5- GİZEMLİ TAŞ 🪨

102 19 15
                                    

Kafamdan aşağıya kaynar sular döküldü ! ⚡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kafamdan aşağıya kaynar sular döküldü ! ⚡
...

Olduğum yerde kalakalmıştım, korkudan, arkamı dönemiyordum.
..

Heeey, sana diyorum ufaklık ! Burada ne arıyorsun bakalım?
Elimdeki taşı hızlı bir şekilde montuma sakladiktan sonra , bir hışımla dönerek kekelemeye başladim , "bbbee beeen susam, susam tasmasını çözüp buraya kaçınca bende arkasından onu almak için gelmiştim" peki ya siz kimsiniz?
Bura da ne işiniz var ?

Benim adım Mustafa ufaklık, Yusuf amca eve sığmayan ve artık kullanilmayan bazı eşyaları arka bahçeye taşımam için beni aradı .
Bilirsin artık yaşlandığı için onları taşıyacak gücü kalmadı, bende ona yardım için geldim .

Anladım ! Bende dediğim gibi susamı arka bahçeden almaya gelmiştim.
Sizi meşgul etmeyeyim , adım duru tanıştığımiza memnun oldum .
Bende ufaklık hadi içeri gir bakalım , hava çok soğuk , deden ve ninen senin için endişelenmiş olmalı , nerde kaldı hanımefendi diye soyleniyorlardi .

Peki, size kolay gelsin ..
Bütün evren bana karşı olmalı 🥴
Tek istediğim, o çukurun bütün gizemini çözmek!
Sanırım gece yarısı kalkıp elimde fenerle ise koyulmaliyim.
Ya da neyse bu pek de iyi bir fikir değil gibi.
Hayri amca beni hırsız sanıp tüm köyü buraya toplayabilir?

Dedem ve ninem televizyonun karşısına geçmiş , sobanın üzerinde çatlamış kestaneler eşliğinde keyif yapıyorlardı.
Merhaba millet , bakıyorum da keyifler yerinde .
Ooo hanimefendimiz teşrif etmişler,
Buyursunlar efendim, nerelerde kalmışlar böyle.

Yusuf dede, susam bağını çözüp arka bahçeye gitmiş . Bende onu alıp yuvasına geri bağlayacaktim ki o sıra Mustafa abi ile karşılaşıp iki sohbet ettik , iyi bir insana benziyor.

Mustafa kaç yıllık kadim dostumun değerli oğludur.
Ne zaman bir isim düşse asla geri çevirmez, Allah yolunu bahtını açık etsin.

Dede o kadar eşyayı arka bahçeye koyup ne yapmayı düşünüyorsun ?
Artık koca bir teneke dağı oluşmuş durumda, öyle ki o dağa artik bir isim bulmak gerekiyor .

GÖKYÜZÜNDEKİ PENCERE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin