Hakan'ın yanına geldiğimde bana gülümsedi.
"Nasılsın?" diye sordu.Beni nasıl olduğumu sormak için mi çağırmıştı ?
"Ben iyiyim de sen iyi değil gibisin" dedim.
"Yok ya iyiyim de aklım bazen birilerine takılınca kendimi iyi hissetmiyorum " dedi.
"Kime ve neden? Hemen anlat" dedim.
"Bazen derslere,bazen Ceyda'ya,bazen de sana." dedi.Ben neden aklına takılıyordum ki ve neden kendini iyi hissetmiyordu ki ? Farkında olmadan ona birşey mi yapmıştım ?
"Ceyda için üzülmeni anlıyorum ama ben neden sana kötü hissettiriyorum ki ?" diye sordum.
"Şu kaçırılma mevzusu varya ona aklım takılıyor.Bir daha kaçırırlar diye endişe duyuyorum."dedi.
"Sağol ama sıkma canını herşey olacağa varır " dedim.
Bana tebessüm etti ve ;
"Haklısın,neyse ben sınıfa geçiyorum görüşürüz" dedi ve el sallayıp önüne döndüğünde biriyle çarpıştı.Çarptığı kişinin yüzünü görünce şaşırdım.Çünkü bu kişi Uygar'ın sevgilisi Melis'ten,ya da kızın günahını alıyorum sevgilisi olmayabilirdi,başkası değildi.
Acaba buraya neden gelmişti ? Sanırım Uygar için gelmişti.
Ben ikisine bakarken Hakan'la Melis birkaç dakika birbirilerine baktıktan sonra Hakan Melis'e ;
"Pardon Melis.Geldiğini görmedim." dedi.Melis'te ona ;
"Sorun değil " dedi ve Hakan'a gülümsedi.Hakan da ona gülümsedi ve yoluna devam etti.
Ben Melis'e bakarken o da bana doğru dönünce göz göze geldik.Bana gülümseyerek yanıma yaklaştı.
"Merhaba" dedim.
"Merhaba,Uygar sınıfta mı ?" diye sordu.Tam da tahmin ettiğim gibi !
"Evet,sınıfta." dedim ve bana el salladıktan sonra sınıfa girmek için hareketlendi.
O Uygar'ın yanına gittikten sonra Damla hoca geldi ve bana bir kağıt verdi.
"Bu nedir ?" diye sorduğumda bana ;
"Yeni sınıf listesi" dedi ve gitti.Niye yeni ki ?
Listeye baktığımda neden yeni liste olduğunu ve Melis'in neden geldiğini tam olarak anlamıştım.O da artık Uygar gibi bizim sınıftan biri olmuştu.
İçeriye girip yeni listeyi masaya bıraktım ve sonra da sırama geçtim.
Sırama oturduktan bir süre sonra yine Hakan geldi.Beni çağıracağını sanıyordum ki Ceyda'yı çağırdı.Ceyda da onu çağırmasına en az benim kadar şaşırmıştı.O şaşkınlıkla önce Hakan'a,sonra da bana baktı.Bana baktığında ben de ona gülümsedim ve o da cesaretini toplayarak Hakan'a doğru yürümeye başladı.
Hakan Ceyda'yı çağırmıştı! Buna sevinmeli miydim yoksa üzülmeli miydim bilmiyorum ama şuanlık sevindiğim kesindi.
Ceyda sınıfa geri döndüğünde direk onun yanına gittim.
Yüzünde pek bir ifade yoktu.Yüzüne anlatmasını beklercesine bakarken ondan hiç ses çıkmadı.O konuşmayınca daha fazla dayanamayıp ;
"Ne konuştunuz ?" diye sordum.O hala dalgın dalgın bakıyordu.Soruma cevap alamayınca ;
"Ceyda" diyerek ona dokundum.Bana döndü ve ;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH
Teen Fiction"Belki hayatım değildi siyahlarla dolu olan.. Belki de siyahın ta kendisi bendim."