kedvem nem volt bemenni ezért szokásosan a kis eldugott helyemre mentem ahol megint társaságra akadtam.
-Lám lám!-nézett végig rajtam Adam.
-Meglepő hogy megint itt!-néztem rá mire csak megvonta a vállát.
-Valóban elfáradtál a sok gyónásba?-mondta cinikusan.
-Hagyd abba!-néztem rá.
-Különben?-vonta meg szemöldökét fél vigyorral ajkán.
-Annyira utállak Adam Anderson!-mondtam majd le smároltam.
-Az érzés kölcsönös Cassandra Steel!-viszonozta csókomat.
Mivel ma szemétkedett velem matekon úgy gondoltam kicsit megleckéztetem.

Nyakát kezdtem hevesen csókolgatni halkan fülébe nyögtem mire elkezdett levetkőzni, mikor az én ruhámat is szerette volna eltávolítani kikerültem a fiút és az iskolába indultam.
-Most komolyan beindítasz aztán itt hagysz?-fogta meg kezemet.
-Bocsi elfáradtam a sok gyónásba!-mondtam drámaian aztán rá vigyorogtam és elmentem.

Iskola után hazaérve ágyamba dőltem és azzal el is aludtam!
Anyám keltett fel 7:45-kor hogy megyünk templomba na nagyon jó!
Míg mások bulizni járnak péntek este addig én templomba...
Egészen 9-ig húzódott el ez a szarság!
Ahogy haza értünk én szobámba mentem amikor felkapcsoltam a villanyt megláttam előttem állni Adam-et egy fekete ingbe és nadrágba...
Attól független hogy eszméletlen jól nézett ki, nagyon megijedtem és épp sikítani akartam mikor befogta számat és az ajtónak lökött.
-Shhh hülye!-suttogott.
-Mi a fasz Adam?-suttogtam mikor egyszer csak kopogtattak.
Ereimbe megfagyott a vér.
-Bújj be oda!-mutattam a ruhás szekrényemre mire Adam gyorsan be is mászott én pedig ajtót nyitottam.
-I-igen?-mosolyogtam erőltetetten vagyis inkább vicsorogtam.
-Jössz vacsorázni?-kérdezte Maya.
-Nem mond meg anyuéknak hogy nem vagyok jól lefekszem!
-Okés!Jóéjt hugi!-mosolygott rám majd elment.

A fiú kibújt a szekrényemből egy piros tangával a kezébe.
-Most ez komoly?-néztem rá.
-Ezt elviszem jó?-tette zsebébe én csak megingattam fejemet hülyesége láttán.
-Miért vagy itt?-tettem csípőre kezeim.
-Hogy feldobjam az estédet kicsilány!-kissé kikerekedtek szemeim...
-Hallgatom!
-Elviszlek bulizni!-vont vállat.
-Mivel érdemeltem ki?-nevettem.
-Hááát...
-Najó értem!
-Öt perced van!
-Kuss!

Nem számítottam ilyesmire tőle talán ez egy csapda!?

Ellenség extrákkalDonde viven las historias. Descúbrelo ahora