Κεφάλαιο 11

97 8 1
                                    

Σηκώθηκα από το κρεβάτι μου και τεντώθηκα. Αυτός ήταν ο καλύτερός μου ύπνος σκέφτηκα και αμέσως θυμήθηκα τα χθεσινά γεγονότα. Άνοιξα την πόρτα του δωματείου μου είδα την μαμά μου έξαλλη να περπατάει πάνω κάτω γρήγορα με σκημένο το κεφάλι της.

-Επιτέλους ξύπνησες, αναφώνησε.

-Τι έγινε πάλι μπορείς να μου πεις;

-Εσύ θα μου πεις τι έγινε χθές το βράδυ με αυτόν τ -τ -ον άγνωστο. Τι σου ˊχω πει να μην πηγαίνεις με μεγαλύτερους. Και ξέρεις ότι είμαι κάθετη στο θέμα του φασώματος... και ειδηκά χθές το βράδυ που άκουγα βογκητά. Λέγε τι σου έκανε αυτός ο ΑΓΡΟΊΚΟΣ προσπάθησε να σε ξεπαρθενίασει, σε παρακαλούσε να του κάνεις πίπα να-να-να...

Τώρα πια είχε κοκκινίσει ολόκληρη, είχε αρχίσει να τραυλίζει. Σε λίγο ήξερα ότι θα κάνει ένα καμπούμ... Η φαντασία μου δεν χωρούσε τις σκέψεις της και προσπάθησα να την καθησυχάσω.

-Αυτό δεν σε ενδιαφέρει απολύτος!!! Και αν θες να ξέρεις ο Βαγγέλης είναι πολύ καλό παιδί και ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΣ μου. Το ό,τι κάναμε χθες βράδυ δεν σε αφορά!!!

-Κι όμως με αφορά και αφού είμαι η μητέρα σου, σου απαγορεύω αυστηρά να έχεις οποιαδήποτε σχέση με αγόρια. Θα περπατάς τουλάχιστον ένα μέτρο μακριά τούς!

-ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ, Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΕΙΝΑΙ Η Ζ-Ω-Η ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;

-Για άκουσε καλά μικρή μου πολύ βιάζεσαι ναν μεγαλώσεις και δεν μου αρέσει καθόλου αυτό. Πολύ ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΗ είσαι...

ΚΥΡΙΑΚΗ 21 ΑΠΡΙΛΙΟΥ

ΜΗΤΕΡΑΣ-ΕΥΣΤΑΘΙΑΣ POV //:

Μα καλά πάει αυτό το παιδί; Δεν μπορώ να το καταλάβω ώρες ώρες. Ξέρει ότι δεν θέλω να κάνει σεξ πριν τα 20 του. Είναι απλά κακομαθημένη και επηρεάζεται από τα άλλα κορίτσια. Μα τι κορίτσια, πόρνες έπρεπε να τις λένε.

ΒΑΓΓΕΛΗΣ POV//:

Χθες ήταν η καλύτερή μου μέρα, νύχτα για την ακρίβεια. Χεχ το δάχτυλό μου μύριζει ακόμα υπέροχα. Θα την καλέσω και σήμερα σπίτι μου, δεν αντεεχω χωρίς αυτή, είναι η ζωή μου. Και το να της πω πως ο Μάικ την απατάει ήταν τέλεια ιδέα. Το μόνο που πρέπει να κάνω τώρα είναι να πάω να του πω πως δεν τον θέλει η Νικόλ πια γιατί ερωτεύτηκε εμένα. Μετά η Νικόλ θα είναι όλη δικιά μου αρκεί να μην προκύψει τίποτα αναπάντεχο... Έλπίζω να μην πει κάτι η Στέφανι. Πάλι καλά που της υποσχέθηκα να της δώσω το τηλέφωνο του Δημήτρη για να μην τα ξεράσει ΟΛΑ!

ΟνειροπαρμένηWhere stories live. Discover now