Jungkook szemszög
-
Tae és én nagyjából 3 éve alkotunk egy párt. A megismerkedésünk a Youtube-nak volt köszönhető mivel ő egy eléggé híres modell itt Soul-ban sokszor láttam reklámokba, kivetítőkön plakátokon és már azokat nézve is belopta magát a szívembe. Persze a youtube-nak is sokat köszönhetek mivel azalatt a 5 év alatt elég sok feliratkozóm lett és ezzel is viszonylag híres lettem. Az évek során annak a 7 millió követőmnek is iszonyú hálás vagyok, nélkülük semmire se mentem volna. De a lényegre vissza térve, instagrammon pont egy liveot tartottam a rajongóimnak mikor is feltűnt hogy valaki írt nekem egy üzenetet. Kíváncsi voltam ezért a liveot pár perc után abba is hagytam. Rögtön az engedély kéréseimbe mentem de amit láttam az megdöbbentett. Megmondom őszintén életembe nem voltam olyan boldog mint akkor mert az a valaki nem más volt mint Taehyung. Meg ha jól láttam be is követett. Az üzenetbe annyi állt hogy szeretne velem ismerkedni amire hülye lettem volna nemet mondani ezért meg is egyeztünk egy nem túl feltűnő parkban. Sokat beszélgettünk és végül elhívtam egy randira, amire természetesen igent mondott. Persze a kapcsolatunkat titokba tartottuk mások előtt. De amikor publikus helyen voltunk maszkba meg sapiba hogy ne legyünk felismerhetők akkor a kézfogástól meg szerelmes szavaktól sem vontuk meg egymást. Már összeköltöztünk, egy elég nagy luxus lakást vettünk. Az egyik szobát nekem berendezte stúdiónak ahol fel tudtom venni a megfelelő tartalmakat. Meg persze magának egy nagy szobát amibe beleférnek a cuccai. Taetaet nagyon szeretem, és ez a 3 év nagy változást hozott az életembe, jó értelembe.
A jelenre vissza térve most is egy liveot kezdtem el külön féle dolgokról beszéltem és megkérdeztem az army-kat hogy hogy vannak, néha válaszoltam a feltett kérdésükre. Tae épp forgatáson volt és nem tudom hogy látta e vagy sem hogy épp élőzök szóval remélem nem fog benyitni, mert ha igen akkor azt fogalmam sincs hogy magyarázom ki magam. Belefeledkezve a témákba mondtam a magamét amikor azt az ajtó csak úgy kivágódott és egy sírós Taehyung jött be rajta. Rémülve néztem páromra majd a telefonomra mert azon még ment az élő, ezért egy gyors köszönés után kikapcsoltam és zokogó szerelmemhez mentem.-Mi a baj Taetae? Bántott valaki? -törlöm le könnyeit, majd nedves arcára puszilok.
-Ma kaptam egy új fotóst, Jacksont mindenki előtt nagyon kedves volt meg normális, és amint kettesben maradtunk próbált rám mászni -szipogott- de ő erősebb volt, mielőtt majdnem megerőszakolt Jimin ránk nyitott és felpofozta majd a főnök elé vitte aki kirúgta de én-én úgy féltem Kook -zokog tovább, ha találkozok azzal a Jacksonnal esküszöm úgy felképelem! Mit képzel ez?!
-Shh nyugi Tae nincs gond. Mostmár itt vagyok és nem lesz semmi baj. -simogatom haját-Bocsi hogy csak úgy betörtem a liveodba. Nem láttam. -nézett rám boci szemekkel.
-Semmi baj szívem. -hintek egy apró csókot szájára amiből egy érzelmes csók lett.
-Figyelj Kook gondolkoztam. Mi lenne ha a te rajongóidnak elmondanád hogy mi egy pár vagyunk. Jinnel a főnökömmel megbeszéltem és neki nincs vele gondja ha megtudják.
-Hmm.. rendben - és egy hálás mosollyal ajándékozom meg majd egy újabb szerelmes csókkal. -Akkor most be is kapcsolok egy liveot, magyarázattal tartozok nekik a nemrég történtekért. -Erre csak bólintott párat majd telefonomat elővéve kapcsoltam be az élő adást.
-Sziasztok tudom magyarázattal tartozom a nemrég történtekért. Ez egy rövid live lesz de a lényegre térve Taehyung masnéven V-t azért láttátok nálam mivel egy párt alkotunk már három éve és igen, meleg vagyok, aki ezért le akar rólam iratkozni az tegye, de aki továbbra is velem tart és támogat annak nagyon hálás vagyok. -közben Tae is bejön mellém.
-Nagyon köszönöm hogy itt vagytok Kooknak és támogatjátok őt. -Mosolygott a kamerába majd adott egy gyors csókot a számra -Ja és még valami aki bántani meri az én Kookiem-at annak velem gyűlik meg a baja -nézett szúrósan a kamerába.
-Na jólvan te vadmacska -puszilok arcára -Na mára ennyi lenne army-k sziasztook- köszönök el majd teszem le telefonom az asztalra.
-Gyere cicám most megszeretgetlek. -veszem fel az ölembe amit nevetve tűr közben meg is csókol, amibe bele is mosolygok. Nagyon szeretem az én tigrisem, és ez örökre így is marad!Régen nem volt rész🥲 de itt van egy új remélem azért tetszett, a hibákért elnézést még nem olvastam át de minél elöbb igyekszek ezt megtenni🩷 addig is szép estét nektek💜