Νικόλ POV//:
Δεν πιστεύω ότι το έκανε αυτο σε εμένα... δεν καταλαβαίνει την δύσκολη θέση μου. Και μετα πάει και πηδάει αυτη τη χαζογκόμενα την Κορνήλια... Δεν πιστεύω να είναι ακόμα θυμωμένη από παλιά. Από πριν τα φτιάξω.με τον Μάικ. Μου είχε πει πως της άρεσε ο Μάικ... και οταν τα φτιαξαμε μου ειπε πως θα το πληρωνα καποια μερα... Και να... το εκανε. Εκανε τον Μάικ να την ξεπαρθενιάσει. Μα γιατί Μάικ... γιατί.
Συνέχισα να κοιτάζω αυτή τη ντροπή... δεν αντεχα. Μακάρι να πέθαινα αυτή τη στιγμή. Ναι το βρήκα... Άς πάρω αυτό το κοφτερούλι...
Ολα μαύρισαν γυρω μου...Βερόνικας POV//:
Είδα την Νικόλ να πεφτει κάτω. Αίμα έτρεχε από τις φλέβες των χεριών τις. Ενα ματομένο ψαλιδάκι για ραμματα βρισκόταν δίπλα της. Οχχ οχι γιατι...
Ρόυζ:
-ΚΑΑΑΑΑΠΟΙΟΣ Η ΝΙΚΟΟΟΛ!!!!Κάποιοι γιατροί την σήκωσαν και της έβαλαν μάσκα. Την έβαλαν σε ένα κρεβάτι για ασθενεις. Και άρχισαν να τρέχουν να προλάβουν να την σώσουν. Είχα καταρρεύσει... η Νικόλ... αν πέθαινε, δεν θα μπορούσε ο εφιάλτης να τελειώσει. Δεν γίνεται θα τα καταφέρει ... ΣΙΓΟΥΡΑ.
Μάικ POV//:
Αχ Θεέ μου τι έκανα... είμαι μαλάκας. Κοιταξα την Κορνήλια με μίσως. Α την πουτάνα θα το πληρώσει. Σηκωσα το χέρι μου και της έδωσα μια μπουνιά στη μύτη. Ευχομαι να στραβώσει... μακάρι.
Φόρεσα τα ρουχα μου... καθώς έβλεπα την μύτη της να αιμορραγει. Πραγματικά δεν νιώθω καθόλου τύψεις της αξίζει... πραγματικά. Τώρα άρχισε να κλαίει με λυγμούς.-Καλά να πάθεις παλιοπουτάνα! Μην με πλησιάσεις ποτέ ξανά... ΠΟΤΕ! Και να αφήσεις την Νικόλ μου ησυχη. ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?
Συνέχισε να κλαίει... δεν τη λυπόμουν... αυτή η διαβολογύναικα θα καταστρέψει τη ζωή μου, τα όνειρα μου.
Βγήκα από το δωμάτιο θυμωμένος. Πήγα να ρωτήσω για τη Νικόλ.
-Θα γίνει καλά;
Νοσοκόμα:
- Λυπάμαι...Ένα δάκρυ έτρεξε από το μάτι μου... μαυρο δάκρι... ένα πικρό δακρυ. Ενα δάκρι, μια σταγόνα που κατέστρεψε τα ονειρα μου, τα όνειρα της ονειροπαρμένης μου ζωής...