Másnap az iskolában:
Éppen tesi óra előtt álltam...
Utálom a tesit hisz ott is össze vagyunk vonva a másik osztállyal!
Én nem értem ez mégis mire jó hogy szinte minden második óránk össze van vonva a másik osztállyal mi ebben az okosság??Bementünk a tesi öltözőbe a lányok szokásosan valamit pletykálgattak, Melissa vinnyogott.
Én épp tesi cuccomat kerestem amit táskám alján meg is találtam.
Jaj ne! mond hogy nem!!
Anyám azt a tesi nadrágomat rakta be ami már kicsi rám...
Hát ez valami szuper!!
A tesi cuccunk egy fekete rövidnadrágból állt és egy fehér body-ból most az én esetembe picsanadrágból állt...
Hát én ezt fel nem veszem!
Maradtam a farmer nadrágomba viszont a fehér body-t felvettem!
Ahogy a terembe értünk már láttam hogy a tesi tanárnak nem fog tetszeni hogy farmerbe vagyok...
-Cassandra Cassandra csak nem farmerba óhajtasz tesizni?-tette csípőre kezét.
-Sajnálom tanárúr de más nadrágot tettem be...
-Biztos jobb mint a farmer váltsd át!
-De nem szeretném!-akadékoskodtam.
-Cassandra!-nézett rám szigorúan itt már tudtam hogy nincs választásom!
Beviharoztam az öltözőbe majd felvettem a picsanadrágot...
Köszi anyu!
Fekete hosszú hajamat copfba kötöttem és elég furán éreztem magamat...Mondhatni feszélyezve!
Hisz a body mivel teljesen testemhez simult eléggé tükrözte alakomat és a mellemet...
Visszamentem a tesiterembe mire szinte minden szem rám szegeződött.
Elég szépen végig mértek osztálytársaim és évfolyamtársaim egy két ember még össze is súgtak de igazából magasról leszartam!
-Jó a segged de ehhez isten mit szól?-nézett szemembe Adam, annyira tudtam hogy nem fogja szó nélkül hagyni!
-Azt hogy maradtál volna anyádba!
-Na most indulj meggyónni!
-Adam lábai elé!-hallottam egyik idióta haverjának hangját.Próbáltam nem foglalkozni velük.
De mikor elkezdtük az órai futást egész végig azt hallottam hogy rólam beszélnek!
Annyira bosszantó!!
-Vigyázz jehova tanúi rád mennek!-futott el mellettem Adam.
-Nagyon vicces!-mondtam egyhangúan.
Igazából életem legrosszabb tesi óráját éltem meg...Anyámnak köszönhetően!
Miközben haza indultam egész végig Adam kijelentése járt az eszembe!
Mikor haza értem anya már otthon volt.
-Szia Cassie!-köszönt.
-Szia anya!-mondtam és lepakoltam cuccomat.-Tudod hogy a legrövidebb nadrágomat tetted be tesire???-tettem csípőre kezemet.
-Tényleg?-tágult ki szeme én csak bólogatni kezdtem.-Ugye nem vetted fel??
-Hát nem terveztem de a tesitanár erőszakoskodott hogy vegyem föl!
-És te komolyan felvetted?-láttam a düht a szemébe.
-Nem volt más választásom farmerba nem tornázhattam!
-És szerinted a többiek mit szóltak hogy így jelentél meg édeslányom?-emelte meg hangját, oké nekem annyi!!!
-De anya nem tehetek róla!
-De nagyon is tehetsz!
-Jaj most nem fog összedőlni a világ!-tártam szét kezemet.
Ekkor nagy levegőt vett.-Ezt isten nem fogja megbocsátani a szobádba azonnal!
Úristen ilyen agymosottakat mint a szüleim régen látott a világ!
Inkább soha többé nem mondok el neki semmit!
Még a végen azt kell hogy apám is megtudja ami nem lesz egy jó mulatság számomra...Ma kedd volt hamar elment a nap épp lefeküdni készültem mikor berontott apám.
-Kisasszony hogy képzelted a mait?-hát igen itt kezdődnek a bajok!
-Sajnálom!-mondtam, úgy voltam vele hogy inkább apámmal szemben nem kezdeményezek vitát mert olyan makacs mint egy szamár és úgyis csak egyet tudnak fújni!
-Oké szobafogság egész hétre iskolába SE mehetsz!-mondta majd kiviharzott a szobámból.
Fel sem fogtam a történteket mégis hogy képzelik hogy egész héten még iskolába sem engednek?
Segítség a szüleim elvetemültek!
Talán ezért vagyok én ilyen elbaszott...
De nem értem hogy Maya hogy lett ilyen minta gyerek??Másnap egésznap a szobámba roskadtam este fele járt én pedig unatkoztam és azon gondolkoztam hogy mivel üthetném el az időt...
Elegem volt igazából mindenből és mindenkiből csak kiakartam kapcsolódni!
Maya nem volt otthon és mivel nem akadt jobb dolgom bementem a szobájába hisz eszembe jutott hogy nála hagytam a töri könyvemet.
Elkezdtem keresni azt a nyavalyást de sehol sem találtam, mikor kihúztam a polcának fiókját meg is találtam de mást is találtam a könyv alatt!
Egy instagram felhasználó nevet a név mögött pedig egy kis rajzolt levélke állt...
Ez már önmagában elég gyanús volt!
Kicsit tovább kutakodtam nővérem szobájában de sikertelenül...
Csak a titokzatos cetlin járt az eszem mit takarhat ???
Épp amikor mentem volna ki a szobából a küszöbre lépve furcsa érzés fogott el, olyan volt mintha a küszöb alatt lett volna valami, nem is kellett több kíváncsiskodó személyiségemnek, elkezdtem óvatosan felfeszegetni a fát mikor kicsúszott alóla egy hosszúkás alufólia darab, oké először is mi a fasz?
Másodszor pedig mi a fasz????
ESTÁS LEYENDO
Ellenség extrákkal
RomanceCassandra Steel 17 életévébe járó lány. Egy jehova családba tartozik, elég csendes és visszahúzódó, kitűnő tanulmányi eredménye és származása alapján akadnak olyanok akik piszkálják, a lista élén áll évfolyam társa Adam Anderson! Ám senki se sejti h...