12 - küçük dost

490 71 343
                                    


⋆✦⋆⋇

Büyük Salon'a giriş yapıp Slytherin masasında yerimizi aldık. Yuvama dönmüş gibi hissediyorum. Hatta gibisi fazla, yuvama döndüm. Yol bitince Hardy Flint arkadaşlarının yanına yani Rabastanların yanına gitti. Bizde kendi dönemimizden insanlarla oturmuş sohbet ediyorduk. Etrafa göz gezdirdim Carrow ikizlerini görünce gözümü kaçırdım hiç sevmiyorum bunları. Narcissa'ya doğru bakınca o da beni gördü ve selam verip tebessüm etti. Diğer son sınıflara göre oldukça dinç duruyor. Sanki dönem sayısı arttıkça herkes hayatın silsilesini yemiş gibi görünüyordu. Ben bizi böyle hayal edemiyorum yani tamam kendimi edebilirim ama Evan'ı asla. Onun gözlerindeki muzip parıltıların yok olduğu gün mezarımızı kazarsınız.

"Bu seneki birinci sınıflar ne şanssız." dedi Emery Bulstrode Carrow ikizlerinin olduğu yönü göstererek.

"Cidden Malfoy salaktı falan ama iyiydi." dedi Evan.

"İyi değildi bana kötü kötü bakıyordu." dedim kollarımı önümde birleştirerek. Bir kere ceza aldıktan sonra bana takmıştı cidden.

Biz sohbetimize devam ederken birinci sınıflar Mcgonagall'ın eşliğinde içeri girdi. Ne çabuk büyüdük. Geçen sene oradan ilk girişim tüm o heyecanım dün gibi aklımda çok güzeldi.

Küçük Black önce Gryffindor masasına doğru bir bakış attı sonra bize doğru döndü. O bize doğru dönünce onu izleyen Gryffindor masasındaki dört çift gözde otomatik olarak bize döndü. Black içinden onunda Gryffindor'da olmasını ümit ediyordur ama bence boşa bir ümit.

"Black, Regulus"

Küçük Black ifadesizce yerini aldı ve arada abisine kaçamak bakışlar attı. Şapka hemen açıklamadı hatta şu an Küçük Black şapkayla konuşuyor bile. Gryffindor olmamak için yalvarıyordur belkide.

Birkaç saniye sonra "Slytherin" diye bağırdı seçmen şapka. Küçük Black buraya doğru gelirken hepimiz alkışlarla ve ıslıklarla onu karşılıyorduk. Karşıdaki Black'le göz göze gelince sinirle gözlerini çevirdi ve arkadaşlarıyla konuşmaya döndü. Bana ne atar yapıyorsa sanki zorla aldım kardeşini!

Küçük Black geldiğinde onu kendi sağıma oturttum birinci sınıflar gelince onlarla da konuşabilirdi diğer tarafı boş. Karşı uzak çaprazda oturan Rabastan kafasını Küçük Black'i görmek için eğdi. "Bir Black'ten başka bir bina beklenmezdi zaten tebrikler." dedi.

Sanki sana fikrini soran oldu yalaka. Annemler Blacklerle yakınlığımı övdü diye Küçük Black'e nasıl davrandığına bak şunun, aptal.

•••

Ortak salona girdikten sonra eşyalarımı yerleştirmek için yatakhaneye gittim. İşim bitince hepimiz sohbet için Ortak Salon'da buluşacaktık. Tabi Küçük Black'i de çağırmayı ihmal etmedim. O da masada birkaç birinci sınıfla tanıştı ama genelde bizim sohbetimize dahil oldu. Ona hak veriyorum bizim eğlenceli sohbetimiz varken ne yapsın birinci sınıfları.

"Diğerleriyle sohbet ederken konuşamadık tatilin nasıl geçti?" diyip yanıma geldi Freya bende yatağın kenarına oturup onunda oturması için yer açtım.

Şu tatilin nasıl geçti sorusunu hiç sevmiyorum, sanki kimi ilgilendiriyorsa. Berbat geçti ama iyi diyorum sormasınlar diye birde kimseyi ilgilendirmiyor.

𝑨𝒏𝒈𝒆𝒍𝒖𝒔 𝑪𝒖𝒔𝒕𝒐𝒔「ˢⁱʳⁱᵘˢ ᵇˡᵃᶜᵏ」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin