Rózsaszín tárgy 18+

601 20 0
                                    

Jungkook már megint egy üzleti úton van amiről holnap jön vissza, de én már hihetetlenül hiányolom és már nagyon vágyok rá. Még talán a tíz hónapos fordulónak kaptam tőle egy rózsaszín vibrátort azt is azzal a céllal hogy ha el kell mennie akkor tudjam használni ha hiány tör rám. Ez ma este se volt másképp. Az éjjeli szekrényünkből elővettem a rózsaszín tárgyat és egy síkosítót is. A luxus ház amiben lakunk viszonylag elég nagy volt így attól sem kell tartani hátha a szomszédok meghallanának.
Lassan vettem le a boxeremet amit el is dobtam a szoba másik oldalába. Kentem egy kis síkosítót ujjaimra és az első ujjamat fel is helyeztem, ami után megszoktam következett a többi kettő is.
Amint elég tágnak éreztem a vibrátort is be kentem és lassan toltam fel magamnak. A telefonomért nyúltam és ki kerestem az alkalmazást ahol be lehet állítani a fokozatokat, ahogy ezzel is megvoltam lassan váltogattam a fokozatokat egyre gyorsabbra és közben elkezdtem kiverni magamnak. Már majdnem a csúcsra érek de a hálószoba ajtaja kivágódik és egy perverz mosolyú Jungkook lép be rajta és jön hozzám.

-Hmm édesem, látom nem tudtál várni amíg haza érek -közben levette magáról az összes ruhát és felém mászott.

-Kookh? Teh mith csinálsz itth? -Kérdezem nyőgve mivel még mindig rezgett bennem.

-Hamarabb vége lett és így előbb haza jöttem de megmondom őszintén sokkal jobb volt erre hazajönni. -csókol meg majd lassan kezdi kihúzni a rózsaszín eszközt és saját magát tolja be helyette. Lassan kezdett el mozogni amit nem is hagytam hang nélkül. A nyakamat tele hintette apró puszikkal és szívásfoltokkal.

-Kookieh elh fogok mennih! -mondom és abban a pillanatban hasfalamra élvezek

-Én ish -csókol meg majd belém élvez. -Lassan húzódik ki belőlem majd egy szenvedélyes csókba hív

-Örülök hogy korábban jöttél haza -bújok nyakába

-Én is -puszil a hajamba

Taekook | Vkook oneshotWo Geschichten leben. Entdecke jetzt