Játék?

5.7K 76 0
                                    

Reggel volt!
Adam csupasz mellkasán feküdtem mikor felkaptam fejemet és fel eszméltem hogy Adam karjaiba fekszem...
Fel álltam mire Adam is felemelte a fejét.
-Mi az?-kérdezte kómás rekedt hangjával.
-Miért vagy itt Adam mit műveltél???
-Nyugi már nem erőszakoltalak meg!-ült fel.-Megkértél tegnap hogy maradjak amíg elalszol de bealudtam.
-Édes isten-csaptam homlokon magam.
-Gondolom most jön az a rész hogy elküldesz!-nézett rám de én nem válaszoltam.-Oké...-motyogta majd felvette ingjét és magamra hagyott hallottam a srác hangjába hogy elég szarul esett neki :/

Fura érzés fogott el...

Ezután kicsit magamhoz tértem és lementem a konyhába hogy megigyak egy kávét, azt hittem hogy ettől nem fogok bealudni de tévedtem!
Szinte az egész napot át aludtam...
-Cassandra!-kopogtatott anyám.
-Alszok!-kiabáltam ki.
-Hétfő van és késésbe vagy!-mondta mire egyből kipattantam az ágyból
Hogy mivan???
Végig aludtam volna egy egész napot?
Az igen...
Elkezdtem készülődni feldobtam a szokásos sminkemet és el is indultam vagyis inkább rohantam hisz mint mindig megint késésbe voltam...
Első órám tesi volt persze összevonva a másik osztállyal!
Most az először volt fura érzés Adam szemébe nézni...Nem tudom miért!?

Ahogy elemezgettem a srácot kicsit elbambultam
-Mivan?-kiabált flegmán oda nekem.
-M-mivan??-eszméltem fel.
-Mit nézel?-vonta meg szemöldökét.
-Csak elbambultam-forgattam meg szemeim.
Na ma is egy faszfejt szeretett volna játszani ami sikerült is...

Adam az iskolába szinte rám se nézett habár nem is vártam mást de akkor is elég fura volt!
Nem kérdeztem meg mi a baja nem is nagyon érdekelt!
A hét úgy telt egy hogy nem szóltunk egymáshoz nem igazán hatott meg...Számítottam valamilyen szinten erre!
Kedd este volt épp haza felé tartottam a boltból amikor két furcsa alak tért ki egy kis utcából felém tartva gyorsítottam lépteimen mire ők is!
-Hé cica!-kiáltottak utánam eléggé beszartam megvallom!
Épp amikor azt éreztem hogy leráztam őket megláttam őket velem szembe jönni.
Azt hiszem hogy ma megfogok halni...

-Na ne félj!-röhögött.
-Mit akarnak tőlem?-kiabáltam.
-Mit nem?-nevettek.
Basszameg...
Megfordultam hogy elszaladjak de bele ütköztem egy magas fiúba.
-Cass!-hallottam hangját ami most zene volt füleimnek.
-Adam!-néztem rá hálálkodóan pont jókor volt jó helyen!
-Sose gondoltam hogy ilyet mondok de jó hogy itt vagy!-kuncogtam.
-Na látod ez is eljött.-nézett le rám.
Adam haza kísért engem nem nagyon beszélgettünk az út további felébe...

