Sú 4 hodiny ráno. Zobudila som sa na to, že niečo spadlo na zem. Jack sa opieral o poličku pri dverách do kúpeľne a niečo hľadal. Rýchlo som vybehla z postele.
Dostal kŕče do brucha. To nám hovorila pani doktorka, že v noci sa to bude diať častejšie ako cez deň. Chudák, bol celý biely a držal sa za brucho. Ledva stál a tak som ho posadila na zem a chrbtom sa oprel o poličku. Dala som mu do ruky lieky a do druhej pohár vody. Dal si ich a chvíľu bol ticho. Čakali sme či zaberú alebo idem bežať po ďalšie.
Po chvílu sa Jack na mňa pozrel a prikývol, že zabrali. Vydýchla som si a sadla si vedľa neho.
"Vystrašil si ma,"
"Prepáč Zari,"
"Nie veď v pohode zlatik," povedala som a dala mu pusu na čelo.
Nemo na mňa hľadel.
"Čo?"
"Je úplne úžasné počuť ťa mi tak povedať ale ešte si na to musím zvyknúť, že už to nie je len môj sen," usmieval sa od ucha k uchu a ja tiež.
Položila som si hlavu na jeho plece a počívala tlkot jeho srdca. Už bol čím ďalej pomalší. Keď sa úplne skľudnil, zobrala som Jacka do postele. Uložila som ho na chrbát a zakryla. Jack odkryl jeho ľavú stranu a naznačil, že tam mám ísť ja. Viem, že takmer vždy hovorím, že sa červenám ale no je to tak. Ľahla som si teda k nemu a pritúlila sa. Ruku som mala položenú na jeho bruchu a nohu prehodenú cez tú jeho. Až teraz keď som pohla ruku som si všimla, že má tehličky. Ah áno veľké cliché. Ale čo už s nami ženami. Pomaly som prstami obkresľovala každú jednu. Jacka bol celý čas ticho a zjavne si to užíval. Bohužial som mu to prekazila tým, že som zaželala dobrú noc a prestala. Bože ten jeho výraz. Ukrivdené malé deculo, ktorému zoberiete jeho obľúbenú hračku. Zasmiala som sa.
"Jack, sú 4:20 ráno. Vtedy sa má spať,"
"Nie že by si nemala pravdu," uškrnul sa a dal mi pusu do vlasov.Je 9 hodín ráno. Cítim pusu na líce. A na čelo. A na nos. A na druhé líce. Otvorím oči a tam Jack. Kto iný. Tento spôsob zobúdzania by som brala aj každý deň.
"Dobré ránko zlatik," nezabudla som dať veľký dôraz na slovo zlatik.
"Dobré ránečko zlatino,"
"Počuj, ja viem, že na tom nie som o nič lepšie ale... strašne ti smrdí z úst," povedala som a strašne som sa rozosmiala.
Jack na mňa v momente dýchol najviac ako vedel a ja som sa márne schovávala pod perinou. Bolo to cítiť hádam ešte aj do druhej miestnosti cez zatvorené dvere.
Postupne sme sa vytrepali z postele a ja som išla do jeho kúpeľne. Začala som si umývať zuby a Jack ku mne dokvitol asi 3 sekundy na to. Ja som bola otočená k veľkému zrkadlu nad umývadlom a tak som ho videla len v odraze. Podišiel ku mne a objal ma zozadu. Hlavu si položil na moje rameno a ruky mal obopnuté okolo môjho brucha. Jednou rukou som si stále umývala zuby a druhú som položila na tie jeho. Jemne sme sa hýbali doprava a doľava. Úplne bolo z neho cítiť pokoj.
Dočistila som si zuby a otočila sa tvárou k nemu. Ruky mal teda tesne nad mojím zadkom. Šibalsky na mňa žmurkol a ja som sa zasmiala. Ruky mu skĺzli nižšie. Áno, bolo to príjemné. Oprel si čelo o moje a zavrel oči. Aj ja som zavrela oči a obaja sme si túto chvíľu užívali. Knísali sme sa zo strany na stranu. Ale len tak jemne.
