Κεφάλαιο 17

76 4 1
                                    

Μπέκας POV//:


Κι τότε άκουσα ένα βογκητό και καταλαβα το λαθος μου. Με τόσα έργα που έχω δει σίγουρα καμια νοσοκομα κι κανας χειρουργος....

Τότε είδα την Κορνήλια και κοκαλωσα. Δίπλα της στεκοταν ο Μάικ με το μποξεράκι του... και μια λιμνουλα αιματος ειχε σχηματιστει στο πατωμα.


Κατέρρευσα δε δε δε γινοταν αυτο...


-Ααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!


Τσίριξα με όλη μου τη δύναμη.... άκουσα κλάματα... και άλλους να φωναζουν... μπορει εγω να τα προκαλεσα... μπορεί δηλαδη...


ΤΌΤΕ Η ΠΟΡΤΑ ΑΝΟΙΞΕ


Η Νικόλ εφμανιατηκε βουρκωμενη με πρισμενα ματια. Αρχισε να φωναζει και να λεει συνεχια "ΓΙΑΤΙ "


Ρόουζ POV//:


Συνεχισα να τρεχω πισω απο τη Νικολ η οποια εκλεγε επειδη τσακωθηκε με τον Μάικ ο οποιος άρχισε να κοροϊδεύει τον Βαγγέλη. Πρέπει να πάρω ρηλ. την Βερόνικα.

-Ναι; απάντησε καλοσυνατα


-Ελα γρηγορα στο νοαοκομειο!


- Ποιο καλε; Τι έγινε;


- Αυτό στο δεύτερο στενο μετα το καταστημα με τις τσαντες.


-Και...


-Όχι πολλές ερωτήσεις έλα.


Της είπα και της το ˊκλησα στη μουρη. Μετα απο 5ˊ ήρθε και όταν είδε τκν Νικόλ κατάλαβε τα πάντα.


Βερόνικας POV//:


Μόλις μπήκα μέσα στο δωμάτιο... και είδα την ημίγυμνη Κορνήλια, την λιμνούλα με το αίμα και τον Μάικ να κρατάει το μποξεράκι του μπροστά από την περιοχή του και την Νικόλ να κλαιει καταλαβα. Δεν χρειαζομπυν εξηγησεις. Ολα κολλουσαν μεταξυ τους...


Κορνίλιας POV//:


Επιτέλους πήρε αυτό που της άξιζε...



ΟνειροπαρμένηWhere stories live. Discover now