Omlouvám se, že dlouho nebyl žádný díl, ale dlouho jsem rozmýšlela, jestli je nechám pouze v sexuálním vztahu, nebo tam bude i krapet romantiky. Určitě to nechci na motivy 50 odstínů, chci, aby hlavní hrdinka měla svoje názory, mohla je prosazovat a dělat si věci po svým.
Neměla jsem slov. To, co se stalo bylo zároveň tak božský, ale i pěkně na hovno. Odstrčila jsem od sebe Caluma, oblékla se a se skloněnou hlavou jsem rychlým krokem utíkala ven z obchodního domu. V tu chvíli mi bylo všechno jedno, jen abych už byla pryč z dosahu Caluma. Jedno jsem věděla, že se to prostě posralo.
Na ulici jsem si zavolala taxi a nechala Caluma a proklaté kabinky za svými zády, přála jsem si být u sebe doma, smýt ze sebe všechnu tu rozkoš a špínu dnešního odpoledne, které jsem na sobě cítila a přichytával se na mě jako prach na odloženém nábytku. Připadala jsem si tak zneužitá a zároveň zcela naplněná.
Taxi mě dovezl k malému domku, daleko od centra, zaplatila jsem a poděkovala jsem. Z velké hnědé kabelky jsem začala lovit klíče, které jsem samozřejmě nemohla najít, měla bych si na ně pořídit nějaký alarm. Naštěstí jsem je vylovila až na dně, otevřela jsem si a rychle zapadla dovnitř. Kabelu s klíči jsem položila na botník a v koupelně jsem si napustila plnou vanu horké vody, do které jsem přidala koupelovou sůl, voněla po moři, čerstvém vzduchu a relaxaci.
Ponořila jsem až po bradu do vody, zavřela jsem oči a přemýšlela nad vším, co se dneska stalo. Calum, Calum a zase jenom Calum. Oklepala jsem se, musím přece myslet na něco jiného, ale stále jsem na sobě cítila jeho velké, pevné ruce a jeho sladké, ale velmi, velmi, velmi zkušené rty. Příjemné horko se mi začalo rozlévat v klíně, když jsem si představila jak jemně mi mačkal má prsa a jak si s nimi hrál.
V duchu jsem se pokárala, že myslím na tak přihlouplé věci a radši jsem si umyla tělo i vlasy, zabalila jsem se do huňatého županu a v kuchyni si udělala hrnek přeslazeného kakaa. Řekla jsem si, že na tu oslavu půjdu, budu se na všechny co nejvíc usmívat, hodím do sebe pár sklenek šampaňského a vytratím se domů. Hrdě jsem se poplácala po rameni nad skvěle vymýšlením plánem, tak jsem si zapnula počítač, že budu ještě chvíli pracovat. Přečetla jsem si pár e-mailů, odpověděla na nějaké telefonáty a každou chvilku jsem kontrolovala čas.
Když se na hodinách objevila šestá hodina, začala jsem se připravovat. Rozčesala jsem si vlasy, vetřela jsem do nich olejíček, který jsem dostala minulý rok k narozeninám, s celou sadou kosmetiky pro vlasy. Nikdy jsme ji nevyužila, ale teď jsem měla pocit, že bych měla. Mezitím, co se mi olejíček vpíjel do vlasů, jsem si namazala obličej svým oblíbeným krémem, jemně ho přepudrovala, nanesla si trošku zdravíčka na tváře, zvýraznila oči řasenkou a to celé jsem završila světle růžovým leskem na rty. Oblékla jsem si černé spodní prádlo se silonkami, přes ně přetáhla béžové šaty s černými lodičkami. Vlasy jsem si svázala do drdolu, lehce se navoněla parfémem od Chloe, zase dárek k narozeninám, prostě tyhle věci normálně nepoužívám.
Kolem půl osmé mi zazvonil mobil, nemusela jsem ani číst jméno na displeji, věděla jsem, že volá Calum. Nechala jsem to chvilku vyzvánět a sbírala jsem svojí hrdost, která ještě zůstala v těch převlékacích kabinkách.
,,Ano?" uboze jsem kuňkla do telefonu. ,,Ahoj, Catrine." zavrněl Calum do telefonu, to mi zvedlo všechny chloupky na těle, opravdu všechny. O bože, měla jsem se oholit!
,,Dobrý večer, pane. Potřebujete něco? Právě se chystám jet na oslavu." snažila jsem se znít přesvědčivě a profesionálně, ale nakonec jsem zněla jak nadržená studentka. ,,Vy mě vážně dokážete překvapit za každé situace. Byla byste ochotná mi říkat pane, když bych z vás vyšukával duši?" zasmál se a mlaskl jazykem.
O. MŮJ. BOŽE.
,,To si nemyslím. Mezi námi nic není a jestli někdy něco bylo, tak to skončilo tehdy, kdy jste se mi udělal na zadek. A teď jestli mě omluvíte, musím si zavolat taxi, nechci přijít pozdě, to není můj styl." Položila jsem mobil a hodila ho na postel, ten syčák. Do menší kabelky jsem si hodila klíče, peníze, nakonec i ten příšerný mobil, přes sebe jsem přehodila černý kabát. Před odchodem jsem zaváhala a pohledem jsem hypnotizovala malou přihrádku u mé postele. S povzdechem jsem jí otevřela a do kabelky si přihodila kondom. Jen tak, kdyby náhodou.
ČTEŠ
Dvanáct pravidel touhy
Teen FictionJaké to je, být nejchytřejší člověk ve firmě, která překypuje extravagancí, luxusem, s příměsí sexem na pracovišti? Není jednoduché být šedou myší v tak ,,unikátní" společnosti. Catrice Vangeová, 25 let, trpí sexuálními narážky od svého šéfa, pro kt...