,,Dobrý den, pane, znovu vám připomínám, že v jedenáct máte velmi důležitou schůzku s akcionáři, žádný úlet nebude tolerován."
Sebevědomě jsem nakráčela do kanceláře pana Caluma Savegiho, generálního ředitele firmy Savegi Corporation, která se zaměřuje na bezpečnostní systémy. Na sobě jsem měla kostýmek krémové barvy, černé lodičky, bílou halenku a velké dioptrické brýle na nose, rukou jsem si nervozně uhladila mé neposedné hnědé vlasy a mhouřila jsem oči na velké kožené křeslo, které bylo otočeno čelem k prosklené zdi s božím výhledem na Washington.
Pan Savagi se otočil a oplzle si mě prohlédl, jazykem si navlhčil rty a mě přejel mráz po zádech.
SAKRA! Už to zase dělá. Moc dobře ví, jak na to s muži jsem, bohužel je mi 25 a jsem stále panna, což je panu Savegimu víc, než jasné. Na pracovním pohovoru před čtyřmi měsíci, jsem byla ještě nesmělejší a díky tomu, co jsem se ve firmě naučila, jsem se stala průbojná a naučila jsem se ignorovat - aspoň jsem si myslela, že ignoruji - narážky pana Savegiho kdykoliv, kdy mě viděl.
Nejsem typ člověka, co by si potrpěl na lichotky, člověku jako mě se lichotek moc nedostaví. Obnošený kostým, velké brýle, nemožný účes. Zvykla jsem si, nejsem tu proto, abych si den zpestřovala sexem, ale abych tu pro sebe něco dokázala, vydělala si peníze a pak odsud odletěla, někam hodně daleko, daleko od pana Savegiho.
Savegi
,,Catrine, dneska vypadáte víc, než chutně."
O bože, vypadá víc, než to. Jak já bych jí chtěl ochutnat, chtěl bych cítit její horkost v klíně, chtěl bych slyšet jak vzdychá v mé náruči a jak mi říká, abych nepřestával.
Všiml jsem si, jak protočila oči, to jsem na ní miloval. Jak je nedobytná, jak je neoblomná a jak neroztáhne nohy pro každého.
Na našem pohovoru to byla malá, nesmělá, šedá myška, ale za tu dobu co pro mě pracuje, se z ní stala žena hodná naší firmy.
,,Milé, ale máme úplně jiný program." zamračila se a hodila mi desky s program na stůl. ,,Co takhle program podle mě?" zeptal jsem se a vstal se židle, stoupl si za ní a položil jí ruce na boky. Cítil jsem to, jak přitom zavřela oči, jak se uvolnila, jak se jí zrychlil tep. Tak sladká.
Byla to jen vteřinka, hned se vrátila ta stará Cathrine a praštila mě přes ruce. ,,Jste jak malé dítě, furt by jste chtěl to, co nemůžete mít." zakřenila se a začala mi vykládat jednotlivé plány dne. Na to jsem neměl vůbec pomyšlení, měl jsem před očima nahou a sténající Cathrine.
Ze snění mě probudilo zvonění telefonu na pracovním stole Cathrine.
Cathrine
Z výkladu mě přerušilo zvonění telefonu, položila jsem desky na stůl a zvedla ho. ,,Dobrý den, kancelář pana Caluma Salvegiho, u telefonu Catherine, jak vám mohu pomoci?" odříkala jsem svojí dokonale naučenou větu a hned jsem protočila oči, volala Andrea.
Andrea byla jedna z Calumových milenek, byla to ta typická krasotinka. Vysoká, velký prsa, štíhlá, 90-60-90, blonďaté vlasy, tuna make-upu. Párkrát jsem něco zamumlala a pak si rukou zakryla sluchátko. ,,Pane, je tu Andrea, mám ji poslat nahoru?"
Z tváře pana Salvegiho se stala tvrdá maska, nic neříkající, jen jemně pokynul. ,,Ano, můžete dál." odpověděla jsem Andree a položila sluchátko. ,,Máte 20 minut, víc ani ťuk." Sykla jsem a zatáhla výhled ven a okolní prosklené strany kanceláře. Nasupeně jsem odkráčela do své menší kanceláře a práskla jsem s deskami o stůl. Udělala jsem si kafe a čekala jsem, až se ti dva vyblbnou.
