Az egyetem unalmas, vagyis ha arra a szakra jársz amire szeretsz akkor persze jó de ha a szüleid kényszerítenek rá hogy ide gyere akkor nem a legjobb. Ez az első évem itt és keményen kell tanulni ugyanis a szüleim ügyvédnek szántak, ellenkezni meg nem tudtam. De félre téve a családom térjünk rá a szobatársamra, Taehyungra. Ő számomra mindig is egy talány volt mert sose járkált pólóba vagy akár a pulcsinál rövidebb ruházatokba. Lassan közeleg az év vége és a nyár is már javába itt van de mindig garbóba mászkál vagy egy laza sálat köt a nyakára. Sose akarja nekem elárulni pedig szerintem jó viszonyt ápolunk egymással. Való igaz nem beszéltünk ebben az egy évben olyan sokat de a tudtára adtam hogy bennem megbízhat. Bántalmazás jeleit nem láttam rajta aminek örültem de amikor rákérdezek látom hogy hazudik. Jó emberismerő vagyok.
Amióta megláttam elhatároztam hogy mindent megteszek érte, első látásra megfogott benne valami de ő sose engedett közelebb. Nagyon szeretném tudni hogy mit titkol előlem és ha még nem is tudom az okát akkor is szeretnék segíteni neki valahogy.
Egyik este mikor elaludt, hozzáteszem akkor is hosszú ujjúba aludt óvatosan megnéztem mi van a kezén és amit láttam az elborzasztott. A kezén az erek feketék voltak és az alkarján vágások sokaságát láttam. Egyszerűen felfogni nem tudtam. Azonnal visszamentem a saját ágyamhoz és felkapva a telefonom elkezdtem rákeresni. Sok lap azt írta hogyha nem találja meg a szerelmét húsz éves koráig akkor meghal. A tünetek is passzoltak. Annak is a tudatában vagyok hogy Tae egy hónap múlva tölti be, tehát akkor sietnem kell de gyorsan! Egész este nem tudtam aludni, azon agyaltam hogy tudnék közelebb kerülni hozzá. Hamar reggel lett ma nincs suli tehát mind a ketten itt maradunk a koliba.-Hogy vagy ma Tae? -kérdezek rá kíváncsian
-Öö hát egész jól köszi- süti le szemeit -látom hogy hazudik
-Hazudsz -nézek rá komolyan -Tae tudod hogy nekem bármit elmondhatsz! Látom hogy nem vagy jól te mégis úgy teszel mintha jól lennél! Ne hidd azt hogy nem láttam a csuklódon a fekete ereket! Rá is kerestem és nem érdekel mit mondasz, segíteni fogok neked csak mondd el mi történt! Egy éve ismerlek és szerintem vagyunk olyan jóba hogy elmondjad hogy mi van veled.
Lassan kezdtek el szemeiből folyni a könnyei, megfogtam arca két oldalát és hüvelyk ujjammal letöröltem őket.
-Tudod nem azért nem mondtam el mert nem bíztam benned, hanem azért mert nem akarok a terhedre lenni! Szerintem már te is tudod hogy ezt az átkot csak szerelemmel lehet megtörni és szerintem te nem vonzódsz a fiúkhoz.
-Miért nem kérdeztél rá? Csak hogy tudd a fiúkat szeretem, és téged már év eleje óta kinéztelek magamnak. Megengeded hogy többek is legyünk mint barátok? -nézek rá mosolyogva
-Már hogyne akarnám -mosolyodik el, lassan fonom dereka köré kezemet és ő sem tétlenkedik a kezét szorosan nyakam köré fonja.
A napok nagyon gyorsan teltek, túl gyorsan. Az a bizonyos nap csak közeledett Taehyung állapota meg rosszabbodott, már a nyakán is jobban látszódtak a fekete erek mint az elején. Sokkal gyengébb is lett. Mindig próbálom bíztatni, már azt a bizonyos szót is kimondtam de ő még ezt nem viszonozta.
Óvatosan fektetem az ágyra szerelmemet és lassan végigcsókolom nyakát majd az arcát végül szájára hintek egy csókot amit viszonoz is. Holnap lesz az a nap. Nagyon félek hogy végleg elveszítem!
A végén szemezek vele egy kicsit majd még egy csókot akarok tőle lopni de ő ezt megakadályozza és a számra suttogja azt a sokat jelenő szót.-Szeretlek Gukk! -Erre a szemeim könnybe lábadtak de nem volt sok időm Taehyung hasa nagyon erősen elkezdett görcsölni. Nyugtatgattam, simogattam ahol csak tudtam. Ez biztos hogy az átok! Néhány perc múlva szerencsére vége lett, Tae kétségbeesetten nézett rám de én is hasonlóan néztem rá. Megnéztem a csuklóját ahonnan eltűntek a fekete erei de a nyakáról is!
-Kicsim sikerült! -Ölelem meg
-Ighen -sír fel -Köszönöm Gukk nagyon nagyon köszönöm! -ölel szorosabban
-Nem kell megköszönnöd szerelmem, én itt leszek neked örökké.
-
Remélem tetszett💜
Még nem olvastam át szóval ha hibát találtok benne bocsánat!:')