Egy padon!??

9.1K 111 2
                                    

Gyorsan zsebembe gyűrtem az alufóliát majd vissza tettem helyére a küszöböt mert hallottam hogy valaki hazajött.
Gyorsan szobámba futottam és tudtam hogy bárki is az először hozzám fog bejönni ezért kezembe vettem egy könyvet és olvasgatni kezdtem mintha minden rendben lenne, de valójában majd megölt a kíváncsiság hogy ugyan nővérem mit rejtegethet abba az alufóliába!?
Az érzéseim most sem csaltak!
Anyámék voltak azok.
-Megjöttünk te mitcsinálsz?-néztek rám.
-Sziasztok olvasok!-vontam vállat, én sosem értettem hogy látják jól hogy mitcsinálok és akkor még megkérdezik hogy mitcsinálsz hát baszod éppen fejenállok!
-Gyere hoztunk vacsit!-mondta anyu majd rám csukták az ajtót hát ez valami fenomenális!
Még aztán vagy húsz percen keresztül azon fogok kattogni hogy végre szobámba mehessek egyedül és kibonthassam azt a szar papírt!!
Lementem a konyhába elég zavarodottan és az asztalhoz ültem.
Elkezdtünk enni de én kb 10 perc után fel is álltam az asztaltól.
-Bocsánat nincs étvágyam nagyon fáradt vagyok inkább megyek és lefekszem jóéjt!-mondtam meg se várva anyámék mondandóját majd sietősen a szobám felé vettem az irányt.
-Na mi a baj?-jött utánam apám.
-Tényleg csak fáradt vagyok!-erőltettem mosolyt az arcomra.
-Akkor jóéjt!-mosolygott ő is majd vissza ment a konyhába na végre!!!

Szobámba érve előhúztam zsebemből az alufólia darabkát amire már annyira kíváncsi voltam és elkezdtem kibontani na de...
Ami az alufóliában volt egyszerűen nem tudtam elhinni!
Talán a nővérem sem annyira ártatlan mint aminek gondolom????
Na ne Maya a nyomdokaidba lépek vagy mivan!?
Az alufóliába kb 3g amfetamin volt, kicsit lefagytam de nem is kellett több elment az eszem és felszívtam az egészet...
Korábban volt már rá alkalom hogy drogoztam bulikba de az elég rég volt hisz iskola időben nem tudnék elszökni és az elmúlt időben hétvégén sem tudok szabadulni...
Maya Maya...Most fény derült mindenre!
Így könnyen leszűrtem hogy az insta név az a nővérem dílere lehet !?
Kamu profilról rá írtam és a nővérem nevében egyeztettem vele egy időpontot még ma estére!
9:15-re kellett a helyi parkba mennem, tökéletes időzítés volt hisz akkor már családom rég aludt és könnyedén kitudtam szökni az ablakon át!
Felvettem egy bőrnadrágot és egy bőrdzsekit majd el indultam a megbeszélt helyre.

Pontba 15re oda értem a parkba de egy árva lélek sem volt!
Egyszer csak megpillantottam az egyik erdőhöz közeli padon üldögélni egy fura alakot.
Hogy miért nem féltem?
Ugyan egy boxer és egy bicska lapult kabát zsebembe!!
Jaj istenem bocsásd meg vétkeimet!

Elindultam a pad felé mire a fura alak fel állt én pedig szinte szembe álltam vele...Kb egy fejjel magasabb volt nálam és kapucnija alól megláttam barna íriszeit és a jellegzetes szemébe lógó hajtincsét.
-Te drogdíler vagy??-kerekedett ki szemem mikor szemben álltam Adam Andersonnal
-Te meg fogyasztó???-kérdezte ő is szintén sokkos állapotba.
Szinte nem hittem a szememnek!
Mi a szar....
-Na ezt felejtsük el!-mondtam majd megfordultam és amilyen gyorsan csak tudtam haza felé vettem az irányt.
-Várj már!-jött utánam.
-Hagyj már!
-Anyuciék nehogy megtudják!-nézett szemembe.
-Anyuciék nehogy megtudják hogy a drága fiúk egy kibaszott díler!-borult el az agyam.
-Nincs bizonyítékod hülye liba foglalkozz az isteneddel te jehova ribanc.-nem is kellett nekem több pofon vágtam a fiút majd faképnél hagytam.
Rohadék drogdíler!
Haza mentem és ágyamba dőltem elég fura napon vagyok túl bármire gondoltam de erre a legkevésbé sem...

