Bam Bam telah sampai ke negara Korea pada jam 10 pagi,dia telah berjabat tangan dengan Seorang detective tempatan,encik Han.
"Welcome to our country,Mr Bam Bam." Dia tersenyum sambil menunjukkan Gigi.
"Oh yes,thank you. So,you call me through the phone to come here because you need my help to solve this case together. What's her name?" Soal Bam Bam.
"Her name was Oh Mi-Hyeon. She was a daughter of mayor,she missing after went to night club,the last time people see her when she get out from taxi car." Jawab encik Han.
Bam Bam mengangguk dan mengikuti mereka semua untuk Masuk ke dalam kereta berwarna hitam.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jennie POV
Hari ni,Aku sedang bersiap. Memakai gaun putih bersama hiasan bunga-bungaan diatas rambut Aku,memakai lipstick dan memakai kasut tumit tinggi yang berwarna merah kerana itu ialah warna kesukaan Aku sejak dari kecik.
Felix baru sampai bersama parent dia di tempat duduk,Aku berjalan sambil diiringi ke tempat duduk dengan Nayeon,kawan baik aku. Lisa datang membawa handbag merah dan memakai gaun hitam,dia seperti datang ke majlis pengebumian.
"Lisa!" Nayeon berlari kearah Lisa dan peluk dia dengan erat.
"Kau kenal ke Lisa?" Soal ku.
"Kenal,dia kawan dengan Aku sejak Aku Masuk military." Jawab Lisa.
Aku hanya mengangguk dan bakal ibu mertua Aku memanggil dari jauh,sedang Aku ingin berjalan Lisa menarik lengan aku dengan kuat.
"Jennie....thanks sebab ambik berat pasal Aku,dari sekolah menengah sampai Aku kena buang dari university." Lisa kelihatan menahan tangisannya.
"Lisa, don't cry. Aku nak nikah je kot bukannya nak pergi perang dunia ketiga." Kami bertiga ketawa.
Author POV
Jennie berdiri di depan Felix sambil paderi itu sedang membuka buka dan garu leher nya.
"Kim Jennie dan encik Felix,awak berdua di sah kan suami dan isteri. Awak berdua boleh bercium.
Skip
Lisa duduk di meja makan panjang bersama tetamu-tetamu lain,dia menggenggam beg tangannya dan memandang Felix menyuap kek ke dalam mulut Jennie menggunakan sudu. Mereka berdua ketawa dan sambung makan.
Lisa minum air itu dan terus berlalu pergi,dia menghidupkan enjin kereta dan berlalu pergi sambil menumbuk stereng itu dengan kuat.
"TAK GUNA BETULLAH! MACAM MANA JENNIE BERKAHWIN?!" Lisa mula menangis dan membuatkan pemanduannya jadi Tak terkawal.
Seorang pemandu lori itu menekan hon dan terus memusing stereng untuk menggunakan jalan belah Kiri, kebetulan kereta polis berada di belakang dan terus mengekori Lisa sambil bunyikan siren.
"Sila berhenti di tepi dan matikan enjin! Anda telah melanggar garisan jalan raya!" Polis itu menekan brek setelah Lisa berhenti.
Mereka berdua berjalan kearah kereta nya, kelihatan Lisa mata bengkak dan mengetuk kepala nya.
"Puan,awak mabuk ke?" Soal polis itu.
YOU ARE READING
Your cold tears ( JenLisa )
Mystery / ThrillerLalisa,ialah Seorang gadis kacukan Thai dan Turki. Dia dari kecil di layan teruk oleh kesemua pelajar-pelajar di sekolah rendah sehingga sekolah menengah kerana dia Seorang yang pelik,setelah berpindah ke negara Korea bersama ibu nya. dia bertemu de...