4

303 12 5
                                    

Storyline di dalam fanfic ini berdasarkan pada tahun 1970an,1980an,1990an dan jugak di era modern. Segala nama-nama watak hanya lah rekaan semata2,jika Ada mempunyai nama yang sama that's just a coincidence. This story don't related to who is still living or passed away,thank you~

South Korea, Seoul
International airport

Lisa mengheret bagasi nya sambil menggaru hidung dan terlanggar Seorang wanita yang baru saja berjalan keluar dari tandas awam.

"I'm sorry,miss." Lisa meminta maaf dengan Rasa bersalah yang membuak-buak.

"No it's okay,it's not your fault it's my fault because I'm not look around when walking." Dia hanya memandang Lisa dan terus Masuk ke dalam teksi.

Lisa menggigit bibir bawah nya sehingga dia di kejut kan oleh kedua-dua adik nya yang sibuk berebut patung mainan.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lisa di daftar kan ke sekolah menengah international Seoul setelah berminggu sampai di negara itu. Setelah nama nya di panggil,dengan segera dia menyerahkan kad identity bersama borang.

"Okay,ini ialah student card awak." Wanita itu menyerahkan kepada nya.

" Wanita itu menyerahkan kepada nya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

( Author edit sendiri 😔)

Terus dia berjalan Naik ke tingkat atas dan Masuk ke dalam kelas itu,suasana sungguh bising dan dia membulatkan mata nya apabila dia ternampak seseorang yang familiar.

"Itu bukan perempuan yang Aku terlanggar dekat airport tu ke?" Dia hanya pergi ke meja kosong di belakang lelaki berambut blonde dan bermata biru itu.

"Hi" tegur Seorang lelaki yang berkulit brown dan berambut kerinting di sebelah nya.

"Hi,what's your name?" Soal Lisa.

"David,just call me Dave." Jawab lelaki itu.

"Oh,I'm Lisa." Dia tersenyum dan berjabat tangan dengannya.

Seorang cikgu datang Masuk dan kesemua pelajar-pelajar bangun dari tempat duduk mereka.

"Good morning teacher." Ketua kelas yang berbangsa India itu memandang muka cikgu itu sambil tersenyum.

"Okay semua duduk,Hari ini kita mempunyai pelajar baru di dalam kelas kita. Dia berasal dari Thailand,so Mari sini Lisa." Cikgu itu memanggil.

Lisa berdiri di sebelah nya sambil jari-jari nya berketar kerana nervous,kesemua mereka memandang nya.

"Hi,nama penuh saya Lalisa Manoban Aydin. Saya berasal dari Bangkok, Thailand. Saya mempunyai Dua orang adik kembar yang bernama Daniel Aydin dan Sarah Aydin,mereka berumur 10 tahun." Lisa menahan rasa panik nya.

Your cold tears ( JenLisa )Where stories live. Discover now