Ahoj, ahoj! :)
Po extrémně dlouhé době jsem si pročítala vaše komentáře, kde jste se hodně ptali kdo nebo co je Emma. V úplně poslední kapitole Vám odhalím jejich krátký příběh.
Střední škola v Americe, maturitní ročník Emmy a Caluma
Calum stál na přeplněné školní chodbě, kdy se veškerá mládež přesouvala na vytouženou polední pauzu. Míjeli ho jeho spolužáci a kamarádi, kteří ho zdravili a zvali ho na oběd. Calum by s nimi rád šel, tentokrát ho však upoutala maličká dívka, s kaštanově hnědými vlasy, které jí splývali kolem hlavy v medových kudrlinách.
Nebyli to však vlasy, co ho upoutali, ale hlavně ty její oříškové oči lemované hustými řasy, nebo ten její úsměv s plnými rty, nebo maličká postava s ženskou postavou. Vlastně ho fascinovala celá už v moment, kdy jí uviděl první školní den před třemi lety. Nyní jsou v maturitním ročníku a má poslední šanci ji dát vědět, že je do ní zamilovaný.
Čas školního plesu se neúprosně blížil, proto si Calum uhladil košili, kterou si poctivě vyžehlil a jeho drahocená matka mu pomáhala uvázat kravatu. ,,Nekruť se, nebo to nikdy nedodělám." Pokárala ho naoko. Naposledy mu přejela po záhybech kravaty a poodstoupila od něj. ,,Vypadáš nádherně, miláčku." Řekla dojatě a z velké dřevěné komody vzala malý kompaktní foťák. ,,Úsměv." a cvakla mu bleskem přímo před očima.
,,Proboha, mami." Ohnal se před ní rukou a chvilku zběsile mrkal, aby zahnal mžitky před očima. ,,Nedělej z toho nějaké drama." Calum se nasoukal do černého úplného saka, které přímo ladilo s jeho kalhoty. Obepínali jeho silné nohy a hezký zadek. Naposledy se na sebe podíval do velkého vestavěného zrcadla a zhlkuboka se nadechl. ,,Teď, nebo nikdy."
Maturitní ples byl již v plném proudu. Z domu neodešel dřív, než půl hodiny potom, neobešlo se to bez dalších fotek a komentářů. Zaparkoval hned u školy a všiml si hloučku spolužáku. Prohodil s nimi pár slov a pomalu mířil k hlavní budově a všemu dění.
Tělocvična byla vyzdobena různobarevnými balónky, které byli pověšené okolo celé tělocvičny a uprostřed se spojovali a vytvářeli klenbu, pod kterou se dalo projít. Byla určena pro krále a královnu plesu. Na chvilku své mysli dovolil zabloudit k roztomilé brunetce a pocitu, jaké by to bylo, kdyby ruku v ruce procházeli tou klenbou. Přistihl se, že má na tváři připitomělý úsměv a tak ho rychle skryl a začal se procházet po tělocvičně, která byla přeplněna mládeží, která momentálně tancovala na hit od Floridy.
Po cestě popadl punč a chvilkami se zastavoval na pár slov s přáteli, až ji konečně uviděl. Stála v hloučku svých kamarádek. Byla nádherná. Na sobě měla krátké zlatavé šaty, které obepínali její malou, ale velmi vyspělou postavu. Vlasy měla vyčesané nahoru a kolem nádherné tváře se jí kroutili kudrlinky. Nejenom, že to rozbušilo jeho srdce tak moc, že si myslel, že to uslyší i ostatní kolem něj, ale také cítil, jak se mu nepříjemně nadouvá rozkrok. ,,Sakra." zamumlal. ,,Omluvte mě, musím si odskočit."
Rychle došel na toaletu a zaplul do první volné kabinky. Posadil se na zavřenou mísu a snažil se představit si něco, co by ho okamžitě zbavilo problému v jeho kalhotách. Čím víc přemýšlel, tím víc před sebou viděl Emmu. V těch zlatých šatech, jak moc by chtěl rukama přejíždět po jejích maličkých nohách, až by se rukama dostal na její zaoblený zadeček a pořádně ho zmáčknul.
Nevšiml si, že se otevřeli vchodové dveře toalety a že se cvakl zámek od jeho kabinky. Měl pořád zavřené oči a ruku v kalhotách.
,,Ehm, ehm."
,,Sakra." a vytřeštil oči na osobu, která nad ním stála. ,,Emmo?! Co tady děláš?" vykřikl vyděšeně. ,,Co já tady dělám? Co ty tady děláš?" a pobaveně si ho prohlížela. Všiml si, že chvilku zůstala stát pohledem na jeho ztopořením. Hlavou se mu honily ty nejhorší myšlenky. To, že by ho zesměšnila před celou školu by asi přežil, ale to, že by se jí znechutil, to by neustál. ,,Vidím, že potřebuješ pomoct, nechce dolů." řekla, když se na ní pořád vyděšeně díval. Nezmohl se na slovo, jen viděl, jak si z ramene sundala kabelku, odhodila jí někam za sebe a pomalu si klekala na kolena. U toho se dívala Calumovi upřeně do očí a ten se v jejích očích barvy medu začal ztrácet. ,,Jsem dobrá v pomáhání. Chceš, abych ti pomohla?" promluvila tím svých sladkým hláskem a Calum cítil, jak se mu napíná ještě víc. ,,Hm..." hlesl, na víc se nezmohl.
Emma se vítěžně usmála a pomalu se k němu sklonila. Vystrčila špičku jazyka a přejela mu s ním po špičce. Cítil, jak se napnul a ztvrdl ještě více. Ze špičky mu vytekla kapička touhy a tu s chutí slízla. Pomalu otevřela rty a nasála jeho napínající špičku a stále mu po ní přejízděla jazykem.
,,Oh, bože." zavzdychal Calum. ,,Jestli budeš takhle pokračovat, moc dlouho to nevydržím." a zajel jí rukama do vlasů. Cítit její hedvábné vlasy a to, jak se mu přisává na penis, ho málem přivedlo k rychlému orgasmu. Emma však zastavila a smyslně si olízla rty. Přejela si rukama po stehnech a výš, viděl jak si stáhla průsvitná a tenoučká tanga a stoupla si přímo nad jeho penis. Chytla se ho kolem ramen a s hlasitým vzdechem na něj dosedla.
To, co v tu chvíli pocítil, se nedalo s ničím srovnat. Jeho penis obepínala teplá, úzká a vlhká lasturka, která ho přiváděla blíž a blíž. Viděl, jak Emma v návalu slastí zaklání hlavu, kouše si rty a vzdychá jeho jméno. Už jenom kousek a bude za hranicí. Emmo. Emmo.
,,Tvůj otec šuká lépe." oblékla si kalhotky a odešla.
ČTEŠ
Dvanáct pravidel touhy
Teen FictionJaké to je, být nejchytřejší člověk ve firmě, která překypuje extravagancí, luxusem, s příměsí sexem na pracovišti? Není jednoduché být šedou myší v tak ,,unikátní" společnosti. Catrice Vangeová, 25 let, trpí sexuálními narážky od svého šéfa, pro kt...