Savegi
Tohle jsem neměl v plánu. Teda měl, ale nechtěl jsem, aby o tom Catherine věděla. Chtěl jsem jí dokázat, že tak nějak o ní mám zájem, ale když ona je tak paličatá, že by mi nedala ani kdybych byl poslední muž na zemi. Když já jí tak chci, nevím, co proto mám udělat.
Catherine zatáhla a beze slova odešla, jestli bude mít takovou náladu celý den, tak to to radši dneska zabalím úplně.
Neuběhlo ani pět minut a někdo klepal na dveře kanceláře, ani jsem nemusel říkat dále a vstoupila vysoká, velmi přitažlivá blondýna. V kalhotech mi okamžitě zacukalo.
Jistě, toužím po Cathrine, ale i já mám svoje potřeby. Beze slova přešla doprostřed místnosti, rozepla si černý kabát nad kolena a ukázala mi tak svojí pravou, nahou krásu.
Vstal jsem, mlsně si navlhčil rty a pohledem jí přikazoval co má dělat. Andrea věděla, co se mi líbí, já zas věděl, co se líbí jí, proto jsme ani nemuseli mluvit, okamžitě pochopila.
Klekla si na kolena, přitáhla si mě za opasek a začala mi ho sundávat, rychlými tahy mě ho zbavila, potom i kalhot, dokud jsem nestál jen v trenkách, ve kterých se moje chlouba tak nepříjemně mačkala.
Rukou mi něžně přejela po bouli na trenkách a já zaklonil slastí hlavu, tohle je přesně to, co chci.
Stáhla mi trenky a její zkušenou rukou mi přejela po celé déle, několikrát to zopakovala a jemně se přisála na špičku penisu. Zavzdychal jsem, byl jsem tak nadržený. Chytil jsem jí za hlavu a zajel jí celým penisem do pusy. Andrea ho poslušně sála, laskala, líbala, já si jen udával tempo, zavřel jsem spokojeně oči a užíval si to.
Andrea stále používala pusu, přidala do toho i ruku a to jsem začal lehce vzdychat, zrychloval jsem tempo, až jsem pocítil ten sladký vrchol, kdy jsem se jí udělal do pusy, poslušně vše spolykala a já si rukávem košile otřel kapičky potu na mém čele.
Spokojeně se usmála. Chytil jsem jí za ruku a vysadil na můj pracovní stůl, položil jí na něj zády a roztáhl nohy. Tak vlhká. Neměli jsme žádnou předehru, nebyl jsem něžný, to jsem neměl ve zvyku.
Párkrát jsem jí palcem přejel po klitorisu, zavzdychala a nepatrně se ošila. Očima jsem jí přikázala, aby se nehýbala, hned pochopila. Kroužil jsem okolo její štěrbinky, párkrát pohladil její klitoris a pak do ní zajel dvěma prsty. ,,Ah, ano." slastně vzdechla a já pokračoval v jejím prstění. Přisál jsem se na její klitoris, rukou jí pořad prstil a užíval si, jak se svíjí v křeči slastě.
Viděl jsem, že už bude, přestal jsem a přitáhl jsi jí tak, že byla zadečkem na hraně stolu.
Nechtěl jsem čekat, tak moc jsem to chtěl a potřeboval. Vzal jsem si svojí chloubu do ruky a nasměroval do její štěrbinky, jedním plynulým tahem jsem do ní vnikl a začal přirážet. Tvrdě, nelítostně. Věděl jsem, že to tak má ráda, že to tak mam rád já. Užíval jsem si ten mlaskavý zvuk, když jsem do ní bušil, užíval jsem si jak pode mnou vzdychala, jak se svíjela a jak říkala moje jméno. Na okamžik jsem si představil Cathrine, byla to ale jen chvilková slabost.
,,Už budu." vzdychla Andrea a já přidal na tepu. Pár přírazů a už to taky nevydržím. Cítil jsem, jak se Andree začali klepat nohy a jak se prohnula v zádech. Stahy v její vagíně mě dovedli k orgasmu, vzdychl jsem slastí a udělal se do ní.
Těžce jsem oddechoval a vyčerpaně jsem se posadil do židle. Aspoň něco pozitivního na dalším posraným dnů.
ČTEŠ
Dvanáct pravidel touhy
Teen FictionJaké to je, být nejchytřejší člověk ve firmě, která překypuje extravagancí, luxusem, s příměsí sexem na pracovišti? Není jednoduché být šedou myší v tak ,,unikátní" společnosti. Catrice Vangeová, 25 let, trpí sexuálními narážky od svého šéfa, pro kt...