Na začátek bych chtěla poděkovat za komentáře, vote. Dělá mi radost, když vidím, že se někomu líbí to, co "vybliju" do počítače. :D
Na obrázku Calum v jeho obleku na oslavu.
Catrine
Calum hned odešel a nechal mě napospas mému omámenému tělu. Stála jsem seděla na pultu s umyvadly, se sukní vyhrnutou nad zadkem a zkroucenými kalhotky. Rychle jsem seskočila, srovnala si oblečení a opláchla si obličej studenou vodou. Doufám, že mě nikdo neslyšel a hlavně neviděl. Ještě chvilku jsem na sebe koukala do zrcadla, pak jsem sebrala všechnu svoji odvahu a vyšla jsem z toalet směrem k našemu stolu.
Calum tam už seděl společně s akcionáři, podepisovali smlouvy a loučili se. Rychle jsem přiběhla, omluvila jsem se, že jsem byla tak dlouho... mimo? Rozloučila jsem se s nimi a najednou jsme s Calumem osaměli.
,,Víte, Catrine.."
,,Ne, buďte ticho." skočila jsem mu do řeči, nechtěla jsem se o tom bavit. Chtěla jsem jen jet do toho posranýho obchoďáku, vybrat si něco na sebe a pak jet domů, do večera Caluma nevidět a na oslavě se mu co nejvíc vyhýbat.
Zavolala jsem taxi, nastoupili jsme do něj a mlčky jsme jeli směrem k nákupnímu centru. Když jsme zastavili, podala jsem taxikářovi drobné a vystoupila.
Nepříjemné ticho nás pronásledovalo po celou dobu, proto jsem Caluma opustila a vydala se do dámského oddělení, které bylo naštěstí na druhé straně obchodního centra. Zastavila jsem se v jednom obchodu s plesovými šaty a vyhlídla jsem si béžové šaty s jednoduchým střihem ke kolenům, s jemným černým páskem kolem pasu a krátkým rukávem. Byl to dražší obchod ale s mým platem to pro mě nebyl problém. Už jsem se chystala vytahovat kreditní kartu, když mě někdo chytl za ruku.
Calum
Cestou do obchodního centra jsme nepromluvili a já se jí ani nedivil. Nevím, jak ona, ale já si to užil. Věděl jsem, že je sladká, ale že chutná až tak dobře. Iritovalo mě, že se na mě ani jednou nepodívala, celou cestu koukala z okna.
Dojeli jsme k obchodnímu centru, Catrine zaplatila a za stálého mlčení se vydala dovnitř. Šel jsem za ní, ale ona odbočila a bez jediného slova se mi vzdalovala. Chvilku jsem stál a koukal se za ní, pak jsem to vzdal a vydal se do pánského oddělení si vybrat oblek.
Moje volba byla jasná, černý oblek a bílá košile, kravata nějaké sytější barvy. Byl jsem tu stálí zákazník a moje míry měli registrované, vždy měli pár obleků už připravené. Obsluhovala mě taková menší zrzka s plnými tvary, která mi dávala jasně najevo, že by mě ošukala i v těch kabinkách. Jindy bych hned souhlasil a dotáhl jí tam i sám, ale dnes jsem měl před očima jen tu mojí tvrdohlavou brunetku, která mi utekla.
Zaplatil jsem a vydal se jí hledat. Bylo mi jasné, že si bude vybírat šaty, proto jsem zamířil do dámského oddělení. Zrychlil jsem, najednou mě přepadl pocit jí nutně vidět, dotknout se jí, nebo jí být aspoň na blízku. Došel jsem do dámského oddělení a zastavil jsem ve dveřích. To, co jsem viděl mě šokovalo.
Catrine
Někdo mě chytil za ruku, jestli to bude Calum, tak ať si mě nepřeje. Dotyčný mě ale překvapil, byl to Elliot, můj bývalý z Vysoké školy.
,,Catrine, jsi to ty?" stála mě držel za ruku a upíral na mě své modré oči. Nezmohla jsem se na slovo, opravdu vyrostl. A zkrásněl, no co si budeme povídat. ,,Elliote?" na víc jsem se nezmohla, jak ubohé.
,,O bože, tak dlouho jsme se neviděli." objal mě a já zmateně stála na místě a ani se nehnula. Podívala jsem se směrem k východu a uviděla Caluma. Probodával mě pohledem a netvářil se, že by se chtěl seznámit. Místo toho došel až k nám a odkašlal si, Elliot mě v ten okamžik pustil.
,,Slečno Vangeová, jsem rád, že naplňujete svoje sociální touhy, ale vezměte na vědomí, že jste v práci." přimhouřil oči a otočil se na Elliota. ,,Je mi líto, že jsem vás vyrušil, ale nutně potřebuji se Catrine probrat nějaké záležitosti. Jinak, jsem Calum Savegi." podal Ellitovi ruku a věděla jsem, že se vyžívá v tom, jak se Elliot zeptal, jestli je to opravdu TEN Calum Savegi.
Zaplatila jsem šaty, rozloučila jsem se s Elliotem a vydala se za Calumem, který na mě čekal před obchodem. ,,Co to jako mělo znamenat?" prskla jsem na Caluma, div mi z očí nesršeli blesky. ,,Co máte namysli? Doufám, že nemyslíte, jak jste flirtovala v pracovní době."
