urbex with my love

144 12 0
                                    

És már megint ilyen elhagyatott helyen vagyunk! Szerelmemnek hála, persze sose mondtam neki hogy bajom lenne vele de néha néha azért akadnak kétségeim, de hogy ne ugorjunk fejest mindennek a közepébe beavatlak titeket is. Jungkook én és a Yoonmin párossal vezetünk egy urbex youtube csatornát ahol elhagyatott helyeket járunk be, van amelyikről azt híresztelik hogy elátkozott, és különféle dolgokat is kipróbálunk ott. Szerelmem nagyon szereti ezt csinálni és ennek hála több millió feliratkozóval büszkélkedhetünk már a csatornán. A videókba persze nem szerelmeskedünk meg semmi de a kedves szavaktól sem vonjuk meg egymást, köztudott hogy mi együtt vagyunk Kookal és hogy Yoongi és Jimin is egy pár de ezt inkább a kamerán kívül hagyjuk.
A mai nap is egy expedícióra indultunk egy elhagyatott kastélyba ami állítólag el van átkozva, személy szerint nem hiszek ebbe de volt pár para élményünk szóval már annyira nem vagyok azon a véleményen hogy nem hiszek bennük, amint beléptünk Jimin indította is a liveot, a hely eléggé nagy volt és koszos, rumlis de ez még fokozta az izgalmakat!

-Na akkor kezdhetjük? -tapsol egyet Kook, ugyanis azt találtuk ki hogy megcsinálunk pár olyan dolgot amit horrorfilmekben is megtesznek.

-Igen! -szólal fel Yoongs - de akkor kezdjük a különválással! -húzza ki magát magabiztosan.

-Jó de akkor Jimin nálad marad az élő és akkor majd találkozunk itt, megfelel nektek? -kérdezem. Mindenki igenlően bólogat. Kooktól még kapok egy bíztató fejre puszit amitől egy kis bátorság is belém száll. Nagyon jól tudja hogy utálok különválni főleg sötétbe! Peresze ez alól nem lehettem kivétel én sem. Lassan megyek fel a lépcsőn jól megvilágítva mindent nehogy megint beijedjek mint múltkor, de ebbe most nem avatlak be titeket. Amint felértem az emeletre ami megjegyzem nagyon nagy volt, de elindultam a bal oldali folyosón, minden egyes szobába benéztem de semmi érdekeset nem találtam vagy láttam, mindent kipakoltak, talán az ágyba a matracok maradtak meg és talán még pár bútor. Ahogy bementem az egyik szobába ott találtam egy tükröt ami előtt gyújtottam egy gyertyát is, mert hát miért ne? A fiókba is szétnéztem pár papírt találtam de mind haszontalan volt, ahogy fordultam meg azt láttam hogy a gyertya már nem ég... Kicsit se ijedtem meg, ÉN DEHOGY!?
Amint a szobából kiértem úgy éreztem mintha figyelnének, az egyik szobának volt egy erkélye amire kimentem, a kilátás csodaszép volt, pont Szöulra nézett. Elmélkedésem közbe egy kart éreztem meg a derekam körül, csak Kook lehet az neki ez a szokása, lassan a nyakamat kezdte el csókokkal behinteni ami bevallom jólesett.

-Neh Kook, fordulok meg mosolyogva de egy dolog rohadtul nem stimmelt, mégpedig nem állt mögöttem senki!!! Ahogy észbe kaptam futottam ki a szobából le a földszintre, a sírógörcs kerülgetett, tudom nem férfias de sikítottam is és a többiekért kiáltoztam, bevallom kétségbe voltam esve és amint leértem az ajtó előtt kuporodtam össze és írtam. Remegtem, kibaszottul remegtem, de ki ne tette volna ezt őszintén?

-Tae?! Mi a baj fut hozzám Jungkook, amint hozzám ér meg is remegek.-Csssh gyere, semmi baj nem lesz. -ölel meg, ès próbál nyugtatni kisebb kevesebb sikerrel. Az ölelésébe bújok,csak ott találok magamnak megnyugvást. -Mi történt?

- K-kimentem az egyik szoba erkélyére, a-aztán csak a fényekbe gyönyörködtem, valaki a derekamat átölelte és a nyakamat csókolta, azt hittem te vagy az de amikor megfordultam nem volt ott kurvára senki! -zokogok fel újra

Ahogy láttam Jimin az egészet felvette mivel a felsőtestére volt felszerelve a kamera, mondanám hogy kivágjuk ezt de élőbe ment szóval már mindegy.

-Gyere kicsim most hazamegyünk! Yoongs ti még maradtok?

-Nem hiszem, amit Tae mondott para szóval inkább ne váljunk szét, bár mi Jiminnel démont idéztünk szóóval ezért se akarunk itt maradni.

-Minden rendben lesz most már mindenki itt van biztonságba- mosolyog rám Chim.

-Jólvan menjünk az autókhoz és induljunk! Nem akarok tovább itt lenni! -néz a többiekre párom. Ahogy megérkeztünk gyorsan Kook ki nyitotta nekem az anyós ülést amit egy arcra puszival köszöntem meg neki. Megvártuk míg a Yoonmin páros is elindul csak utánuk gurultunk ki mi is erről a helyről. A sebváltóra tettem a kezem amire természetesen Kook keze is rajta volt, ez egyfajta szokásunk amit a mai napig imádok.
Talán egy másfél óra után haza is értünk, Kookie csak úgy fogott és felcipelt a lakásba amit meg is jegyeztem neki.

-Nem kellett volna felhoznod, van lábam!

-Ez a legkevesebb a mai estéért! Nem kellett volna egyedül elengednem téged, tudtam hogy utálsz egyedül menni mégis belementem, sajnálom! -fogja keze közé arcom.

-Nem a te hibád amúgy is ez volt megbeszélve és én tettem tönkre az estét.

-Ez nem igaz! Megijedtél, ez természetes jobb is hogy nem maradtunk ott tovább!

-Az armyknak mit mondunk?

-Hmm majd az igazat, de most te elsőbbséget élvezel velük szemben, szóval hogy ezt a kis ijedséget eltüntessem szépen felviszlek a szobánkba és olyat dugunk hogy nem fogod elfelejteni, -néz rám perverzen
Nem tudtam rá mit mondani, mit is mondhattam volna most őszintén? Felvett az ölébe én közben átkaroltam a nyakát.

-Már mondtam hogy ez a piros haj és az fekete septumod milyen jól áll? -nézek rá fél mosollyal

-Nem még nem mondtad de nekem a kezemen a tetkók jobban tetszenek mivel a te neved van rajt-nyom egy puszit számra.

-Jól tetted hogy megcsináltattad az egész kezes tetkót, illik hozzád,

-Ha már itt tartunk nekem a feneked felett az a JK felirat tetszik -abban a pillanatba rá is simít közben ledönt az ágyon. - és a kék hajadba imádok beletúrni szeretkezés közbe, és hogy ne maradjon ki a bomba testedért is odavagyok!

Igaz az elhagyatott kastély felfedezése nem úgy végződött ahogy akartuk, de örülök hogy Kook itt van nekem, és most végre bele kezünk amit a drága egyetlen párom és én is szeretnénk.

- - - -

Ha van benne hiba azért bocsánat a végét már félálomban írtam😭 de holnap átolvasom💗

Taekook | Vkook oneshotOù les histoires vivent. Découvrez maintenant