ΒΑΓΓΕΛΗΣ POV//:
Τι κινητό μου χτύπησε, η Στέφανι ξαναπέρνει. Έλεος πόσες φορές θα της το πω.
-Ναι;
-Έλα βλαμένο Βαγγέλο. Δεν νιώθω ωραία, έχω τύψεις που δεν της το είπα. Μα γιατί να το κάνεις αυτό;
-Στέφανι, δεν καταλαβαίνεις η Νικόλ είναι ο έρωτας της ζωής ΜΟΥ. Και αν τα ξεράσεις θα... θα...
-Τι θα κάνεις Βαγγέλο;
-Πρώτον μη με λες Βαγγέλο , γιατί το όνομα μου είναι Βαγγέλης. Και Δεύτερον θα... θα σκεφτώ τι θα κάνω αν τα ξεράσεις ΟΛΑ.
ΝΙΚΟΛ POV//:
Ααααχ, τελεφταία βδομάδα σχολείου και μετά διακοπές για Πάσχα... τι υπέροχα.
Πρέπει να πάω σχολείο... Λοιπόν ας βάλω αυτό το κολάν με αυτό το ωραίο κοντομάνικο μπλουζάκι. Με τα μαύρα παπουτσάκια μου.
Λοιπόν τα βιβλία μέσα στη τσάντα, τα λεφτά, τα κλειδιά μου και το δονούμενο κινητό μου. Κάτσε μισό λεπτό... δονούμενο; Ποιο είναι αυτό το νούμερο που με παίρνει; Μόνο ένας τρόπος υπάρχει.-Παρακαλώ;
-Γεια σου, είμαι ο Μάικ άλλαξα κινητό και αριθμό. Λοιπόν σε πέντε λεπτά έρχομαι να σε πάρω.
-Δεν χρειάζεται να έρθεις, θα έρθει η Ρόουζ.
-Οχι... θα έρθω εγώ... σου έχω μια έκπληξη.
-Τι έκπληξη; Καμιά Κατερίνα πάλι αγκαλιά;
Πραγματικά μου ξέφυγε. Ελπίζω να μην αντιδράσει άσχημα... παρακαλώ....
-Τι; τι; για πιο πράγμα μιλάμε, δεν σε καταλαβαίνω ...
-Ασε τίποτα τιπ..
-ΛΕΓΕ ΤΙ ΞΕΡΕΙΣ!!!
-Ο Bάγγος μου τα είπε όλα.
-Εεε;
-Ότι με απατάς με τη Κατερίνα...
-Τιιιιι έκανε λέει;
-Να απλά ήρθε μια μέρα... σπίτι μου... και μου είπε πως σε είδε με την Κατερίνα να φασώνεστε... και... και...
Άρχισα να κλαίω ποίος από τούς δυο μου λέει ψέματα... ποιόν να πρωτοπιστέψω.
- Ζαχαρωτάκι μου... κλαις... γιατί σε παρακαλώ... μου ραγίζεις την καρδιά... μίλα μου... παρακαλώ...
ΜΑΪΚ POV//:
Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μου απαντάει... Το τηλέφωνο μόλις έκλεισε... πρέπει να πάω να την βρω... το κορίτσι μου κανείς δεν το πειράζει... πόσο μάλλον να του λέει ψέματα... θα του μαυρίσω τη μούρη αυτού του μαλάκα...