-Miért nem vagytok képesek megcsinálni? Ennyire balfaszok azért nem lehettek! -mondom alkalmazottaimnak, ugyanis csak egy embert kellett kiiktatniuk, de még az sem sikerül. Én Jeon Jungkook vagyok, maffia főnök és van egy párom aki nem más mint Kim Taehyung. Ő nem tudja hogy ez a munkám, csak annyit tud hogy egy vállalat vezetője vagyok.
Tudom hogy el kéne neki mondanom de túl érzékeny és nem szereti a gyilkolásokat. Aminek az oka az az is volt hogy a szüleit meg gyilkolták. Tae egy divatcég vezetője de, itthon a világ leg aranyosabb embere ahogy én is vele. Sose kiabáltam vele, az sohase segített nála, sőt csak rosszabb lett. Ha feszült is vagyok a munkám miatt azt nem rajta vezetem le, hanem inkább csak hozzá bújok és szeretkezünk egyet, mert az nagyon jó stressz levezető.
Taehyung nem kiabáló fajta, ezért is szeretik az alkalmazottai. Elég sokszor jártam bent nála és tényleg fantasztikusan végzi a munkáját. Tőlem az alkalmazottak tartanak, amit meg is értek mert maffia főnök vagyok. Nincsenek érzelmek nincs haverkodás és komolytalanság sem. De vele mindem más amikor haza érek. Lehetek boldog ès felhőtlenül szerelmes. Mindent tudunk egymásról és ez egy jó kapcsolat alapja.
Most is épp szerelmemhez tartok haza, már ügy szeretném magamhoz ölelni! Amint le parkoltam siettem is a házba ahol egy mosolygós Taetae várt az ajtóba.-Szia édes -csókolom meg
-Szia Kookie -csókol vissza. Ezt a becenevet is csak neki engedem meg -gyere csináltam vacsit, a kedvencedet!
-Már megyek is -puszilok tarkójára menet közben
A telefonomat leraktam a pultra és fel is menrünk szerelmemmel a szobába ahol egy csodás egész esti szeretkezésben telt az éjszaka. De a reggel az mindent megváltoztatott.-Jungkook! -csak akkor szokott így hívni ha mérges -mi az az üzenet hogy főnök nem tudtuk megölni a célszemélyt? Mi ez az egész?
Néztem mint hal a szatyorban. Azoknak az idiótáknak világosan elmagyaráztam hogy soha se írjanak nekem, erre tessék!-Figyelj Tae -nyelek egy nagyot -kérlek ülj le és hallgass meg -itt már pár könnycsepp megjelent az arcán. -Tudod nekem az apám maffia főnök volt így belenőttem ebbe az egészbe, ezért lettem az aki most vagyok. Tudom mi történt veled a múltba ezért nem akartam elmondani neked. Meg akartalak védeni, amikor veled vagyok boldog vagyok. Olyan boldog mint még soha.-Könnyeztem be kicsit én is
-Ügye... ügye én nem csak egy célszemély vagyok? -kérdezte sírva.
-Mi?! Nem! Dehogy is! Taehyung én szeretlek teljes szívemből, és ez az is erre a bizonyíték hogy két éve együtt vagyunk. És hogy bebizonyítsam neked -egyik térdemmel letérdelek a földre és előveszem a gyűrűt -hozzám jössz?-Tae csak sokkosan nézett rám majd pár perc elteltével kimondott egy halk igent majd megcsókolt. Az ujjára húztam a gyűrűt majd vissza feküdtünk az ágyba. Ő rajtam fekszik és köröket rajzol a hasamra amíg én haját simogatom.
-Tudod Kook -nem az a bajom hogy ölsz. Inkább csak az hogy nem mondtad el mi a rendes munkád.-Néz rám
-Sajnálom bébi, de mostantól nincs titkom előtted a munkámmal kapcsolatban.
-Szeretlek Kookie
-Én is szeretlek szerelmem - majd egy szenvedélyes csókba fortuna össze.