Aaaa ! Halime ablaaaa ! Şuraya baakk ..
Ne kadar da güzel, bence bu dünyanın en güzel aksesuari , en güzel makyaji , en güzel giysisi .. ne zaman böyle bir güzellikle karşılaşsam içimdeki kıpırtıyı sakinleştirmek günler alıyor.
Neden bahsediyorsun Duru cugum ?
Halime abla camdan dışarıya bakarmisin , eminim sende bu güzellik karşısında içindeki kıpırtıyı bastırmak için ugrasacaksin.
Halime abla camdan dışarıya baktığında , bu inanılmaz gerçekten.
Ama belliydi , bugün hava çok güzeldi , birden yağmur baslayinca bu özel misafir gelebileceğini haber vermiş oldu.
Sahi halime abla gökkuşağı nasıl oluşur ?Duru cugum Gökkuşakları ışık ışınlarının su damlaları içinden geçerken kırılmasıyla ve yansımasıyla oluşur.
Bu oluşum ne kadar da güzel bir görsel şölen ortaya çıkarıyor öyle değil mi ?
Evet halime abla , bu gözlerimizin gördüğü en renkli ve etkileyici şölen .
Daima yaşadıklarımız için sukretmemiz gerektiğini hatırlatıyor ..Winnie the Pooh lu halıyı satın alıp hayri amcaya buluşmuştuk, arabayla köye dönerken doğanın bizi karşılaması inanılmazdı.
Çifte mutluluk yaşıyordum. Bir an önce halimi odama serip winnie ile dertlesmeye başlamalıydim .
Yolculuk sevdiğim insanlarla birlikte olunca ruhuma çok iyi geliyordu .
Tam o sırada vosvos önümüzdeki virajı dönüp bayırdan çıkacakken birden duruverdi .
Ne olduğunu anlamak için Hayri amca inip vosvosu kontrol etti .
Motor aksamından çıkan buhar onu endişelendirmiş olacak ki .
Hay aksi bizim vosvos hararet yapmış dedi.Hayri amca arabalar da insanlar gibi mi yani?
genelde Güzin ninem hep bana hararet bastı der durur .
Kocaman gülümseyen Hayri amca , bir nevi öyle durucugum , araba hararetlenmesi demek arabanın soğutma suyunun ısınmasiyla da alakalı yani sıcaklık arttıkça bu pek hayra alamet olmaya bilir.
Peki şimdi ne olavak Hayri amca ?
Yani vosvos bize susadigini mi söylemek istiyor. Eğer Güzin ninem gibiyse her hararetlenmesinde ona koca bir bardak soğuk su veriyordum.Aynen öyle akıllı kız , vosvosta bize çok susadigini söylemek için durmuş, şimdi ona biraz su ikram edeceğiz sonra oda bizi yarı yolda bırakmayacak .
Hayri amca vosvos un arkasından su şişesini çıkararak motora dokuverdi.
Sanırım vosvos çok susamış ti o yüzden sinirlenmiş bile olabilir.
Halime abla da Hayri amcaya yardımcı oluyordu.Daha sonra tekrar vosvosa bindik , Hayri amca vosvo su çalıştırdı ve bir elini camdan dışarıya cikararak vosvosa iki üç kere vurdu . Hadi bakalım aslanimm.
Hadi bakalım Düldül vosvos hadiii !!
Hadi bizi yarı yolda birakma sakın .
Vosvos icin her şey tıkırındaydi , bir iki sevimsiz ses çıkarıp yoluna devam etti.
Hepimiz ona övgüler yağdırıyorduk.
Hayri amca heyy gidi vosvos Düldül ilk göz ağrım , bizi yariyolda bırakmayacagini biliyordum.Tatlı bir müzikle yollar akıp gidiyordu, köye yaklaşmıştık.
Winnie the Pooh lu halım vosvosun arkasında mışıl mışıl uyuyordu.
Umarım yeni evini çok sever.
Hayri amca ile önce halime ablayı bıraktık.
Ona sıkıca sarılıp, varlığın beni bu soğuk havada sıcacık yapıyor .
Ah Duru hislerimiz karşılıklı prenses ..
Görüşürüz halime ablacığım,
Görüşürüz durucugum.. ❤️Hayri amca halıyı eve taşımam için yardım etmişti ,
Kapıyı açan Yusuf dede, Oo hanimefendi hoşgeldin geç bakalım , sende gel Hayri bir çayımızı iç .
Teşekkür ederim Yusuf abi başka zaman evde yapılacak bir kaç ustalık iş var.
İyi bakalım bir gün mutlaka bekleriz.
Tamamdır Yusuf abi , Allah a emanet olun . Ne zaman bir ihtiyaç olursa ben burdayim .Hayri amcaa iyi ki varsın seni çok seviyorum görüşmek üzere.
Bende seni güzel kızım, hadi bakalım üşümeyin ..Hayri amcayi yola koyduktan sonra, Hayri amcanın odama tasidigi halima kostum.
Hanımefendiii, bekle bakalim seni bu kadar heycanlandiran halıyla bir tanışalım.
Güzin ninem ve Yusuf dedem de odama gelmişti.
