Alfám

286 21 8
                                    


A mai világba nem könnyű omegának lenni. Főleg nem ha fiú vagy! Nagyon sokan bántottak emiatt amiről nem is tehettem. A szüleim a falkavezérek és azt szeretnék ha egy erős alfa párom lenne, de a véleményem az alfákról elég hogy is mondjam.. megoszló. Álltalába mindig ők bántottak vagy a béták, emiatt is ékesítik hegek az alkaromat. Tudom hogy a szüleim tudják de mint mondtam ők a vezérek, sok dolguk van szóval velem sem foglalkoznak annyira. Őszintén szólva apám csalódott hogy nem alfa fia lett. Ezért mindig is egy szégyenfolt maradok számára. Anyám meg hát apám pártján áll... Mindig is irigyeltem az alfa-omega lelki társ kapcsolatot. Ők őszintén szeretik egymást! Nem úgy mint én! Aki senkinek se kellene.
Ma is éppen a szobámba feküdtem ahogy szoktam, mivel az ég világon semmi dolgom nincs. Az instát pörgettem, nézegettem a barátaim posztjait akik felettébb jól érzik magukat. Ők legalább szabadok. Egyszer csak valaki bekövetett, meg is néztem ki az. Valami Jeon Jeongguk, de privát a fiókja, mondjuk sokan követik. Mindegy is gyorsan vissza követtem és abban a pillanatba engedélyezte is. meglepően gyors...
Ez a posztja fogadott

 Ez a posztja fogadott

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeon.jeongguk97

Hamarosan esküvő 💍T

-
Ki az a T? nem értem! Biztos valami szép omega lány, vagy esetleg fiú... Mindegy is. Pedig olyan helyeees!!! Lassan elhatároztam magam hogy farkas alakomba elmegyek egyet sétálni, erre felbuzdulva el is akartam indulni de lefele menet szembe kerültem szüleimmel meg egy háttal álló idegennel. Felválta néztem szüleimre majd a helyes idegenre aki idő közbe megfordult.
Ohh baszki mostmár sejtem ki az a T...

-Tae drágám! hadd mutassam be a leendő férjed! Ő itt Jeon Jeongguk. A szomszéd falka fia, a mai naptól fogva jegyesek vagytok! és 3 hét múlva esküvő. Addig egy házban fogtok élni, ismerkedtek egymással! -szólal meg anyám

Én csak sokkosan meredek magam elé. Ezt nem hiszem el! De tényleg! Mivan? Én? Esküvő? Vele? Egyszerűen felfogni nem tudom, nem hogy elfogadni!
Bár mondjuk más választásom úgy sincs...
Jeongguk csak elmosolyodott, megfogta a kezemet és szájához emelte, és megpuszilta.

-Örülök a találkozásnak Taehyung! Remélem felhőtlen lesz a kapcsolatunk! -villantja ki nyuszi fogait, el kell ismernem aranyos...aranyos és szexi! ez tetszik!

-Uhh ööö sziaa... vagy mi- pirulok el

-Jól van Tae pakolj össze és akkor ma már költözöl is! Jeongguk már beköltözött, abban a másik villában fogtok lakni a két falka határánál.

Meg is indultam csakhogy Jeon nagyon szorosan szorongatta a kezemet még egy darabig, nem foglalkozva vele húztam magam után a szobámba hogy összepakoljak.

-Meg kell hogy mondjam, nagyon szép vagy! mázlistának érzem magam!-néz rám önelégülten

-Ez most szarkasztikus megjegyzés akart lenni? -nézek rá felhúzott szemöldökkel.

-Mi? Miért lenne az? -néz rám értetlenkedve.

