Rosè diikat diatas kerusi depan dapur dan mulut nya di tape,dia pusing kan kepala nya ke kanan dan kiri.
Lisa membawa Jennie Masuk ke dalam bilik kosong dan pasang lagu lama dari era 60-an. Dia pegang tangan Jennie Dan menari bersama.
"Jennie,kau jangan risau. Aku akan jadi kekasih yang sejati dan setia untuk kau." Lisa bercakap dengannya.
Jennie ternampak pisau diatas meja belakang Lisa,kemudian dia berpura-pura terjatuh diatas lantai.
"Lisa,tolong ambilkan Aku air." Jennie sentuh peha Lisa.
Lisa keluar dari bilik itu untuk turun ke tingkat bawah,Jennie bergegas bangun dan mengambil pisau itu dan terus menikam bahu nya ketika dia berjalan diatas tangga.
Cawan itu terjatuh dan pecah,dia berlari ke bawah dan membuka ikatan tangan Rose dan cabut tape di mulut nya .
"Jom Rose!" Jennie bawa Rose keluar.
Dia menyepak pintu itu,dan Kali ini dia bernasib kerana kerana pintu rumah itu langsung Tak berkunci. Mereka berdua bergegas melarikan diri untuk ke balai polis,Jennie mengetuk pintu balai itu.
"Puan Tak apa-apa?" Soal polis itu.
"Tolong kami! Kami di culik!" Jennie menangis.
"Di culik?"
"Kami lah mangsa yang hilang tu,nama saya Jennie Kim. Dan dia Rose park." Jennie terbatuk kerana tekak nya kering.
Lisa menjerit apabila dia Masuk ke dalam balai itu kerana geram dan menahan sakit.
"DIA LAH YANG CULIK KAMI!" Rosè tarik seluar nya.
"Puan! Angkat tangan dan baring diatas lantai sekarang!" Polis mengeluarkan pistol dan berjalan kearah Lisa.
Tangannya di gari, Lisa di bangun kan dan di kurung ke dalam penjara buat sementara waktu.
"I should kill myself." Lisa menghantukkan kepala nya di dinding.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kesemua polis bersama telah sampai dan membawa Lisa keluar dari balai dan di masukkan ke dalam kereta.
Jennie dan Rose di masukkan ke dalam ambulan untuk di bawa ke hospital. Jennie menghembus kan nafas lega sambil pejam kan mata nya.
Keesokan pagi
"Seorang wanita yang bernama Lisa Manoban Aydin dan jugak warna Thailand telah di tangkap malam tadi kerana telah membunuh dan menculik dua mangsa nya. Beliau akan di bawa ke mahkamah di minggu depan,sekian terima kasih." Berita itu telah habis dan muncul iklan.
Lisa berjalan Masuk ke dalam bilik pemeriksaan dan duduk diatas kerusi untuk periksa kesihatan nya.
"Nama?"
"Lalisa Manoban Aydin."
"Tarikh lahir"
"7 January,1977"
"Baiklah,Sila gigit dental silicone rubber ni untuk buat pemeriksaan sama ada awak di bawah pengaruh alkohol atau tak."
Lisa gigit dan di lepas kan.
Kemudiannya dia di bawa Masuk ke dalam bilik persalinan baju dan di campak baju banduan kearah nya.
Kesemua berita tentang tersebar di seluruh dunia termasuk di dalam berita,Surat Khabar dan jugak di cover majalah.
YOU ARE READING
Your cold tears ( JenLisa )
Mystery / ThrillerLalisa,ialah Seorang gadis kacukan Thai dan Turki. Dia dari kecil di layan teruk oleh kesemua pelajar-pelajar di sekolah rendah sehingga sekolah menengah kerana dia Seorang yang pelik,setelah berpindah ke negara Korea bersama ibu nya. dia bertemu de...