Potom som dostala pusu na čelo a išli sme do kuchyne.
Sadla som si na linku. Ale nenamýšľajte si. Mne sa proste dobre sedí na linke no.
"Čo si dáte na raňajky madam?" spýtal sa Jack a pobozkal mi ruku ako najväčší gentleman.
"Dám si 2 toasty prosím," odpovedala som a akože som sa uklonila. Stále sedím na linke takže nie, veľká poklona to nebola.
Jack teda začal "variť". Tváril sa pri tom neskutočne vážne.
O pár minút ma usadil za stôl a predo mňa položil asi 8 toastov.
"Nemyslite si, že neviem počítať slečna. Len mi napadlo, že by ste sa o ne s niekým chceli podeliť," povedal a 5krát srandovne zažmurkal.
"No neviem na koho narážate. Ja to asi zjem všetko sama," pritiahla som si tanier k sebe. Jack na mňa urobil psie oči. Ach toto je jeho najväčšia zbraň voči mne.
Sadol si teda vedľa mňa a spolu sme raňajkovali. Ja som sedela tak že som mala jednu nohu pod sebou a teda som sa kolenom dotýkala Jacka. On si po chvíli dal ruku na moje stehno a pohladil ma. Samozrejme na mňa hodil pohľad či je to v poriadku a ja som sa len usmiala. Chvíľu tam tú ruku mal len tak položenú potom ma sem tam pohladil zatiaľ čo sme sa rozprávali a jedli. Vždy keď ňou pohol, na chvíľu som spozornela.
Z ničoho nič sa ma opýtal:
"Zaja, som zvedavý. Ty si už mala niekoho?"
"Akože vzťah?"
"Mhm,"
Stíchla som.
"Prepáč, nemám sa na to pýtať?"
"Nie nie to je v pohode. Nie nemala. A vlastne včera to bola moja prvá pusa,"
Jack položil toast čo mal v ruke na tanier a otočil sa smerom ku mne. Pohladil ma po vlasoch a po líci.
"A bola dobrá?" spýtal sa, ako inak, s úškrnom na tvári.
"Najlepšia," odpovedala som a dala mu pusu na líce. Nasledoval jeho spokojný úsmev.
"No dobre a teraz ty. Už si mal niekoho?"
"Haha no ja mám pestrú minulosť. Čo sa vzťahov týka tak také vážnejšie som mal 3 ale každá z nich mi ukázala, že to od začiatku len hrala a že ma naozaj nemilovala. No a pomedzi to som si kus užíval. S Dylanom a Milesom sme chodievali na party každý piatok a niekedy aj sobotu. Ale to už sme neurobili asi pol roka. Mňa to prestalo baviť. Chodil som tam a robil čo som robil preto aby som zabudol na tie baby. Ale uvedomil som si, že toto nie je správna cesta a že tá pravá ešte len príde. A prišla," pristála mi ďalšia pusa na čelo.
Pravdupovediac neprekvapilo ma, že už má toho viac za sebou. Každá baba na škole o ňom básni. Ale mne to vôbec nevadí. Verím mu.
"No dobre a teraz mi povedz, čo ideme dneska robiť?" opýtala som sa keď sme dojedli.
"No buď ťa pozvem na rande, ktoré obsahuje prechádzku po parku, kávičku v a samozrejme nejaký koláč alebo zavoláme partiu aby prišli sem a s nimi kus povystrájame. Čo by si priali slečna?"
Už pri prvej časti vety som vedela aká bude moja odpoveď.
YOU ARE READING
Keď sa môj svet začal rozrastať
RomanceZaira Sanders, silná a nádherná mladá žena. ah tá má ale nápadníkov... a veľa ťažkostí... v rodine... v škole... ale aj veľa nádherných a nezabudnuteľných momentov. kamoši, tento príbeh skrýva lásku, vzťahy, priateľstvo, nenávisť, radosti, ťažkosti...