Elegem van az életből, mindig csak a szar részét kapom mindennek. Még amikor egy kicsit is jóra fordulna valami az is rosszra fordul. Még a szerelem is. Elég mély ponton vagyok most és ebből a gödörből nem lehet már vissza rángatni. Eldöntöttem hogy egy ember miatt véget vetek mindennek, és ez a személy nem más mit Jeon Jungkook. Azt hiszi megcsaltam, de nem így volt. Jiminéknek is elmondtam hogy mi történt és ők is velem értettek egyet. Csak Jungkook olyan önfejű hogy meg sem hallgat és ki is viharzik közös házunkból. Megnyitottam a telefonom és a jegyzettömbbe beleírtam az igazságot ami valójában történt és leraktam a nappaliban lévő asztalra.
Lassan a fürdőbe sétáltam és a kádba elkezdtem vizet engedni. Levettem magamról ruháimat és beleültem a langyos vízbe. Átgondoltam mindent hogy még miért tudnék élni, de rájöttem senkiért se. Jimin és Yoongi meglesznek nélkülem is és hamar elfelejtenek.
Lassan kezdtem el lebukni a víz alá és amint a legaljára értem lassan engedtem ki a bent maradt levegőmet. Nem tudom mennyi ideje lehetek lent de minden elsötétült és nem érezek semmit.
Egyszer csak hirtelen jön a fény és köhögni kezdek. Jungkookot látom magam előtt, közben vizet köhögök fel.
-Tae jól vagy?! Istenem! -sírt fel és amint látta hogy ki köhögtem az összes vizet, megölelt. -Én annyira sajnálom Taehyung hogy nem hallgattalak meg! Akkora egy barom vagyok! -fogta meg arcom és megcsókolt amit kis idő után viszonoztam.-Kook..
-Cshh most ne beszélj! Pihenned kell-közben felvesz menyasszony pózba és a hálónkba visz. Ott felad rám egy pólót az övéi közül majd a saját szekrényemből egy alsót is rám ad. Ő is leveszi a ruháit és csak egy alsó marad rajta. Befekszünk az ágyba, egymással szembe, és lassan az arcomra simít amibe belebújok.
-Tudod Tae -kezd bele -újra kellett élesztenem téged. Nagyon megijedtem amikor a kádban találtalak meg. Soha többé ne csináld ezt, kérlek! -néz rám könyörgően.
-Szeretsz még? -kérdezem meg hallkan
-Persze hogy szeretlek, mindennél jobban szeretlek életem! Csak feldúlt voltam. Te is tudod hogy hirtelen haragú vagyok.Újra tudnád velem kezdeni? -kérdezi reménnyel teli szemekkel
-Igen Kookie -majd lassú szerelmes csókot váltottunk.