-Ahh mindegy hagyjuk... -nézek el oldalra, és folytatom a pakolást. Nem nagyon szóltunk egymáshoz az elkövetkezendő fél órában amíg pakoltam. Összesen öt bőröndöm lett tele pakolva és legalább tíz doboz telt meg a holmijaimmal. Egy negyedórás út után meg is érkeztünk újdonsült házunkhoz. Nagyon szép!
Kook segített bepakolni és mint kiderült közös szobánk is lesz. De jó... Mire mindent kipakoltunk be is esteledett. Napközbe se szóltunk nagyon egymáshoz.
Épp a fürdőben vetkőztem hogy le tudjak fürödni de egy Jungkook rontott be hozzám. Mi van?! az alfák az agyukat nem használják vagy mivan?!
Nem szól semmit, csak a hátam mögé jött és átkarolt, hozzá teszem ő csak egy alsóban volt amíg én meztelen... Kicsit se pirultam el ááá dehogy... Lassan kezdte el nyakamat puszilgatni, majd áttért a vállamra, majd a fülemhez hajolt.

-Jobban meg szeretnélek ismerni-súgja majd miután ő is levette magáról az utolsó ruhadarabot betol a zuhanykabinba ahol most szembe fordított magával. A kezemet nyaka mögött összekulcsoltam majd sötétbarna szemeibe néztem.
-Azt szeretném hogy elmondj mindent magadról, tudom hogy nehéz bíznod bennem. Tudom hogy nem bízol az alfákba de meg szeretném tudni az okát -simít az arcomra amibe készségesen bele is bújok.

-Tudod sokan bántottak mert omega vagyok. Apám sose akart elfogadni, mindig egy szégyenfolt maradok az életébe és igazából anyám is ezen a véleményen van. Szavakkal rengeteget bántottak, ezért is nyúltam a pengéhez hátha az enyhíteni tudja a bennem lévő fájdalmat, de egy idő után már az se segített. -Lassan emeli fel kezemet majd a rajta lévő vágások hegeit szuggerálja majd kis idő után végig is csókolja azokat.

-Had legyek az aki begyógyítja a sebeidet! Én mindig is figyeltelek, mármint mindig is tetszettél de csak távolról figyeltelek. Én tényleg úgy gondolom hogy csodálatos és gyönyörű vagy! én lennék a legboldogabb ha az enyém lennél és tényleg egy valódi kötés alakulna ki köztünk. -erre csak halványan elmosolyodtam és megöleltem. A kis mondandója számomra nagyon sokat jelentett. Komolyan gondolja szavait aminek nagyon örülök.Lelkizés után gyorsan megfürödtünk majd ágyba is bújtunk. Jungkook ragaszkodott hozzá hogy átöleljen és ki vagyok én hogy ezt megakadályozzam.
Másnap egymás karjaiba keltünk fel. Úgy döntöttünk hogy farkas alakunkba elmegyünk egyet sétálni. Kooknak szép fekete bundája van és rózsa vörös szeme! Amíg nekem hófehér bundám és kék szemem. Legalább a fél napot kint töltöttük, egymást kergettük, játszottunk.
Olyanok voltunk mint a felhőtlen szerelmesek.
Lassan vissza battyogtunk házunkhoz. Rögtön vissza is változtam, csak egy bökkenő volt... nem volt rajtam semmi ruha. Kook ezt észre vette és ő is visszaváltozott. Egy huncut mosoly kíséretében felvett menyasszony pózba és felvitt a szobánkba, majd letett az ágyra.

-Olyan jó illatod van Tae! vanília! Imádom!

-Kookh -nézek rá vágy ittas szemekkel -nagyon görcsöl a hasam- majd pár könnycsepp is legördül az arcomon.

-Hahh Tae lázad van deh nem tudom visszafogni magam! Kérlek légy az enyém!

-Kook csak is a tiéd leszek és vagyok! -Azzal egy őrületes szeretkezésbe kezdtünk bele ami megjegyzem egy hétig tartott. Végül az esküvő is lezajlott ami bámulatosan szép volt! Jeon Jeongguk. Életem szerelme. Ő volt az aki megmutatta hogy léteznek még rendes alfák, és hogy létezik az igazi lelki társ kapcsolat.

-Szeretlek szerelmem -nézek rá mosolyogva

-Én is édesem! -majd egy lassú csókba forrunk össze.

-

Huhh hát mit ne mondjak jó hosszú részt írtam. Ez az első ilyen típusú sztorim de remélem tetszett💜  Még nem olvastam át szóval a hibákért bocsánat🥹

Taekook | Vkook oneshotWhere stories live. Discover now