Horečka

20.3K 545 11
                                    

Catrine

Z kanceláře jsme s panem Savegim odcházeli mlčky, neměla jsem náladu na další jeho hloupé narážky. Už to, že jsem souhlasila, že s ním půjdu na oslavu jeho sestry, bylo tak nějak... divné. Co si asi pomyslí, když tam svého bohatého, krásného a úspěšného bratra uvidí s prostou sekretářkou. Nejradši bych se zavřela doma, u nějakého dojáku s kýblem zmrzliny. 

Na ulici jsem přivolala služební auto, společně jsme nasedli a odjížděli jsme do centra města, kde jsme měli schůzku s akcionáři. Bylo šílené horko, byla jsem nevrlá, nechtěla jsem aby na mě kdokoliv mluvil. Celou cestu jsem se koukala z okna, dokud jsme nepřijeli k restauraci Zlatý Drak, kde jsme se měli sejít.

Vystoupila jsem, urovnala jsem si sukni, která se mi nebezpečně sunula ze stehen. Cítila jsem jeho pohled na mém zadku, nepatrně jsem se ušklíbla a sebevědomě jsem kráčela k terase, kde jsme viděla známe tváře akcionářů.

,,Dobrý den." přinutila jsem o profesionální úsměv, podala jsem všem ruku a vybídla je, ať se usadí.


Calum

Kráčel jsem za Catrine, pohled upřený na její krásný, oblý zadeček. Jak rád bych ho hladil, líbal, laskal. Začal jsem cítit těsno v kalhotech. I když se Catrine neoblíká podle poslední módy, i tak jí to vždy sluší. Nevím, jestli je to tím oblečením, nebo tím, že pro ní mám prostě slabost.

,,Dobrý den." napodobil jsem Catrine, podal si se všemi ruku a usadil se. ,,Pro začátek si něco dáme, ne? Viděl bych to na něco hodně chlazeného a ostřejšího." viděl jsem, jak mě Catrine probodávala pohledem. Já jsem šéf ve své práci, takže si v pracovní době mohu dělat co chci. Catrine to s tou výchovou přehání.

Čekal jsem, než přijde číšník a objednal. Zbytek setkání probíhalo v pracovním duchu. Musel jsem uznat, že Catrine ví, co dělá. Nikdy jsem nevěnoval pozornost tomu, jestli má s touhle prací zkušenosti, ale její vyjednávací schopnosti mě ohromili, navíc to, jak dokáže podat věc, čistě a jasně, jak dokáže zpracovat podklady, ohromující.

Schůze se blížila ke konci, ale moje těsno v kalhotech bylo pohoršující. Catrine seděla blízko mě, opatrně jsem jí položila ruku na holé koleno tak, aby to nikdo neviděl. Cítil jsem, jak se nepatrně nadechla a zpozorněla, ale nedala na sobě nic znát, úžasné.

Catrine

Cítila jsem, jak mi Calum položil ruku na koleno. Překvapilo mě to, ale bylo to příjemné, takovým dotykům se nebráním. 

Začal mi prsty přejíždět po koleně, nepatrně se dotknul i stehna. Nebránila jsem se, bylo to uvolňující. Poté se přesunul na stehno, hladil ho a občas i zmáčknul. Udržovala jsem si profesionální úsměv, sice tam s námi nikdo nebyl, akcionáři se museli poradit v soukromí, klidně bych si přála, aby tam zůstali o dost déle.

Vyhrnul mi sukni tak, že mi byla vidět půlka stehen, které mi zakrýval dlouhý ubrus, byla jsem za něj ráda. Calum si přisunul židli ještě blíž, prsty byl teď u lemu mých kalhotek, obkroužil ho a zajel mi víc do klína.

O bože.

Poposedla jsem si a zatnula ruce do židle. Calumovi prsty mě hladili po rozkroku, kroužili kolem pošteváčku, i dráždění přes kalhotky je tak sakra příjemné. Zkousla jsem si ret, ale neodvážila jsem se na Caluma ani podívat. Opatrně mi odhrnul kalhotky a začal mě znovu dráždit. Nejdřív mi obkroužil klitoris, po té ho chytil do dvou prstů a lehce ho zmáčkl. Potlačila jsem výkřik, odsunula se od Caluma, urovnala jsem si sukni a dlouhými kroky jsem pádila směrem k dámským toaletám.

Naštěstí tam nikdo nebyl, opřela jsem se dlaněmi o umyvadlo a zrychleně dýchala. Ucítila jsem silné ruce kolem mého boku, vylekaně jsem se otočila.

,,Takhle mi utéct, že se nestydíte Catrine. Nerad nechávám rozdělanou práci." blýskl po mě svým lišáckým úsměvem a znovu mi začal vytahovat sukni. ,,Vážně, pane? A co třeba horda papíru ve vaší kanceláři, to je taky rozdělaná práce." zamračila jsem se ale neudělala jsem nic, abych ho zastavila. 

,, Pořád myslíte jen na práci." pokáral mě a rukama mi hladil vnitřní stranu stehen. Nejdřív mi po nich přejížděl prsty, pak dlaněmi, nakonec mě vysadil na pult s umyvadly a stehna mi posel nepatrnými polibky. Zaklonila jsem hlavu, cítila jsem teplo v klíně a měla jsem zrychlený dech. Vsadila bych se, že se mi zvýšila i teplota. To mi vůbec nevadilo, věděla jsem, že nebudu schopna mu odolat, že neřeknu ne.

Calum mi vysunul sukni až nad zadek, zkušenýma rukama mi opět přejížděl po rozkroku. Z mých úst vyšel nepatrný sten, to Caluma povzbudilo aby pokračoval. Začal mi stahovat kalhotky, nadzvedla jsem se mu abych mu pomohla, pak ke kalhotkám přičichl. ,,Bože, Catrine, vy tak krásně voníte. Vsadím se, že i tak stejně chutnáte." než jsem mohla cokoliv říct, Calum mi jazykem pohladil můj klitoris. Vzdechla jsem a nepatrně jsem se prohla v zádech, pokračoval v dráždění, líbal mi ho a sál, bylo to tak příjemné, odměňovala jsem ho tichými vzdechy. Viděl, že mi jazyk nestačí, tak zapojil i prst, opatrně mi jeden strčil do mojí dírky tak, aby mi neublížil. Věděl, že jsem panna, nechtěl mě připravit o mojí poctivost, jen mi udělat dobře. Dráždil mě jazykem a prstem a já cítila, že už to dlouho nevydržím. Můj vrchol se blížil, zatnula jsem ruce a prohnula se v zádech. Párkrát mi přejel jazykem po klitorisu a já vybuchla. Vlna orgasmu mě prudce zasáhla, cítila jsem ho v celém těle. ,,O sakra, Calume." vykřikla jsme, nohy se mi klepali a prudce jsem oddychovala. 

,,Měl jsem pravdu, chutnáte vážně skvěle."

Dvanáct pravidel touhyKde žijí příběhy. Začni objevovat