Havuç ev dıştan tek katlı gibi gözükse de iki katlıydı alt katta mutfak bulunuyordu .
Mutfağı üst kata bağlayan havuç basamaklı merdivenler mevcuttu.
Mutfak tezgahı bebek havuçların birleştirilmesiyle oluşmuştu,
Evde ki her detay büyük havuç ve küçük havuçların eseriydi.Bizim evlerimizde bulunan Amerikan mutfaklarını düşünün.
İlk girişte genişçe bir alan ve mutfak bir arada bulunuyordu.
Salondaki camın önüne iki tane sallanan sandalye koyulmuştu.
Her yer buram buram havuç ve havuçlu kek kokuyordu.
Tezgahın üstüde havuçlu keklerle doluydu.Hepimiz salonda yerimizi aldık ,
Beyaz tavşan müsademizi isteyip mutfağa geçti, yapmış olduğu havuçlu keklerin yanına koymak için yapraktan oluşan bir kaç bardak yerleştirdi.
Musluğu da havuctan oluşuyordu.
Ve içerisinden mis gibi havuc suyu akıyordu.Beyaz tavşan ikramları hazırlayıp yanımıza geldi .
Havuçlu kek günümüz kutlu olsun arkadaslar ,
Yemeden önce el ele tutuşup dilek dilemeliyiz .
Herkes el ele tutuşup daire oluşturmuştu.
Gözlerimizi kapatıp dileklerimizi diledik ,
İlk göz açanın dileği erken kabul olurmuş ,
O yüzden çabucak dilegimi dileyip gözümü açmıştım ki ,
Beyaz tavşan benden önce gözünü çoktan açmıştı.
Neyse belkide benim dileğin biraz daha beklemesi gerekiyordur.Beyaz tavşan ikramları yememiz için başıyla minik bir işaret gönderdi.
Hepimiz sanki bu anı bekliyor gibi kekleri yemeye koyulduk. Bir yandan da sohbet ediyorduk.
Adınız nedir tavşan hanım ?
Benim adım glare ,
AA ne kadar değişik bir isim peki ya anlamı nedir ?Parıltı, parıldayan göz kamaştıran demek,
Peki ya sizin adınız nedir ?
Ne kadar güzel bir isim glare anlamına bayıldım , gerçekten ismin kadar göz kamaştırıcısın .Benim adım Duru, anlamı ise berrak ve temiz demektir.
Annem bu ismi bana koyarken her anlamda berrak bir hayat yasamami dilemiş.
Senin adını kim koydu peki?Benim adımı da annem koymuş,
Ama beni doğururken malesef kaybetmişler .
Ben doğmadan önce kızımın adını glare koyun çünkü o benim için göz kamaştırıcı bir parıltı demiş.Başınız sağolsun, çok üzüldüm bu sihirli dünya da bile ölümün olması beni çok şaşırttı.
Aslında olay birazcık karışık .
Benim annem mavi dünyadan yani sizin dünyanızdan .
Babam ise turuncu dünyasından ,
Bir gün turuncu dünyasından olanlar mavi dünyayı görmek istiyorlarsa gitmek ve dönmek için üç günleri var diye bir yazı gelmiş portakal ağaçlarının diyarından, orada turuncu dünyasının lideri bulunur .
Bu fırsat bizim dünyamız için her zaman mümkün olmayan bir şeydi .
O günden sonra da bir daha gerçekleşmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKYÜZÜNDEKİ PENCERE
Ficção Adolescente(Minik bir kasaba da dedesi ve ninesiyle yaşayan duru bir gün evlerinin arka bahcesinde kocaman gizemli bir cukurla karsilasir ve hayati değişir...) Bizim penceremizden baktığımızda , her şey olağan akışında ilerler . Bulutlar selam verir geçer , de...