-Ahhhh de Taeeeee kanos vagyok! -nyafogtam
-Nem Kook most nem! Tudod jól amíg itt van nálad Jimin addig nem lehet, mert még lesz egy koncerted is holnap! Meg amúgy is ott van a másik szobában és nem tudom hogy mennyire lennénk hangosak
-De nem lennénk hangosak, vagyis az rajtad múlik én csöndben is tudnám -néztem rá perverzen
-Hát ha fordítanánk esetleg a szerepeket akkoor -nyújtja el a szót
-Nem-nem Taetae aki meg lesz ma rontva az te leszel!
Tae erre csak fújtatott egyet és el is ment volna de karjánál fogva vissza rántottam magamhoz egy csókra amit egyből viszonzott is. A kezemmel az övét kezdtem el kicsatolni de sajnálatos módon rájött mi a tervem...
-Nem Kook rossz vagy! Mondtam hogy nem! kicsit tűrtőztesd magad. Kérlek csak az én kedvemért! -biggyesztette le alsó ajkát.
-Ahh jó legyen, csak tudod amikor a szóló albumomon dolgoztam alig tudtunk együtt lenni és nagyon stresszes is volt! Mindig csak utaztam ide-oda. De te is tudod amikor Budapesten voltunk mennyire élvezted a társaságom- néztem rá sunyi mosollyal. Ugyanis mikor megérkeztünk a szálloda szobába rögtön egymásnak estünk. Mert abban az öt napban csak azon az egy napon tudtuk egymás társaságát élvezni, mivel nekem forgatni kellett a Standing next to you-t Tae meg ugye elkísért és a forgatások miatt mindig fáradt voltam így este mikor végre vissza értünk a hotelbe nekem csak fürödni enni és aludni volt kedvem meg esetleg Taet csókolgatni.
Kicsit nehéz is volt mivel Taetae-t bújtatni kellett nehogy az army-k meglássák mert abból szerintem lett volna botrány. A cég is mindig megkér hogy legyünk óvatosak.
Mentségemre szóljon most azért vagyok kanos mert már vagy 3 hete nem volt időnk khmm.. egymás társaságát élvezni, mármint ÚGY. Ezért is vagyok ennyire kanos a közelébe meg amikor meglátom olyan fasz állítóan néz ki hogy ahh és azok a lábak! de jó lenne közéjük férkőzni! Najóó most kéne leállnom!!
Szerencsémre Jimin ebben a pillanatba jön ki hogy mennie kell. Gyorsan elbúcsúzunk mind a ketten tőle és én már Taetaet felkapva a vállamra megyek szobámba hogy egy olyan szex partiba legyen része amit egyhamar nem fog tudni elfelejteni!
Lassan helyezem le ágyamra amit meglepetten figyel ugyanis ez elég heves volt tőlem. Nem szarozva sokat rögtön ajkaira hajolok amit rögtön viszonoz is. Közben kezem már rég a pólója alatt jár amit sóhajtja hagy nekem. Ő mancsait a nyakam köré csavarja amit meg is mosolygok közbe és közbe-közbe a hajamba is beletúr.
Ezt megunva gyorsan elkezdek vetkőzni ahogy barátom is mert én már a türelmem ez már rég elvesztettem, és minél előbb benne akarok lenni!
Amint mind a ketten meszetlenek leszünk végigcsókolom minden porcikáját, amit kisebb nagyobb sóhajokkal díjaz. Három ujjamat szájához tartom hogy nyálazza be amit meg is tesz. Lassan vezettem fel neki első, második majd harmadik ujjamat amit nagyon szépen tűr, közben tagját izgattam és nyakán hagytam pillangó puszikat fájdalom enyhítés gyanánt. Miután megszokta lassan merültek el benne közben tagja izgatását nem hagyva abba. Kis várakozás után lassan kezdem el benne mozogni és néha-néha fájdalmas nyögések szöktek ki ajkán de néhány perc múlva már élvezetesen sóhajtozott velem együtt közben kezünket összekulcsoltam. Hajszoltam magunkat az élvezet felé ami hamarosan el is érkezett. A kéjhullámtól én ráborultam és csak lihegtem nyakába amit ő csak egy mosollyal díjazott majd a hajamba puszilt. Ezt a kis aranyos tettét egy mosollyal díjaztam majd megcsókoltam. Lassan húzódtak ki belőle ami mind a kettőnkből kicsalt egy kis sóhajt.-Mostmár jobban érzed magad Kook? -néz rám huncutul
-Ahh sokkal , ilyenkor vagy a legszebb életem!Kielégülten!
Tae erre csak elpirult majd magunkra húzva a takarót és egy jó éjt csók után aludtunk el egymás karjaiban.
Ezt a részt még nem olvastam visszaXD de majd arra is sor kerül🥹