Maffia boss

94 17 2
                                    


Kiskoromtól fogva imádtam a márkás cuccokat, a divatot meg főleg! Apámnak hála amit szerettem volna azt mindig meg is kaptam mivel ő egy maffia főnök, igaz sokat járt el itthonról de ezt tudom mind a maffiáért és értem teszi. Mindig azt tartotta szem előtt mi jó a maffiának. Én voltam mindig a második, anyámat nem ismertem nem sok emlék fűz hozzá de mivel nem ismertem így hiányozni sem tud. Születésemtől fogva el voltam jegyeztetve egy Jeon Jungkook nevű
fiúvoz, ő volta az ellenséges maffiafőnök fia de mivel apám belátta több veszteség van az ő oldalán mint haszna így érdekeljegyzést kötött, és mivel Jungkook apja átadta neki a maffiát így már össze is kellett házasodnunk. Így vagyunk most itt, első látásra szerelem volt mindkettőnk részéről. Ő valamiért a piros hajamért nagyon oda van! Bár nekem is tetszik, sőt! ki is kötötte hogy maradjon piros amit nem bánok. Kook mindenkivel kemény és durva, sosem mutat gyengédséget vagy együttérzést, de velem más. Mindig elhalmoz bókokkal vagy egy két kedves simogatás olykor szerelmes szavak, csókok csattannak el amit a mai napig imádok!

-Jóreggelt Guk! -mosolygok rá miközben arcát simogatom

-Szép reggelt Taetae! Hogy aludtál szépségem? -simogatja csupasz hátam mire kellemesen felsóhajtok és a gyors csókot nyomok ajkaira.
A telefonom egyszer csak megszólal ezzel jelezve hogy valaki üzenetet küldött. Meg is fordulok Kook karjaiba hogy a kezére tudjam támasztani a fejem és így ő is rálátást nyer telefonom képernyőjére. A csoport chatbe írt a Yoonmin páros.

Maffia gang😈

CHIM😻: Helloka guyss Yoongi nem hagy aludni és talizni kéne, KOOK ne merd megint lemondani Taeval a talit! TUDOM hogy múltkor is dugni maradtatok otthon😒

JK😈❤️‍🔥: Az vészhelyzet volt, túl dögös volt abba a ruhában! Amúgy is.. ki ne akarná Taet egész nap maga alatt tudni!
Ő az ÉN szépségem😍 és megint megzavartál minket...

TAE💋: Nem zavartál meg semmit Chim, de felőlem mehetünk

CHIM😻: EZAZ💅

YOONGI🐱: ÉN EBBE BELE SE EGYEZTEM!

JK😈❤️‍🔥: Késő haver a hölgyek már eldöntötték🙄

CHIM😻: MILYEN HÖLGYEK?!😡 HA MEGLÁTLAK JEON FUSS!!!

JK😈❤️‍🔥: jól van törpe😂

YOONGI🐱: Ebből baj lesz! Csak hogy tudd most elküldött a halál faszára, és elég rendesen🫡

TAE💋: Na jól van én mentem 1 óra múlva nálatok😝

JK😈❤️‍🔥: OHH Tae te azt csak hiszed😏

YOONGI🐱: Kezdődik😭 rip Tae hátsója😆

Értetlenkedve nézek Kookra aki se szó se beszéd nélkül tapad az ajkaimra amit nem győztem viszonozni. Próbáltam kicsit el tolni de hiába, egyértelműen ő volt az erősebb.

-Kookh mennünk kéne- nézek rá boci szemekkel

-Ahh deee Tae úgy kivánlak! Ne vonj meg magadtól!

-Tudod milyen Jimin- sóhajtok

-Jójó tudom! Menjünk -ezzel megpaskolja csupasz fenekem és mind a ketten felkelünk az ágyból így rálátást nyerek meztelen testére. Hozzáteszem tegnap is szeretkeztünk de mint már mondtam párom oda vissza van a bomba testemért elmondása szerint. Gyorsan együtt le tusoltunk, Kook egy fekete farmert ès egy fekete inget vett fel majd haját is beállította, amíg én egy piros garbós pulcsit fehér farmerrel és egy szintén fehér szövetkabátot vettem fel. Megvárom míg párom felveszi a bőrdzsekiét és már indulunk is.

- Ma én vezetek! és az én kocsimmal megyünk -nézek rá és már be is pattanok a piros ferrárimba amit még Kooktól kaptam nászajándékként.

-Tudod édes óvatosan vezess!
Ezzel be is indítottam az autót és már mentünk is a Yoonmin pároshoz. Amint megérkeztünk egy nagy öleléssel köszöntöttem őket mivel elég régen találkoztunk már.

-Na és Kook hogy mennek a dolgok a maffiával? -kérdez rá Yoongi

-Hát most kivételesen egész jól, a szállítmányokkal sincs semmi gond, de te már igazán betolhatnád a segged dolgozni! Igaz én vagyok a főnököd  de nem adok mindig szabadnapot!