Co to do prdele? Já a flirtovala? ,,Aha, takže se vůbec nepočítá to, jak jste mě... znemožnil na záchodcích."
,,Znemožnil?" pobaveně se usmál. ,,Ne, Catrine, já sem vás udělal a zcela s vaším dovolením."
Zakuckala jsem se. ,,To si nemyslím." přimhouřila jsem oči a vydala se do oddělení se spodním prádlem. Naivně jsme si myslela, že se za mnou neodváží, ale jeho ego nezná hranice. Šel přímo za mnou a vzal pár kusů látky do ruky a podal mi je. ,,Tyhle by vám hrozně slušeli. Ale ještě víc by slušeli, když by leželi vedle postele, zatím co bych vás znovu.. znemožnil." pobaveně mi šeptl do ucha a já v momentě zčervenala. Nevím, jestli vzteky nebo studem, ale vytrhla jsem mu ten kus látky, kterému se snad nedá ani říkat kalhotky a přešla do zděné kabinky. Začala jsem si je prohlížet s tím, že si je vyzkouším, ale měla jsem se ujistit, že jsem zamkla.
Calum proklouzl za mnou do kabinky a objal mě kolem břicha a položil si hlavu na moje rameno. ,,Co to děláte?" šeptla jsem vystrašeně. ,,To nemůžete, někdo nás tu uvidí."
,,Chci vám jenom dokázat, že jsem vás znemožnil zcela s vaším dovolením." šepl mi do ucha a kousl mě do ušního lalůčku. Bože, jak to může být tak příjemné?
Začal mi rozepínat knoflíčky u halenky, sako skončilo hned někde na podlaze. Dostal se k mým košíčkům od podprsenky a zajel dovnitř, nahmatal moje prsa a začal je mačkat v ruce, nejdřív jemně a pak přitvrdil. Tiše jsem vzdychla a opřela se rukama o stěnu kabinky. Pak našel moje ztvrdlé bradavky, kroužil kolem nich, pak do nich jemně cvrnkal a nakonec je uchopil mezi dva prsty a zmáčkl. Bylo to tak příjemné, začala jsem z toho pěkně vlhnout.
Posel mi krk malými polibky a začal mi sundávat i sukni, takže jsem tam byla jen ve svém spodním prádle, botách a halence. Levou rukou mi stále mačkal prsa, pravou se pomalu dostával k lemu mých kalhotek. Trhnutím mi je sundal a palcem nahmatal můj naběhlý poštěvák. Začal ho dráždit, nejdřív jemně, pak krouživými pohyby a pak ho zmáčkl, to jsem slabě vykřikla.
,,Vidíte, Catrine, nebráníte se." slyšela jsem v jeho hlase pobavení. ,,Mlčte." přikázala jsem mu. Chci, aby se činil, ne aby mi říkal, jak hloupá jsem, že jsem ho nezastavila. Přestal mi mačkat prsa, přesunul obě ruce do mého klína, jednou si pořád hrál s poštěváčkem a druhou rukou zkoumal mojí malou dírku, nejdřív jedním prstem, pak druhým. Cítila jsem, že si dneska nebude chtít jenom hrát. Začala jsem se pomalu dostávat k mému vrcholu, pořád mi hladil klitoris a dvěma prsty se ve mě pohyboval. Zrychloval a dostával se stále hlouběji, najednou to jemně štíplo, pak se ale dostavil orgasmus. Prohnula jsem se v zádech a zaklonila hlavu. Zacpala jsem si pusu a vzdychala do rukou, opřela jsem se o Caluma a nechala doznít můj orgasmus.
Udýchaně jsem se otočila, takže jsem byla čelem k němu. ,,Stalo se to, že?" optala jsem se ho, jen přikývl. ,,Tak to dokončete." tím jsem ho asi zaskočila, ale nenechal se dlouho pobízet. Rozepnul si kalhoty a sundal je i s trenkami, pak mě opřel o kabinku, znovu se začal mazlit s mým poštěvákem a namířil si svůj penis do mojí dírky. Pomalu ho do mě začal sunout a čím hlouběji ve mě byl, tím víc jsem vzdychala. Když byl celý ve mě, a to měl dost slušnou délku, začal se pohybovat, nejdřív jemně, abych si zvykla, pak zrychlil. Stála jsme na jedné noze, druhou mi držel ve vzduchu.
,,Chci tě zezadu." otočil si mě k sobě zadeček a znovu do mě pronikl. Přirážel znovu a znovu a ta sladká energie orgasmu se ve mě začala hromadit. Přirazil jednou, dvakrát, třikrát a začali se mi klepat nohy, zavřela jsem oči a vykřikla jsem. ,,Sakra, Calume." Pořád do mě přirážel a po pár přírazech se udělal i on, naštěstí ne do mě.
Dnešek je prostě superděvkovský.
ČTEŠ
Dvanáct pravidel touhy
Teen FictionJaké to je, být nejchytřejší člověk ve firmě, která překypuje extravagancí, luxusem, s příměsí sexem na pracovišti? Není jednoduché být šedou myší v tak ,,unikátní" společnosti. Catrice Vangeová, 25 let, trpí sexuálními narážky od svého šéfa, pro kt...