*
Végre letelt a szobafogságom!
Mehettem iskolába aminek kevésbé örültem...
Még mindig az Adammel való furcsa esténk
járt a fejembe nehéz volt felfognom a történteket...

Ahogy beértem az iskolába első órám matek volt a diákok sorba szállingóztak be a terembe én már rég ott volt és szokásosan a padon feküdtem.
Ahogy becsöngettek elkezdte a tanár az unalmas órát, érdekes és kivételes módon az óra úgy tudott eltelni hogy egyszer sem kaptam Adam-tol egy beszólást sem, talán megtért a gyerek???!
Miután vége lett az órának én már most ki voltam és úgy döntöttem ellógom a következő órát ami rajz lett volna!
Ki mentem az iskola egyik kis eldugott zugába ami a hátsó kertbe volt, szinte egy lélek sem járt arra!

Leültem majd meggyújtottam egy szál cigarettát.
Egyszer csak lépteket hallottam de nem igazán foglalkoztam velük azthittem biztos valami állat, igazából tényleg az volt!
Éreztem ahogy egy szintén cigiző fiú mellém ült...
Adam Anderson!
Rá néztem és nem törődve vele tovább szívtam cigarettámat.
-Szóval te olyan lány vagy aki elmegy minden este a templomba miközben farmerja alatt necc harisnyát visel és zsebébe egy doboz cigi lapul?-fújta ki a füstöt Adam én kissé elmosolyodtam.
-Honnan tudtad?
-Megérzés!-vont vállat.
-Aha aha...
-Talán nem is vagy te olyan ártatlan mint hittem!?-nézett rám.
-Közel sem!-néztem vele farkas szemet fél mosollyal ajkamon ezután pedig fel álltam és már igyekeztem volna ott hagyni a fiút mikor megismételte cselekedetemet és megfogta csuklómat, rá néztem hogy még is mit akar vagyis inkább felnéztem rá.
-Hú de kicsi vagy geci!-nevette el magát.
-Kussolj!-mondtam közelebb lépve hozzá, láttam rajta hogy eléggé lefagyott szegény de talán ez is volt a célom!?-Mivan mit akartál?-hajoltam egyre közelebb hozzá.-Tán elvitte a cica a nyelved?-vigyorogtam rá majd megcsókoltam.
Meglepő volt de viszonozta!
Egy mozdulattal ölébe vett én pedig háta mögött össze kulcsoltam lábamat csókolózni kezdtünk majd kis idő után lerakott egy ottani padra, mondhatni inkább az ölébe ültem!
-Várj nem csak házasság után lehet neked szexelni?-nézett rám.
-El sem tudom mondani mennyire nem izgat!-nevettem el magam.
Elkezdte nadrágomat kigombolni
-Szűz vagy?
-Nem!
-Komolyan?-kerekedett ki szeme mire bólogatni kezdtem.

Lehúzta nadrágomat és övét is kigombolta majd letolta.
Bugyimba lazán becsúsztatta kezét mire kissé felsóhajtottam csiklómat kezdte izgatni mire levegővételeim egyre gyorsabbak lettek, egyszer csak bedugta egyik ujját és elég gyors tempóba ujjazni kezdett, felnyögtem mire elcsitított egy csókkal.
Társította még két ujját mire szinte felsikítottam.
-Azt mondtad már képzett vagy!-vigyorgott miközbe látta hogy keze alatt az elmenés szélén vagyok.
Na várj csak Adam Anderson!

Ellenség extrákkalDonde viven las historias. Descúbrelo ahora