-Köszi!-néztem rá.
-Nincsmit!-vont vállat majd épp menni akart amikor utána szóltam.
-Adam!
-Hm?
-Tudom hogy fura kérés de...A konyhába ég a villany szerintem apám felkelt, tarts már bakot hogy bemásszak a szobámba....
-Mivan?-nevetett.
-Na ne csináld már!-noszogattam míg bele egyezett.
Az ablakom alá lopóztunk Adam pedig bakot tartott de ahogy beleléptem kezébe szinte le is estem.
-Komolyan ennyire elbaszott vagy Cassandra?-nézett rám hitetlenül.
-Kussolj!-forgattam meg szemem.
-Nana ha most nem lennék itt lebuktál volna szóval fogd be a szádat!
-Fogd be nekem!-vontam meg szemöldököm egy vigyor társaságába.
A fiú rám vigyorgott és nem is kellett több lekapott kezeit fenekemre csúsztatta és bár többször is szexeltünk de most ahogy hozzám ért a srác minden porcikám felizzott....
Minden érintése belém égett, nyakamat csókolgatta és néhol megszívta lilás foltokat hagyva bőrömön.
-Adam!-sóhajtottam a fiú pedig csak egy kérdő tekintetet vetett felém.-Ha megtudják!-néztem rá bármennyire is akartam vissza kellett mennem a szobámba!
-Nem fogják!
-De most muszáj lesz visszamennem!-pánikoltam.
-A pánikolós fejed a kedvencem!-nevette el magát.
-Ez nem vicces!-pofoztam meg a fiút.
-De nagyon is!
-Adam!-néztem rá.
-Jolvan na mássz a nyakamba!-forgatta meg szemét.
-Mivan minek???
-Hát mert szerencsétlen vagy!
-Ja jó!
A fiú nyakába vett és így be is tudtam észrevétlenül mászni az ablakon.
-Köszi!-hajoltam ki az ablakon a fiúra nézve.
-Szép a nyakad kisasszony!-nézett fel rám nevetve, ahogy a tükörbe megnéztem nyakamat láttam a srác művét...
A bőröm tele volt lilás foltokkal.
KINYIROM ADAM ANDERSONT!!!!

Másnap reggel korábban keltem hisz valahogy el kellett tüntetnem Adam művét!
Raktam rá kb egy kiló alapozót mire mindet eltudtam fedni, feldobtam a mindennapi sminkem majd felkaptam egy bőr nadrágot és egy fehér toppot majd elindultam a suliba.
Hogy miért voltam ilyen bátor?
A szüleim szerencsére nem voltak ma otthon úgyhogy azt vettem fel amit akartam!;)

Ahogy beértem az iskolába a maradék életkedvem is elment...
De ahogy megláttam Andersont fél mosolyra húztam ajkam hisz ma különösen jól nézett ki..
Fekete ing volt rajta és csíkos szövet nadrág.
Ahogy elment mellettem barátaival együtt megcsapott döglesztő illata...

Egész matek órán ezen kattogott az agyam és alig vártam hogy megérinthessem izmos kidolgozott testét...Nem tudom mi a fasz van velem!?Ki voltam szinte éhezve Adam érintésére...
Az óra közepén ki mentem a mosdóba majd az egyik lépcső fordulóból lejőve megláttam az emlegetett szamarat...
-Szia kedves!-fordított maga felé.
-Hmm szia kedves!-mondtam meglepetten a srác megfogta kezemet és a fordulóhoz "hurcolt"
-Elfedted a csodás művemet?-ráncolta meg szemöldökét.
-Muszáj volt!-vontam vállat.
-Naaa de gonosz valaki!!Had lássák csak hogy az enyém vagy!-tette kezét nyakamra mélyen szemébe néztem és egy percig elmerengtem azon az utolsó két mondaton...ENYÉM VAGY???Hogy tesséék?
Lazán és óvatosan elkezdte nyakamról le szedni az alapozót.-Mivan elvitte a cica a nyelved?-vigyorgott rám.
Én szinte ledermedtem és csak néztem a fiúra annyira fura volt minden...
-Ne szedd már le az alapozót Adam!-szólaltam fel.
-Különben?
-Különben...-mondtam majd egy mozdulattal szét szakítottam rajta fekete ingjét és elém tárult izmos felső teste.
-Na ez csúnya volt!-kerekedett ki szeme.-Ezért büntetés lesz...
-Hajrá!-vigyorogtam bele képébe majd indulni akartam volna de a srác vissza rántott kezemnél fogva és megcsókolt.
Ahogy elváltak ajkaink újra megtörtént
Lefagytam!!
Mi történik velem.
-Tán belém szerettél Cassandra Steel?-vigyorgott.
-Inkább a halál Adam Anderson!-mondtam bosszúsan majd elviharoztam.

Mi az hogy tán belé szerettem?
Erre megy ki a játék?

Ellenség extrákkalDonde viven las historias. Descúbrelo ahora