-Jungkook ne hagyj itt, kérlek! -könyörögtem páromnak de őt nem hatotta meg.
-Nem érdekel Tae elegem van, láttam amit láttam és nekem elegem volt Jiminből meg belőled is, végeztem veled -azzal fogta magát és a cuccait és itt hagyott. De ennek már 1 éve. Azóta bérgyilkosnak álltam én vagyok Dél-Kórea egyik leg híresebb bérgyilkosa. Eddig senki nem kapott el és nem is fognak. Alapból úgy kezdődött az egész akiket együtt láttam Kook-al azt mind megöltem de még ha csak véletlenül is össze találkozott valakivel azt is megöltem még mielőtt jobban össze ismerkednek vagy hasonlók. Jungkookie az enyém és nem hagyom hogy valaki elvegye tőlem. Megpróbáltam vele beszélni de elkölözött Busan-ból és Soul-ba vett egy apartmant. És ezeket honnan tudom? hát mindig szemmel tartom hogy mit csinál.
Aztán páran felkerestek engem maffiákból és így lettem én a leg félelmetesebb bér gyilkos. A munkámat remekül végzem és sosem vagyok magam után semmi jelet de ha Kook közelében ölök meg valakit akkor mindig egy V-t rajzolok valahova. Ez egy figyelmeztetés számára.A mai napom elég nyugisan telt de amint megláttam hogy szerelmem házáből egy férfi lép ki mit ne mindjak jol nézett ki nem kérdés de elég zilált kinézete volt a haja kócos és az öve ki is volt csatolva. Nálam betelt a pohár és fogtam egy kést (amit mindig magamnál tartok) és elkezdtem behúzni őt egy sikátorba. Ott elkezdtem sírva szurkodni és mindefét ordibálva neki hogy biztos miatta hagyott el engem Jungkook meg még pár hasonó dolgot. De amint megláttam ki áll mellettem ledermedtem.
És ha hiszitek ha nem Jungkook volt az, remek!-T -tae -ejtette ki a nevemet hallkan
-Inkább nem mondj semmit -töröltem le könnycseppeimet. Nem akartam rá nézni, nem akartam látni a csalódott arcát.
-Mit műveltél?! kérlek adj valami magyarázatot miért csináltad ezeket, tudom hogy te ölted meg azokat az embereket akik a közelembe kerültek!-sírt fel hangosan
-Tudod miután elhagytál egy félreértés miatt és nem engedted hogy elmondjam mi volt igazából csak így tudtam megoldani hogy végre figyelj rám és nem akartam hogy valaki a helyembe lépjen mint ez itt -mutattam a földön fekvő halott pasasra
-Mi? -Nézett rám sokkolva. -Ő a minkatársam volt és nemrég megerőszakolták és mivel az én házam közel volt így felhívott hogy bejöhet e. És azért ment ki így mert szégyellte magát és elfutott!
-Oh -Mondom lehajtott fejjel
-Most jobb ha inkább velem jössz és megbeszelünk mindent ahogy eredetileg is kellett volna -közben karomra fogott és elkezdett a háza felé húzni.
Be is értünk a házba ott leültünk a kanapéra és egymással szembe fordultunk.
-Nos akkor mi volt még anno Jiminnel? -kérdezte felhúzott szemöldökkel.
-Tudod te is hogy Jimin ez egyik legjobb és legrégebbi barátom és aznap amikor megláttál minket Jimin részeg volt. Összeveszett Yoongival és piába folytatta a bánatát és átjött hozzánk. És amikor megláttad hogy megcsókolt utána rögtön ellöktem. En csak is téged szeretlek!
Jungkook csak bűn bánóan nézett rám -Sajnálom hogy nem hallgattalak meg előbb -szipogott -és azt is sajnálom hogy miattam lett ez belőled -itt már szó szerint zokogott és én fogtam és nem érdekelve hogy összevérezem megöleltem. Nekem most csakis ő számít. Ő nekem a leg fontosabb jelenleg.
Miután megnyugodott óvatosan rásimított az arcomra amibe készségesen belebújtam. Most olyan mint régen.
-Gyere, engedek fürdő vizet és akkor együtt megfürdünk mit szólsz?
-Nekem okés
Életem szerelme elment elintézni a fürdő vizet addig én elkezdtem levetkőzni. Amint ezzel megvoltam mentem is utána a fürdőbe. Halkan oda osontam és átöleltem hátúlról.
-Ügye tudod hogy nagyon hiányoztál -biggyesztem le alsó ajkam és utána puszikkal hintem be nyakát.
-Igen tudom -közben szembe fordul velem - te is nekem édes. -közben levettem róla a pólójat azután szépen sorjában vettem le róla ruha darabjait. Mit ne mondjak már hiányzott ez a látvány, ahogy itt áll előttem eszetelenül. Ennél nincs is jobb. Elkezdett felém közeledni és lassan hajolt ajkaimra amit készségesen viszonoztam. Amint elfogyott a levegő beültünk a kádba és Kook elkezde lemosni rólam a megszáradt vért.
fürdés után:
-Tudod Tae nagyon szeretlek -közben átölel -és megígérem bármi történjen is minig meg foglak hallgatni és örökké szeretni foglak.-Úgy legyen Kook, és én is nagyon szeretlek - szorosan átölel és mostmár újra egy szerelmes párként hajtjuk álomra a fajünket.
Meg is lennék ez új résszel!💜 Remélem azért tetszett:3 Még nem olvastam vissza szóval ha helyesírási hibát találsz benne azért előre is bocsi❤️