Heycandan elim ayagima dolanıyordu.
Hanımefendi yaz sineği gibi dönüp durma basimizi döndürdün .
Dede ama hemen görmenizi istiyorum ,
Bu benim için çok özel.
Neymiş bakalım bu kadar özel olan hadi serelim şunu .Halıyı serdigimizde Yusuf dedem ile Güzin ninemin suratindaki ifadeyi hiç unutamayacagim 🤗
Hanımefendi, günlerdir uykusuz kaldığın halı bu mu yani ?
Üzerinde kırmızı kazakli tontis bir ayı ,yanında da bir takım gereksiz fare..
Ardından gelen yanak titretici kahkaha ve derin bir sessizlik .Öncelikle dedecigim o winnie, yanındakiler de fare değil hepsi farklı bir hayvan ve hepsinin birer adı var .
Tamam bakalimm somurtma boşuna .
Ama bunca gün uykusuz kalmana değecek bir hali beklerdim doğrusu .
Bunları söylerken gülümsedigini görebiliyordum.
Ama yinede de onlara fare demesi hiç hoş değildi .Güzin ninem beğenmiş olmalı , odamı düzeltmem için bana yardım etti.
Saçlarıma kondurdugu minik buseyle birlikte , hadi bakalım duru halinin keyfini çıkar , o farelerin isimlerini de yarın bana söylersin merak ettim açıkçası.
Güzin ninecigim, onlar fare değil, ama tabiki de sana isimlerini söylerim .
Eeh ! her neyse işte küçük kız .
Halina kavustun , güle güle eskit.
Teşekkür ederim ninecigim.Dedemle ninem oturma odasına inmişti,
Bense ömrümün sonuna kadar odamda kalabilirdim,
Her gün televizyonda izledigim, benim için anlamının çok büyük olduğu winnie the Pooh un halısı artık odamdaydi.
Şimdi winnie ve arkadaşlarını görmek için televizyon izlemeyi beklemeyecektim .Bir takım hayalin içerisinde kaybolmusken . Kafamın acısıyla yerimden sıçradım !
Heey neler oluyor boyle , o da neydi ?
Derken kafama düşen ikinci cevizle olayın ne olduğu ortaya çıkmıştı.
Yusuf dedenin odasında gördüğüm sincap , gizlice benim odama girmiş, yetmezmis gibi , odamın tavanından yediği ceviz kabuklarını kafama fırlatıyordu .Hem odama yerleşmiş , hemde ukala bir şekilde hoşgeldin karşılaması yapıyordu.
Seni yaramaz, şimdi de benimle mi hücre eksiltme oyunu oynamak istiyorsun.
Demek bu gece beraberiz , bu güzel haber .
Şimdi biraz ders çalışmam için bana izin vermelisin .
Ceviz ikramin için teşekkür ederim, ama bende senin gibi içini tercih ediyorum dışını değil .O kadar sevimli görünüyordu ki , o pofuduk kuyrugu, minik elleri , cevizleri sıkıştırdigi şişko yanaklariyla beni benden alıyordu ,
Umarım bir yere kaybolmaz .
Can ogretmenin verdiği ödevleri yapmaya koyulmuştum .
Sincap bir sağa bir sola sıçrıyor, arada pull un üzerine çıkıp uzun süre kıpırdamıyordu .Ders baya uzun sürmüştü, sincapta bir deliğe girmiş olmalı ki ortalıkta görünmuyordu.
Akşam rutinlerimi de yerine getirdigime göre artık uyku saati gelmişti .
Bu gece sincapin odamda benimle olması çok değişik bir uyku deneyimi sunacak olsa da , sanki daha önce her gün sincapla uyuyormus gibi rahattım .
Seni ufaklık hadi gel de iyi geceler öpücüğü ver bugün beraber olmamızın ilk günü bizi resmi olarak arkadaş ilan ediyorum .Tıkırtılari duyuyordum, yaramaz kim bilir nereleri karıştıriyordu ,
Işığı söndürüp pull e uzandım .
Daha 5 dakika geçmemişti ki , odamı bir ışık kapladı, bu ışık hiçte yabancı gelmiyordu, yatağımda doğruldum, sağa sola bakıyor ışığın nerden geldiğini anlamaya çalışıyordum ,
O sırada yaramaz sincap odamın kapisinin önünde duruyordu !
Nasıl yani , ışık sincaptan geliyordu,
Biraz daha dikkatli bakınca sincabın elindekinin çukurda bulduğum yeşil taş olduğunu farkettim.
Küçücük elleriyle taşı sıkıca tutuyor, parıldayan taş bütün odayi yeşile boyuyordu ..
Yataktan fırlayıp sincaba yöneldim ,Haayırr olamaz seni yaramaazz !
hemen onu buraya getirr !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKYÜZÜNDEKİ PENCERE
Teen Fiction(Minik bir kasaba da dedesi ve ninesiyle yaşayan duru bir gün evlerinin arka bahcesinde kocaman gizemli bir cukurla karsilasir ve hayati değişir...) Bizim penceremizden baktığımızda , her şey olağan akışında ilerler . Bulutlar selam verir geçer , de...