Ceyda'nın yanından uzaklaştıktan sonra koridorda biraz dolandım.Zil çalınca da sınıfa girdim.Ceyda sınıfta değildi ama Hakan hala Melis'le konuşuyordu.Ve Uygar da sınıftaydı.
Demek ki Uygar o kadar kıskanç biri değildi. Melis Hakan'la fazlasıyla samimiydi.Uygar ise ona hiç kızmış gibi durmuyordu.
Sırama geçip oturduktan 5 dakika sonra sınıfa hoca girdi.
Yoklamayı aldıktan sonra ayağa kalktı.Sınıftaki herkese göz attıktan sonra konuşmaya başladı.
"Bugün öğleden sonra okul yok.Görüşmek üzere." dedi ve sınıftan çıkmadan önce gülümsedi.Okulun tatil sebebi büyük ihtimalle toplantı falandı ama şuan tatil olma nedeni hiç umrumda değildi.Bir an önce eve gitmek istiyordum.
Bunu babama haber vermek için telefonumu cebimden aldım.Numarayı tuşladım ve açılmasını bekledim.
"Alo baba,nerdesin?" diye sordum.
"Evdeyim.Bugün işlerim erken bitti" dedi.
"Benim de okulum tatil eve geliyorum." dedim ve telefonu kapattım.
Babam evdeydi ve bu da zamanımın eğlenceli geçeceğini gösteriyordu.Hızlı bir şekilde çantamı toparladım.Çantamı toparlarken ister istemez gözlerim yine Uygar'ın gözlerine kaydı.
Bu kadar siyah olmak zorunda mıydı?
Çantamı toparlama işini hallettikten sonra sınıftan çıktım.Ben çıktığım sırada Ceyda ve Yaren de sınıflarından çıkıyorlardı.
Ceyda'nın yanına hangi yüzle gidiyordu ki ? Ceyda'nın Hakan'ı ne kadar çok sevdiğini bile bile kendini tatmin etmek için Hakan'ı öpmemiş miydi?
Öpmüştü.Ve hala utanmadan Ceyda'nın yanında olabiliyordu.Aynı Hakan'ın yaptığı gibi.Bir de onlarla uğraşamazdım.
Okulun çıkış kapısında taksi beklemeye başladım. Taksi gelince içine atladım ve ev adresimi verdim.Eve yetişince indim ve kapıyı çaldım.Kapıyı babam açmıştı.
Onu görür görmez gülümsedim ve içeri girdim.Odama geçip üstümü değiştirdikten sonra babamın yanına gittim.Ama annem yanında değildi.
"Baba,annem nerede? " diye sorduğumda babam ;
"Dışarıya çıktığını söyledi" dedi.Annem dışarıya çok nadir çıkardı.Neden çıkmıştı ki ? Daha fazla kurcalamak istemediğim için sustum.
Babamla evde yalnız kalmak daha iyiydi.Bir yandan da annemin çıkması iyi olmuştu.Annem ve babam yanyana olunca sinirlerim bozuluyordu.Bu yıl en son isteyeceğim şey sinirlerimin bozuk olmasıydı.
"Baba,beni kaçıran o adam bugün beni özel numaradan aradı.Sen işime yarıyorsun,yakında bulacağım seni falan dedi.Ben de polisi aradım." dedim.
"İyi yapmışsın.Ben bugün bir avukat ayarlayıp kim olduğuna dair bilgi toplarım.Sen sıkma canını" dedi ve yanıma gelerek bana sarıldı.
İleride evleneceğim adam kesinlikle bana babam gibi sarılmalıydı.Çünkü babam bana o kadar sıcak sarılırdı ki ısınmayan tek bir hücrem bile kalmazdı.
Babam kollarını benden çektikten sonra;
"Birşeyler giyip geliyorum.Biraz dışarı çıkalım" dedi ve alnıma bir öpücük kondurduktan sonra odasına doğru ilerlemeye başladı.
Babam gittikten sonra odama gitmek için ben de hareketlendim.Tam arkamı dönüp odama gidecektim ki babamın az önce oturduğu koltuğun üstündeki birşey dikkatimi çekti.Ne olduğunu tam olarak anlayabilmek için biraz daha yakınlaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH
Fiksi Remaja"Belki hayatım değildi siyahlarla dolu olan.. Belki de siyahın ta kendisi bendim."