-Jólvan jólvan - teszi fel védekezően a kezét - amúgy ma lesz egy aukció este, elmehetnénk rá most valami piros nyaklánc lesz

-Hmm Taen biztos jól állna -néz rám Kook -szerintem menjünk!
Az én kocsimmal mentünk mivel feleslegesnek tartottuk hogy külön menjünk, amit megérkeztünk le is ültünk az egyik bőr kanapéra. Az italokat ki is hozták bár a baráti körünkből mindenki whiskyt szereti én inkább a bort szeretem. Már el is kezdődött a licitálás amikor én egyre rosszabbul éreztem magam, melegem volt és minden kezdett elhomályosodni. Gyorsan kimentem mosdóba ahol próbáltam minél több vizet inni és megmostam az arcomat is azonban ez sem segített a helyzetemen. Már koncentrálni se tudtam őszintén szólva azt se tudtam hol vagyok már a padlón fetrengtem a szó szoros értelmében. Később arra eszmélek hogy valakik megfognak és kivisznek a mosdóból de amint kiértek Kook hangját hallom meg, a fülem sípolt és már a semmin röhögtem össze vissza. Az utolsó emlékem már az hogy Jungkook az ölébe kap és visz ki a kocsihoz, Jiminékkel a hátunk mögött. Beültetett az anyós ülésre, és miután annyit felfogtam hogy Kook még nem ivott semmit és józan beült a volán mögé és haza tartottunk de előtte gyorsan kitette Yoongiékat.

Jungkook szemszög:
Amikor elkezdődött az egész aukció nagyon izgatott lettem, meg szerettem volna szerezni szerelmemnek azt a nyakláncot, tudom hogy nagyon dögösen fog állni neki! Már javában mentek fel a licitek és én inkább úgy döntöttem nem iszok mivel valakinek haza is kéne vezetni és szerettem volna ha szerelmem jól érzi magát, de egy idő után annyit látok hogy Tae kezd egyre furcsábban viselkedni és olyan mintha melege is lenne. Ki is ment mosdóba és már mentem volna utána de pont akkor nyertem meg azt a nyakláncot ezért oda kellett menni egyeztetni és fizetni, egy dobozba oda is adták a piros drágakővel ellátott nyakéket. Taehyungot meg elkezdtük keresni, a WC-re tippeltem hogy még ott lehet és amikor megláttam hogy négyen épp cipelik kifelé szerelmemet a mosdóból ott elszakadt nálam a cérna. Fogtam a fegyverem és feléjük tartottam mire ordibálni kezdtem velük ami meg is tette a hatását, az egyiknek bele is lőttem a vállába amire mind a négy hülye ledobta a földre szépségemet és rohanni kezdtek. Ezen persze Tae csak röhögött, sejtettem hogy valami drogot adhattak be neki vagyis inkább az italába.
Azonnal oda rohantam hozzá és mivel úgyse tudna a kérdésemre értelmes választ adni. Felvettem az ölembe és kivittem a kocsihoz beültettem az anyós ülésre és én is beültem, Taehyung egész úton csak röhögött a semmin, Jiminéket gyorsan hazavittem.
Miután hazaértünk gyorsan lefektettem szépségemet és levetkőztettem majd beültettem a kádba egy jó forrófürdő kíséretében. Megmostam lassan szépen alaposan, eközben kéjesebbnél kéjesebben suttog a fülembe és mondja hogy milyen jó lenne ha itt helyben dugnám meg de én vele sose tudnék ilyet tenni!  Megfogadtam hogy szerelmemmel sosem csinálok semmi olyat amit ő nem akar. Ez arra is vonatkozik amikor be van drogozva, nem önmaga így ezt nem is fogom kihasználni! Persze azért mi is be szoktunk durvulni de akkor mind a ketten tudatába vagyunk annak mit teszünk.
Alváshoz csak az egyik pólómat adtam rá és egy alsót, tudom hogy szereti az én pólóimat hordani, azután én is gyorsan megfürödtem és még felvettem egy  alsót mivel csak abban szoktam aludni, befeküdtem szépségem mellé aki addigra már aludt is, nem tudom milyem drog volt ez de nagyon kiütötte! Óvatosan bújok hozzá nehogy felkeltsem, lassan karolom át derekát és bújok hozzá hátához és még egy puszit is nyomok tarkójára. Örülök hogy ő itt van nekem igaz nem átlagos körülmények között ismerkedtünk meg de azzal hogy egyesítettük a két maffiát egy erős szövetséget hozott létre a két család között és persze köztem és szerelmem között akit a már férjemnek tudhatok!


-

Ez most kivételesen egy hosszú rész lett igyekszem minél hosszabbakat írni! Még nem olvastam át de ígérem majd minél előbb sort kerítek rá!🤍

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: 3 days ago ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

Taekook | Vkook oneshotDove le storie prendono vita. Scoprilo ora